light box
امتیاز 2.65 آموزش کارآفرینی دانشگاهی: رویکرد تفکر و نگرش طراحی نسبت به یادگیری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 14
تعداد کلمات : 6500
مجله : Journal of Innovation and Entrepreneurship
انتشار : 2019
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:آموزش کارآفرینی دانشگاهی: رویکرد تفکر و نگرش طراحی نسبت به یادگیری

 چکیده

 پیش زمینه و هدف: کارآفرینی از دیرباز از دیدگاه مدیریت کسب و کار بررسی شده است که در آن پیش بینی آینده مهم است و جهان به صورت خطی با ورودی‌ها و خروجی‌ها در نظر گرفته می‌شود. دنیای کارآفرینان یک محیط کاملاً متفاوت و معمولاً کاملاً نامشخص است و بنابراین نیاز به نوع متفاوتی از مجموعه مهارتها دارد. در این مقاله، ما یادگیری کارآفرینی را با استفاده از روش و روش مبتنی بر طراحی مفهومی می‌کنیم و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان یک دوره را توسعه و طراحی کرد.

 یافته‌ها: در اين مقاله استدلال می‌شود كه با استفاده از تفكر طراحي و رويكرد روش‌ها، می‌توان از يك رويكرد “کامل” ياد گرفت. این یادگیری بیشتر بر فرایند کارآفرینی متمرکز است و نقش مهارت‌ها و طرز فکر را برجسته می‌کند. این رویکرد یادگیری یادگیری دانش محور را قادر می‌سازد و بر مهارتهایی که بیشتر برای کارآفرینان کاربرد دارد تمرکز می‌کند. همچنین استدلال می‌شود که روند کارآفرینی خطی نیست؛ بنابراین، خلاقیت یک مرکزیت است و یافتن ساختار یک فرآیند بدون ساختار است. تفکر طراحی بر رویکرد عملی تأکید می‌کند که دانش آموزان در خارج از کلاس حرکت می‌کنند. این آزمایش و تعامل در دنیای واقعی کاربران و مشتریان با بازخورد واقعی در ترکیب با تمرینهای بازتاب اهمیت دارد(تفکرو نگرش طراحی نسبت به یادگیری).

نتیجه گیری: در این مقاله، چگونگی دستیابی به روشها و آموزش کارآفرینی با دیدگاه “کامل” با استفاده از تفکر طراحی برجسته می‌شود. این به صورت مفهومی شرح داده شده و با یک مثال نشان داده شده است. ما استدلال می‌کنیم که یک رویکرد روش برای آموزش کارآفرینی سودمند است، که در آن تفکر طراحی می‌تواند یکی از ابزارها و رویکردهای ارزشمند برای آموزش کارآفرینی باشد(تفکرو نگرش طراحی نسبت به یادگیری).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات پزشکی – سرطان  ملاحظه کنید.

 

بیهوشی عمومی در آلمان

عنوان فارسی مقاله: ورود بیهوشی عمومی به آلمان چکیده مقاله هفتاد سال پس از آن که مردم آمریکا آزادی و استقلال خود را بدست آوردند، جمهوری جوان به پیروزی بزرگی برای کل بشریت رسید و منجر به آزادی و رهایی از درد عمل جراحی شد که سال‌ها گریبانگیر بشریت بود(ورود بیهوشی عمومی به آلمان). ۱۶

 

شبکه عصبی و ویژگی متن- تشخیص ملانوم

عنوان فارسی مقاله: یک روش شبکه عصبی و ویژگی متن- رنگ سه بعدی کارامد برای تشخیص ملانوم چکیده مقاله ملانوم بدخیم، کشنده‌ترین نوع سرطان پوست است ولی در صورتی که در مراحل اولیه تشخیص داده شود به طور موفق قابل درمان می‌باشد. به دلیل افزایش وقوع ملانوم، تحقیقات در زمینه تشخیص ملانوم خودکار افزایش یافته

 

شبیه سازی ECG، مانیتورهای قلبی و الکترو کاردیوگراف ها

عنوان فارسی مقاله: شبیه سازی ECG برای تست و تعمیر مانیتورهای قلبی و الکترو کاردیوگراف ها چکیده مقاله  این مقاله به بررسی طراحی و تست شبیه ساز ECG مبتنی بر میکروکنترلر (الکتروکاردیوگرام) می‌پردازد. شبیه ساز ECG، قادر به تولید نه سیگنال Ecg و یک موج مربعی کالیبره شده است (۱ هرتز، ۱ میلی ولت)(تعمیر مانیتورهای

 

پروتزهای دندانی ثابت تکه‌ای (پارسیل) مبتنی بر زیرکونیوم

عنوان فارسی مقاله: مقاومت خمشی طرح‌های رابط کوچک پروتزهای دندانی ثابت تکه‌ای (پارسیل) مبتنی بر زیرکونیوم چکیده مقاله بیان مسئله: پروتزهای دندانی ثابت پارسیل (تکه‌ای) با اندازه رابط کوچک برای فضای بین قوسی محدود و زیبایی بهینه لازم هستند. با این حال، مقاومت و استحکام نهایی ممکن است به خطر بیفتد. هدف: هدف این مطالعه

 

ابن القف (۱۲۳۲-۱۲۸۶)، کاهش درد جراحی

عنوان فارسی مقاله: مقاله تاریخی: گزارش جراح عرب، ابن القف (۱۲۳۲-۱۲۸۶) در خصوص کاهش درد جراحی چکیده مقاله  این یک مقاله مروری در خصوص گزارش ابن القف از کاهش و التیام درد جراحی در کتاب جراحی با عنوان العمده، می‌باشد که در کتاب خود، عبارت ماده بیهوش کننده (المخدر) و نقش پزشک (اطبا) را در

 

پیشرفت تحصیلی، متغیر پیش بینی کننده رفتار پرخطر سلامتی دوره نوجوانی

عنوان فارسی مقاله: پیشرفت تحصیلی در  سنین ۱۰ -۱۱ سالگی،  یک متغیر پیش بینی کننده رفتارهای  پرخطر سلامتی و  ریسک   آسیب در دوره نوجوانی است   چکیده مقاله هدف: بررسی اثر پیشرفت تحصیلی در مدارس ابتدای بر روی سلامت آینده نوجوانان  روش‌ها: پیشرفت‌های تحصیلی در سن ۷ و ۱۱ سالگی با ۱- مشاوره /پذیرش در

 

میکروحباب ها و میکرورگ های الاستیک در میدان اولتراسوند با فرکانس پایین

عنوان فارسی مقاله: اثر متقابل و برهم کنش بین میکروحباب ها و میکرورگ های الاستیک در میدان اولتراسوند با فرکانس پایین با استفاده از روش اجزای محدود   چکیده مقاله فرض شده است که اثر متقابل وبرهم کنش بین میکروحبابها و میکرورگهای الاستیک در مکانیسم‌های کاربردهای اولتراسوند درمانی مهم است (کنش بین میکروحبابها و میکرورگهای

 

مدیریت بیخوابی در شرایط روانپزشکی

عنوان فارسی مقاله: ارزیابی و مدیریت بیخوابی در شرایط روانپزشکی چکیده مقاله  بیخوابی تقریباً توسط یک سوم جمعیت در طول یک سال تجربه می‌شود. بیخوابی بر بسیاری از ابعاد عملکرد روزانه انسان اثر می‌گذارد(مدیریت بیخوابی در شرایط روانپزشکی). اگرچه پاتوفیزیولوژی بیخوابی به طور ضعیفی شناخته شده است، با این حال بیخوابی محصول نهایی برانگیختگی بیش

 

داربست حافظه دار انعطاف پذیر برای تحویل حداقل تهاجمی بافت کارکردی

عنوان فارسی مقاله: داربست حافظه دار انعطاف پذیر برای تحویل(پیوند) حداقل تهاجمی بافت های کارکردی چکیده مقاله علی رغم پیشرفت های عظیم در زمینه  مهندسی بافت های کارکردی برای ترمیم اندام، از  جمله قلب، رویکرد  جراحی تهاجمی هنوز برای پیوند لازم است. از این رو، ما یک داربست الاستیک  را با استفاده از یک پلیمر

TITLE: University entrepreneurship education: a design thinking approach to learning

Abstract

Background: Entrepreneurship has traditionally been taught from a business administration perspective, where predicting the future is central and where the world is seen as linear with known inputs and outputs. The world of entrepreneurs is a quite different, usually highly uncertain environment, and therefore requires a different type of skill set. In this paper, we conceptualize entrepreneurial learning through a method- and design-based approach and illustrate how a course can be developed and designed.
Findings: In this paper it is argued that by utilizing design thinking and a methods approach, learning from a “through” approach can be achieved. This learning is more focused on the entrepreneurial process, highlighting the role of skills and mindset. This learning approach enables student-centered learning and focus on skills more applicable to entrepreneurs. It is also argued that the entrepreneurship process is not linear; therefore, creativity is central and finding structure is an unstructured process. Design thinking emphasizes a practical approach where students step= outside the classroom. This experimentation and interaction in the real world of users and customers with real feedback is important in combination with reflection exercises.
Conclusions: This paper highlights how a methods approach and entrepreneurship education with a “through” perspective can be achieved by utilizing design thinking. This is elaborated conceptually and illustrated with an example. We argue that a methods approach for teaching entrepreneurship is beneficial, where design thinking can be one valuable tool and approach for teaching entrepreneurship.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین با عدم قطعیت‌های محصول
    خـریـد محـصـول
    بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر اجرای موفق تجارت الکترونیک
    خـریـد محـصـول
    مروری کامل بر علایم کروناویروس جدید در شرایط همه گیری جهانی COVID-19
    خـریـد محـصـول
    بررسی همبستگی و ارتباط بین خدمات دهی آنلاین و برخط، اعتماد و نیت و قصد خرید مشتریان
    خـریـد محـصـول
    تلفیق کننده های سرمایه فکری سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان
    خـریـد محـصـول
    ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی
    خـریـد محـصـول
    طراحی به عنوان یادگیری- یا خلق دانش- مدل SECI
    خـریـد محـصـول
    بررسی فاکتور های موثر بر مدیریت منابع انسانی و فرآیند بهبود خدمات رسانی
    خـریـد محـصـول
    دانلود پاورپوینت اسانس‌ها و عصاره‌های گیاهی به عنوان عوامل ضد میکروبی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا