light box
امتیاز 2.65 توسعه‌ی جهانی بنگاه‌های کوچک و متوسط: نقش استراتژی بازار جهانی برای SME های کنیایی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 32
تعداد کلمات : 15000
مجله : Journal of Innovation and Entrepreneurship
انتشار : 2019
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله: توسعه‌ی جهانی بنگاه‌های کوچک و متوسط: نقش استراتژی بازار جهانی برای SME های کنیایی

 چکیده

 بنگاه‌های کوچک و متوسط کنیایی (SME) تاکید ویژه‌ای بر جهت گیری و گرایش استراتژی کسب و کار ها به استراتژی بازار جهانی، و تحقیقات بازاری برای بدست آوردن هوش بازار خارجی، فناوری و نوآوری، سازگاری محصول، گرایش خدمات، سرمایه گذاری‌های مشارکتی و چشم انداز بلند مدت به عنوان عوامل اساسی در موفق کردن آن‌ها در بازار بین المللی دارند. آن‌ها همچنین در صورت موفقیت در موج فعلی جهانی شدن، باید با شبکه‌های کم و بیش محکم از تولید مشترک و نوآوری در تعامل مؤثر باشند. هدف از این مطالعه بررسی نقش استراتژی بازار جهانی در گسترش جهانی بنگاههای کنیا است. در این تحقیق از طرح توصیفی و استنباطی به عنوان یک طرح انتخاب شده استفاده شده است. محقق از تحلیل رگرسیون چند متغیره / چند متغیره برای تعیین رابطه عملکردی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته استفاده کرد. متغیرهای استراتژی بازار جهانی در نظر گرفته شده شامل موارد زیر است: استراتژی بازار شامل: تبلیغات جهانی و ارتقاء جهانی، خدمات مشاوره‌ای خارجی، تخصص در بازار خارجی، استراتژی‌های قیمت گذاری رقابتی و تمرکز روی محصولات / خدمات با کیفیت. هوش بازار خارجی در مورد یافتن بازارها، محدودیت‌های تجاری، رقابت در خارج از کشور و فرصت‌های بازار و سرمایه گذاری. و تدارکات و توزیع شامل: رسیدگی به اسناد، هماهنگی توزیع، انبارداری، ترتیب حمل و نقل و همکاری با شرکتهای بزرگ. یک نمونه تصادفی از ۲۰۵ شرکت از ۴۴۰ عضو انجمن تولید کنندگان کنیا مستقر در نایروبی از دایرکتوری انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان کنیا در سال ۲۰۱۲ تهیه شده است. مدیریت ارشد شرکتهای منتخب مورد بررسی قرار گرفت و ۱۷۵ بنگاه با پاسخگویی به نرخ پاسخگویی از ۸۵ درصد یافته کلیدی این تحقیق این است که بین استراتژی بازار جهانی و گسترش جهانی SME ها رابطهی کارکردی وجود دارد. پیامد عمل و سیاست این است که برای پیگیری سیاست‌های توسعه جهانی و در میان SME ها و شرکت‌های بزرگ به ویژه در ایجاد ظرفیت و همکاری در استراتژی بازاریابی جهانی، جمع آوری اطلاعات بازار، ارتقاء صادرات و تقویت نیاز به همکاری بین صنعت و دولت وجود دارد. مأموریت‌های تجارت خارجی   سیستم هشدار اولیه را برای هشدار دادن به شرکتها در مورد تغییراتی که ممکن است منجر به عدم موفقیت در فعالیتهای تجاری جهانی آنها شود، ایجاد کرد(توسعه‌ی جهانی بنگاه‌های کوچک و متوسط).

TITLE: Global expansion of SMEs: role of global market strategy for Kenyan SMEs

Abstract

There is need for Kenyan small and medium enterprises (SMEs) in particular to focus concern on the orientation of business strategy toward global market strategy, market research geared at obtaining foreign market intelligence, innovation and technology, product adaptation, service orientation, collaborative ventures, and longrange vision as critical factors in making them successful in the international market. They also need to interact effectively with other firms in more or less tightly connected networks of shared production and innovation if they are to succeed in the current wave of globalization. The purpose of this study was to investigate the role of global market strategy on the global expansion of Kenyan firms. The research study used descriptive and inferential design as a chosen design. The researcher used multiple/multivariate regression analysis to determine the functional relationship between the independent variables and the dependent variable. The global market strategy variables considered include the following: market strategy incorporating: global advertising and promotion, external advisory services, foreign market specialization, competitive pricing strategies, and focus on quality products/ services; foreign market intelligence on locating markets, trade restrictions, competition overseas, and market and investment opportunities; and logistics and distribution incorporating: handling of documentation, distribution coordination, warehousing, arranging transportation, and collaboration with large firms. A random sample of 205 firms was drawn out of 440 members of Kenya Association of Manufacturers, based in Nairobi, from the Kenya Association of Manufacturers and Exporters Directory of 2012. The senior management of selected firms was surveyed and 175 firms responded making a response rate of 85 percent. The key finding from the research is that there is a functional relationship between global market strategy and global expansion of SMEs. The implication for practice and policy is that there is a need for collaboration between industry and government in pursuing policies for global expansion and among SMEs and large enterprises particularly in developing capacity and collaboration in global marketing strategy, market intelligence gathering, export promotion and strengthening of foreign trade missions. An earlywarning system to alert firms of changes that may lead to potential failure in their global business activities can be developed.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    استفاده از یک الگو و مدل موجودی کالای ریل تایم یا بهنگام برای کنترل تغییرات تقاضا
    خـریـد محـصـول
    انگیزه برای کار، مالیات بر درامد کار و رضایت از حیات
    خـریـد محـصـول
    تأثیر مدیران و فاکتورهای زمان در فرایندهای تغییر سازمانی در محیط یک کشور در حال توسعه
    خـریـد محـصـول
    عوامل تعیین کننده درآمدهای باز سرمایه گذاری شده شرکت‌های تابع چند ملیتی
    خـریـد محـصـول
    مطالعه تأثیر سطح منطقه‌ای فساد و جرم بر روی شرکت‌های داخلی و چند ملیتی
    خـریـد محـصـول
    AFSndn: استراتژی ارسال تطبیقی در شبکه بندی داده های نام گذاری شده یادگیری Q
    خـریـد محـصـول
    تأثیر فرهنگ مبتنی بر بازار صادرات (بازار صادرات محور) روی عملکرد صادرات
    خـریـد محـصـول
    شیوع بیماری قلبی مادر زادی در زمان تولد در سراسر جهان
    خـریـد محـصـول
    تأثیر فرهنگ سازمانی بر روی عملیات منابع انسانی
    خـریـد محـصـول
    احساسات مدیریتی، اعتماد مصرف کننده و بازده بخش
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا