معمای نمونه: تشکیل تصویر سرمایه گذاری جدید در مقوله‌ی سازمانی نوظهور

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 27

تعداد کلمات : 14000

مجله : Journal of Business Venturing

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
8 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1406 بازدید
31,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:معمای نمونه: تشکیل تصویر سرمایه گذاری جدید در مقوله‌ی سازمانی نوظهور

 چکیده

 ما به بررسی فرایند تشکیل تصویر سازمانی برای سرمایه گذاری‌های مخاطره پذیر جدید در مقوله‌ی سازمانی نوظهور می‌پردازیم. مقوله‌ی سازمانی جدید معمولاً با یک سرمایه گذاری جدید که فرم سازمانی جدید را اتخاذ می‌کند شروع می‌کند. اگر شرکت سرمایه گذار، شهرت زیادی جمع کند، به عنوان یک شرکت نمونه در نظر گرفته می‌شود که سایر سرمایه گذاران را برای ورود به مقوله‌ی نوظهور جذب می‌کند. این سرمایه گذاری‌های مخاطره آمیز، تصویری را تدوین می‌کنند که با تصویر نمونه‌ی مقوله‌ی متناقض است. این مقاله به توصیف این می‌پردازد که تصویر سرمایه گذاری‌ها چگونه در مواجهه با این تنش تشکیل می‌شود(تشکیل تصویر سرمایه گذاری درسازمانی نوظهور). ما به بررسی این تنش با استفاده از داده‌های کیفی از هشت شرکت سرمایه گذاری جدید از آمریکا می‌پردازیم که نشان می‌دهد تشکیل اعتبار و تصویر در مقوله‌ی سازمانی نوظهور شامل سه ملاحظه‌ی اصلی است.۱- تقلید ۲- آزمایش و ۳- افتراق. از طریق تقلید و الگوبرداری، سازمان‌ها به سازمان الگو برای دست یابی به مشروعیت، اقتدا می‌کنند. از طریق آزمایش، سازمان‌ها در نظر می‌گیرند که چه کسی نمونه است و چه طور می‌تواند تغییر کند. از طریق افتراق، سازمان‌ها یک تصویر منحصر به فرد را ایجاد می‌کنند. بر این اساس، یک چارچوب مفهومی پیشنهاد می‌شود که در آن عوامل سازمانی و زمینه‌ای روی کارکردها و تصمیمات تشکیل تصویر اثر دارند(تشکیل تصویر سرمایه گذاری درسازمانی نوظهور).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: The exemplar enigma: New venture image formation in an emergent organizational category

Abstract

We examine the process of organizational image formation for new ventures entering an emerging organizational category. An emerging organizational category is usually initiated by a pioneering venture that adopts a new organizational form. If that venture garners early recognition, it serves as an exemplar, attracting other ventures to enter the emerging category. Those ventures then have to formulate an image that both accounts for and competes with that of the category exemplar. This article describes how ventures form their images in the face of this tension. We examine this tension using qualitative data from eight new U.S. venture accelerators entering the emergent venture accelerator category, which revealed that image formation in an emerging organizational category involves three basic considerations: (1) emulation, (2) experimentation, and (3) divergence. Through emulation, organizations observe and rely on the exemplar in order to capture legitimacy. Through experimentation, organizations consider who they are beyond the exemplar and how they might change. Through divergence, organizations definitively claim and establish a unique image. From this, a conceptual framework is proposed in which organizational and contextual factors influence image formation actions and decisions.

 
    دیدگاهتان را بنویسید