عنوان فارسی مقاله:توسعهی TPACK (دانش محتوایی تربیتی فناوری) در آموزش دبیران و معلمان: یک مطالعهی طولی بر روی معلمان دانشجویان معلمی در برنامهی آموزش متوسط M.A.Ed
چکیده
چگونه دانش دانشجویان معلمی برای یکپارچه سازی و تلفیق فناوری در طی برنامهی تربیت آماده سازی معلمان، توسعه مییابد؟ کدام زمینههای دانش آنها به طور طبیعی توسعه مییابد و کدام زمینهها نیازمند تقویت هستند؟ در این روش ترکیبی، مطالعهی توصیفی دانشجویان معلمی ثبت نام کرده در برنامهی ۱۱ ماههی MAEd،، هدف ما پایش و بررسی توسعهی دانش محتوایی تربیتی فناوری شرکت کنندگان (TRACK) به مرور زمان است(توسعهی TPACK در آموزش دبیران ومعلمان). مقایسهی پرسشنامههای خود گزارش شده، بازاندیشیهای ساختار یافته و برنامههای آموزشی در نقاط دادهی مختلف در برنامهی سه ترم، توسعهی معنی دار دانش محتوایی تربیتی فناوری را نشان داد، ولی تنها رشد محدود در دانش محتوایی فناوری (TCK) مشاهده شد (کلمات کلیدی: TPACK، دانش محتوایی تربیتی فناوری، یکپارچه سازی فناوری، تربیت معلم، دانشجویان معلمی)(توسعهی TPACK در آموزش دبیران ومعلمان).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.