تعلیم ابتکار عمل شخصی برای مالکان کسب و کار های کوچک

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 28

تعداد کلمات : 6000

مجله : Journal of Business Venturing Insights

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
25 مارس 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
927 بازدید
28,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:تعلیم ابتکار عمل شخصی برای مالکان کسب و کار های کوچک

 چکیده

مطالعات حاکی از آن هست که قوه‌ی ابتکار عمل خصوصی برای موفقیت صاحبان شرکت‌های کوچک لازم هست (فرسی ۲۰۰۹). تحقیق مداخله گرایانه در کشور آلمان برای بررسی طرح مداخله‌ی قوه‌ی ابتکار عمل فردی سه روزه در مالکان شرکت‌های کوچک انجام شد. این مداخله شامل یک آموزش بود که یک رویکرد مبتکرانه و مبتدی را برای برنامه ریزی، نوآوری، مدیریت زمان و تعیین هدف و توانایی غلبه بر موانع آموزش می‌داد. از طراحي قبل و بعد از آن براي گروه تمريني هستفاده شد (۳۶ نفر) متغیر وابسته رشد اشتغال بود که ما نیز در یک گروه مقایسه (۹۵ نفر) اندازه گیری کردیم. اقدامات قبل از مداخله، بلافاصله پس از مداخله و ۱ سال بعد از آموزش مشخص شد. ما بعد از آموزش تغییرات مثبتی پیدا کردیم و شرکت کنندگان در گروه آموزشی بعد از آموزش حدود ۲۰٪ کارکنان بیشتری را نسبت به قبل یا از گروه مقایسه نسبت به قبل داشتند. تأثیرات مثبت در هر چهار سطح ارزیابی کرکپاتریک (۱۹۷۵) رخ داده هست: واکنش، یادگیری، اقدامات مبتنی بر رفتار و موفقیت(تعلیم شخصی مالکان کسب و کار).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 Title: Personal initiative training for small business owners

Abstract

Research shows that personal initiative is important for small business owners' success (Frese, 2009). An intervention study in Germany evaluated a 3-day personal initiative intervention program for small scale business owners. This intervention consisted of a training that taught a proactive, self-starting approach to planning, innovation, time management and goal-setting and the ability to overcome barriers. A before-and-after design was used for the training group (N¼36); the dependent variable was employment growth which we also measured in a comparison group (N¼97). Measures were ascertained before the intervention, directly afterwards and 1 year after the training. We found positive changes after the training and the participants of the training group employed about 20% more employees after the training than before or than existed in the comparison group. Positive effects occurred on all four of Kirkpatrick's (1975) evaluation levels: reaction, learning, behavior-based, and success measures.

   
دیدگاهتان را بنویسید