light box
امتیاز 2.93 تشخیص اسپم (هرزنامه) با استفاده از ویژگی‌های غیرمحتوایی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 15
تعداد کلمات : 3700
مجله : IEEE
انتشار : 2012
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تشخیص اسپم (هرزنامه) با استفاده از ویژگی‌های غیرمحتوایی

 

چکیده

پیام‌های کوتاه متنی که از طریق خدمات پیام کوتاه (SMS) فرستاده می‌شود، ابزار مهم ارتباطی میان میلیون‌ها نفر در جهان محسوب می‌شود. خدمات SMS برای اپراتورهای مخابرات (مخابراتی) ضرورت محسوب می‌شود و پیام‌های آنها را با استفاده از پروتکل‌های مخابراتی استاندارد منتقل می‌کند (http://en.wikipedia.org/wiki/SMS). در عین حال، پیام‌رسانی SMS به هدفی برای سوء استفاده به واسطه توزیع ناخواسته پیام تبدیل می‌شود ـ سوء کاربرد پیام‌های SMS برای رسیدن به برخی اهداف آسیب‌رسان هستند(تشخیص اسپم بااستفاده از ویژگی‌های غیرمحتوایی). در آسیا، بیش از ۳۰ درصد پیام‌های متنی به عنوان اسپم شناخته شده که عمدتاً به واسطۀ هزینۀ پایین ارسال آنها است (http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_phone_spam).

این میزان انبوه پیامک‌های ناخواسته به اعتماد کاربران نسبت به ارائه دهندگان خدمات مخابراتی لطمه وارد می‌کند. بنابراین، راهبردهای فیلترنمودن اسپم‌ها در طراسر دنیا مورد آزمایش قرار گرفته است. در چین، سه اپراتور مخابراتی بزرگ ـ China Mobile، China Telecome و China Unicom برآن شد تا محدودیت‌هایی برای پیام‌های متنی وضع کند تا تعداد تلفن معین بتوانند حداکثر ۲۰۰ پیام در ساعت بفرستند که تعداد آنها از ۱۰۰۰ پیام در روز در عرض یک هفته فراتر نرود. در پاسخ، اسپم‌گذاران پیامکی راهبردهای خود را با شیوه‌های به طور فزاینده نوآورانه تطبیق داده‌اند. در نتیجه، رویکردهای کارآمدتری برای شناسایی و فیلتر پیامک‌‌های اسپم به صورت خودکار و دقیق مورد نیاز است.

در اینجا راه حل مبتنی بر خدمات ارائه می‌کنیم که از گراف داده‌کاوی برای شناسایی اسپم‌گذاران احتمالی از فرستندگان معمولی استفاده می‌کند(تشخیص اسپم بااستفاده از ویژگی‌های غیرمحتوایی).

دانلود جدیدترین مقالات ترجمه شده مهندسی

Title: SMS Spam Detection Using Noncontent Features

Abstract: 

Short Message Service text messages are indispensable, but they face a serious problem from spamming. This service-side solution uses graph data mining to distinguish spammers from nonspammers and detect spam without checking a message's contents. (see http://en.wikipedia.org/wiki/SMS). At the same time, SMS messaging has become a perfect target for abuse via spamming— misusing SMS messages to achieve some harmful purpose. Spamming is as serious a problem for SMS as it is for email and social networking services. In Asia, up to 30 percent of short text messages are recognized as spam, mainly due to the low cost of sending them (http://en.wikipedia.org/wiki/ Mobile_phone_spam).

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
بررسی اهمیت و کاربرد فرهنگ سازمانی در در بهبود مدیریت کیفیت جامع در محیط دانشگاه
خـریـد محـصـول
توسعه مدل مدیریت سنجه شناسی و اندازه گیری از طریق تکنیک های تحلیل سلسله مراتبی
خـریـد محـصـول
بررسی خصوصیات ساختار سازمانی در ارتباط با استراتژی تلفیقی رقابتی
خـریـد محـصـول
نقد برابری و عدالت سلامت بازاریابی اجتماعی: مداخلات بر چه زمینه ای تأثیر می‌گذارند؟
خـریـد محـصـول
بررسی چارچوب ارزش های رقابتی در فرهنگ تولید و سازمانی
خـریـد محـصـول
ادغام و یکپارچه سازی خروجی های نامناسب و متغیر های کنترل ناپذیر در تحلیل پوششی داده ها
خـریـد محـصـول
ارزیابی روشهای شناسایی نقاط داغ برای جاده‌های شهری
خـریـد محـصـول
شناسایی نقاط سیاه مبتنی بر شدت آسیب: ارزیابی روش در شهرداری هجیرینگ
خـریـد محـصـول
ارزیابی و اعتبار آماری روشهای شناسایی نقاط سیاه
خـریـد محـصـول
بیماری کروناویروس ۱۹ (COVID-19): پیامدهای مربوط به مراقبتهای بالینی دندانپزشکی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا