light box
امتیاز 2.65 تصویر برند و قیمت محصول: تأثیر آن برای تصمیم خرید تلفن هوشمند سامسونگ">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 12
تعداد کلمات : 3000
مجله : Education
انتشار : 2016
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:تصویر برند و قیمت محصول: تأثیر آن برای تصمیم خرید تلفن هوشمند سامسونگ

 چکیده

 این مطالعه تلاش می‌کند تا دلیل مربوط به تصمیم خرید تلفن هوشمند را بررسی کند. متغیرهای مورد استفاده شامل تصویر برند و قیمت محصول تلفن هوشمند سامسونگ می‌باشند. روش‌های تحقیق کمی توصیفی با نمونه گیری غیر هدفمند از طریق دو متغیر مستقل تصویر برند و قیمت محصول و یک متغیر وابسته تصمیم خرید اجرا شدند. نتایج نشان داد که مشتری نه تنها تحت تأثیر محصول بلکه تحت تأثیر قیمت قرار دارد. محققان پیشنهاد می‌کنند تا عامل دیگری برای افزایش ارزش ضریب تبیین R2 افزوده شود.

TITLE:Brand Image and Product Price; Its Impact for Samsung Smartphone Purchasing Decision

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تجزیه تحلیل برخی عوامل موثر بر کیفیت آموزشی در اعضای هیئت علمی
    خـریـد محـصـول
    ملاحظات طراحی و عملکرد برای راکتور بیوفیلم بستر متحرک بی هوازی برای تصفیه فاضلاب
    خـریـد محـصـول
    آسیب میوکارد و COVID-19: مکانیسم‌های احتمالی
    خـریـد محـصـول
    پروتئین‌های ساختاری در سندرم حاد تنفسی کروناویروس ۲
    خـریـد محـصـول
    کیفیت حسابرسی، تأمین مالی از محل استقراض و مدیریت سود: شواهدی از اردن
    خـریـد محـصـول
    اثر واسطه‌ای عملیات منابع انسانی راهبردی بر مدیریت دانش و عملکرد شرکتی
    خـریـد محـصـول
    خود مدیریتی چند سطحی در مدارس: توسعه بیشتر مدیریت مدرسه محور در هنک کنگ
    خـریـد محـصـول
    سازمان دهی نسبی و ارتباطی سامانه ها و زیست بوم های کارآفرینانه
    خـریـد محـصـول
    مدیریت تغییر در تحویل پروژه های پیچیده: مدیریت پیکر بندی، اطلاعات دارایی
    خـریـد محـصـول
    رابطه عملکرد- خلاقیت: چگونه پاداش دهی موجب بروز خلاقیت می‌شود
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا