light box
امتیاز 2.93 دست یابی به تعالی فرایند خدمات با مشتریان متصل به اینترنت">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 29
تعداد کلمات : 7000
مجله : Information
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:دست یابی به تعالی فرایند خدمات با مشتریان  متصل به اینترنت: یک رویکرد برنده

 چکیده  

 این مقاله به مطالعه‌ی فرایند خدمات و ارزیابی نیاز مشتریان متصل به اینترنت برای دست یابی به رضایت مشتری و بهبود تعاملی فرایند خدمات برای سازمان می‌پردازد. روش مورد استفاده، تحلیل اکتشافی مطالعه‌ی مفهوم CRM و استفاده از داده‌های تولید شده از دستگاه‌های IOT است. از طریق مرور منابع، سازه‌های اطلاعات مقدماتی مختلف سیستم IOT و CRM با پشتیبان‌های دیجیتال ارزیابی شد. ارجاعات از مقالات تحقیقاتی، مجلات، سایت‌های اینترنتی، سایت داده‌های آماری و کتب برای جمع اوری محتوا استفاده شد. مطالعه تمام سناریوهای مربوطه و ارزیابی تأثیر بر کلیه ذینفعان مربوطه انجام شد. اطلاعات اولیه بیشتر از نمونه مشتری جمع آوری شد و برای اثبات اهمیت مشتری متصل برای یک سازمان و ارتباط آن با رضایت مشتری ارزیابی شد. مشخص شد که تقاضای مشتری بطور مداوم در حال تغییر است و برای همه سازمانها بسیار مناسب است که همسو با این تغییرات هماهنگ شوند. مشتریان متصل به سازمان‌ها کمک می‌کنند مشخصات مشتری، نیازها و توانایی شخصی سازی مشتری را برای مشتری خود حفظ کنند. با این کار، مشتریان در کل اکوسیستم شرکت کننده فعال می‌شوند. استفاده از داده‌های زمان واقعی با داده‌های اینترنت اشیا که از طریق اینترنت منتقل می‌شوند و توسط سیستم CRM تحلیل می‌شوند، به واقعیت تبدیل می‌شود. این امر درک بهتری از جنبه ارتباط مشتری دارد و به سازمانها کمک می‌کند تا در حاشیه مالی سالم فعالیت کنند. همچنین این نرم افزار مسائل نرمتر ناشی از اتحاد استراتژیک مانند اعتماد را برطرف می‌کند و از رقابت پذیری سازمان اطمینان حاصل می‌کند(تعالی فرایند خدمات با مشتریان).

Title: Achieving Service Process Excellence With Connected Customer: A Winning Approach

Abstract

 This article studies the service process and evaluates the need of a connected customer for achieving customer satisfaction and customer ecstasy, in-turn improving service process excellence for the organization. The method used was an exploratory analysis of research studying the CRM concept and usage data generated from IoT devices. Through a literature review process, various preliminary information constructs on IoT and CRM system with digital enablers are evaluated. References from research papers, journals, internet sites, statistical data sites and books were used to collate the relevant content on the subject. The study of all the relevant scenarios and impact assessment on all the relevant stakeholders was undertaken. Further primary data was gathered from the customer sample and was evaluated to substantiate the importance of connected customer for an organization and its linkage to customer satisfaction. It was found that customer demands are continuously evolving, and it is very relevant for all the organizations to align and keep pace with the change. Connected customers help organizations maintain a complete customer profile, needs, and ability to customize for the individual customer. With this, customers become active participants in the whole ecosystem. The usage of real time data becomes a reality with IoT data transmitted over the internet and analyzed by the CRM system. It gives a better understanding of the customer relationship aspect, helping organizations to operate within healthy financial margins. It also resolves the softer issues arising out of such strategic alliances such as trust and ensures that the organization remains competitive.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا