آموزش کارآفرینی دانشگاهی: رویکرد تفکر و نگرش طراحی نسبت به یادگیری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 14

تعداد کلمات : 6500

مجله : Journal of Innovation and Entrepreneurship

انتشار : 2019

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
18 آوریل 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1362 بازدید
33,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:آموزش کارآفرینی دانشگاهی: رویکرد تفکر و نگرش طراحی نسبت به یادگیری

 چکیده

 پیش زمینه و هدف: کارآفرینی از دیرباز از دیدگاه مدیریت کسب و کار بررسی شده است که در آن پیش بینی آینده مهم است و جهان به صورت خطی با ورودی‌ها و خروجی‌ها در نظر گرفته می‌شود. دنیای کارآفرینان یک محیط کاملاً متفاوت و معمولاً کاملاً نامشخص است و بنابراین نیاز به نوع متفاوتی از مجموعه مهارتها دارد. در این مقاله، ما یادگیری کارآفرینی را با استفاده از روش و روش مبتنی بر طراحی مفهومی می‌کنیم و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان یک دوره را توسعه و طراحی کرد.

 یافته‌ها: در اين مقاله استدلال می‌شود كه با استفاده از تفكر طراحي و رويكرد روش‌ها، می‌توان از يك رويكرد “کامل” ياد گرفت. این یادگیری بیشتر بر فرایند کارآفرینی متمرکز است و نقش مهارت‌ها و طرز فکر را برجسته می‌کند. این رویکرد یادگیری یادگیری دانش محور را قادر می‌سازد و بر مهارتهایی که بیشتر برای کارآفرینان کاربرد دارد تمرکز می‌کند. همچنین استدلال می‌شود که روند کارآفرینی خطی نیست؛ بنابراین، خلاقیت یک مرکزیت است و یافتن ساختار یک فرآیند بدون ساختار است. تفکر طراحی بر رویکرد عملی تأکید می‌کند که دانش آموزان در خارج از کلاس حرکت می‌کنند. این آزمایش و تعامل در دنیای واقعی کاربران و مشتریان با بازخورد واقعی در ترکیب با تمرینهای بازتاب اهمیت دارد(تفکرو نگرش طراحی نسبت به یادگیری).

نتیجه گیری: در این مقاله، چگونگی دستیابی به روشها و آموزش کارآفرینی با دیدگاه “کامل” با استفاده از تفکر طراحی برجسته می‌شود. این به صورت مفهومی شرح داده شده و با یک مثال نشان داده شده است. ما استدلال می‌کنیم که یک رویکرد روش برای آموزش کارآفرینی سودمند است، که در آن تفکر طراحی می‌تواند یکی از ابزارها و رویکردهای ارزشمند برای آموزش کارآفرینی باشد

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: University entrepreneurship education: a design thinking approach to learning

Abstract

Background: Entrepreneurship has traditionally been taught from a business administration perspective, where predicting the future is central and where the world is seen as linear with known inputs and outputs. The world of entrepreneurs is a quite different, usually highly uncertain environment, and therefore requires a different type of skill set. In this paper, we conceptualize entrepreneurial learning through a method- and design-based approach and illustrate how a course can be developed and designed. Findings: In this paper it is argued that by utilizing design thinking and a methods approach, learning from a “through” approach can be achieved. This learning is more focused on the entrepreneurial process, highlighting the role of skills and mindset. This learning approach enables student-centered learning and focus on skills more applicable to entrepreneurs. It is also argued that the entrepreneurship process is not linear; therefore, creativity is central and finding structure is an unstructured process. Design thinking emphasizes a practical approach where students step= outside the classroom. This experimentation and interaction in the real world of users and customers with real feedback is important in combination with reflection exercises. Conclusions: This paper highlights how a methods approach and entrepreneurship education with a “through” perspective can be achieved by utilizing design thinking. This is elaborated conceptually and illustrated with an example. We argue that a methods approach for teaching entrepreneurship is beneficial, where design thinking can be one valuable tool and approach for teaching entrepreneurship.

 
    دیدگاهتان را بنویسید