light box
امتیاز 2.58 مدل V-5 تعامل کارکنان در طول COVID-19 و پس از قرنطینه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 9
تعداد کلمات : 2800
مجله : Perspective
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:مدل V-5 تعامل کارکنان در طول COVID-19 و پس از قرنطینه

 چکیده

  COVID-19 جهان را در وضعیت ناامیدی قرار داده است. منابع فیزیکی و همچنین منابع انسانی (HR) یک سازمان در طول قرنطینه تحت تأثیرات نامطلوب قرار گرفتند. دنیای شرکت‌ها شاهد چندین بحران شرکتی از تعطیلی کامل یا جزئی کسب‌وکارها تا اخراج، مرخصی‌ها و استعفا است. مدیران منابع انسانی در تلاشند تا ازتعدیل کارمندان جلوگیری کنند و با کاهش مشارکت کارکنان دست و پنجه نرم کنند. برای حفظ انگیزه کارمندان در این زمان از آشفتگی و همه‌گیری، مدیران منابع انسانی باید استراتژی‌های تعامل کارکنان خود را با دیدگاهی جدید بازبینی کنند. این مقاله فهرست مرجع آماده ای از متغیرها را در اختیار مدیران منابع انسانی قرار می دهد تا سطح تعامل کارکنان را در طول COVID-19 و پس از قرنطینه افزایش دهد. این مقاله پنج عنصر اصلی مشارکت کارکنان، یعنی ارزش، صدا، تنوع، فضیلت و چشم انداز را پیشنهاد می کند. این عناصر منطقی مشارکت کارکنان پس از بررسی جامع منابع شناسایی می شوند. متغیرهای مناسب برای هر عنصر از دیدگاه نویسنده پشتیبانی می کنند. اگرچه نه این عناصر و نه متغیرها جامع نیستند، اما برای افزایش مشارکت کارکنان در زمان همه‌گیری جهانی بسیار مهم هستند(تعامل کارکنان در طول COVID-19).

Title: V-5 Model of Employee Engagement During COVID-19 and Post Lockdown

Abstract

 COVID-19 has left the globe in a situation of despondency. Physical as well as the human resources (HR) of an organization were adversely affected during the lockdown. The corporate world is observing several corporate crises from the full or partial shutdown of businesses to layoffs, furloughs and resignations. HR managers are struggling to curb this renunciation of employees and grappling with reduced employee engagement. To keep employees highly motivated in this time of mayhem and maelstrom of the pandemic, HR managers need to revisit their employee engagement strategies with a new perspective. This article provides a ready reference list of variables to HR managers to enhance employee engagement level during COVID-19 and post lockdown. This article suggests five major elements of employee engagement, namely—value, voice, variety, virtue and vision. These logical elements of employee engagement are identified after an exhaustive review of the literature. Appropriate variables for each element support author’s perspective. Though neither these elements nor the variables are exhaustive, yet they hold utmost relevance to enhance employee engagement in the time of the global pandemic.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      عملکرد زیست محیطی شرکت و ارزش شرکت – با استفاده از معیارهای انتشار آلودگی
      خـریـد محـصـول
      اندازه گیری کمی عدم قطعیت بارندگی و تبخیر و تعرق در مدل‌سازی بارش-رواناب
      خـریـد محـصـول
      فیزیولوژی تنش غرقابی در جو
      خـریـد محـصـول
      ارزش مصرف، نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول جدید: شواهد تجربی از ویتنام
      خـریـد محـصـول
      کیفیت پایین خواب و خواب آلودگی در روز در متخصصان بهداشت: شیوع و عوامل مرتبط
      خـریـد محـصـول
      پریکاردیت حاد پس از مداخله عروق کرونر از راه پوست: کیس ریپورت
      خـریـد محـصـول
      آگاهی موقعیتی: تکنیک ها، چالش ها و چشم اندازها
      خـریـد محـصـول
      چگونه از مشکلات رایج اجرای فناوری اطلاعات سلامت جلوگیری کنیم
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD
      خـریـد محـصـول
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا