توسعه سيستم مديريت نگهداري روسازي (PMMS) مدل HDM-4

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 25

تعداد کلمات : 6000

مجله : International Journal of Engineering & Applied Sciences

انتشار : 2017

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
5 ژانویه 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
906 بازدید
19,000 تومان

عنوان فارسی مقاله: توسعه سيستم مديريت نگهداري روسازي (PMMS) شبكه جاده‌هاي شهري با استفاده از مدل HDM-4

 

چکیده مقاله

هدف مطالعه حاضر توسعه سيستم مديريت نگهداري روسازي (PMMS) براي ۴ بخش جاده‌ای شبكه جاده‌های شهري (پاتيالا، پنجاب، هند) با استفاده از مدل توسعه و مديريت بزرگراه (HDM-4) است. HDM-4 رويكرد جبرگرایانه‌ای را در وارد كردن داده‌ها و داده‌های فرايندي وضعيت جاده‌های موجود، حجم ترافيك و تركيب روسازي جهت پيش بيني تخريب جاده طبق شرايط جاده‌های شهري به لحاظ مقدار شاخص بين المللي زبري (IRI) فراهم می‌سازد. اين مطالعه استفاده از مدل HDM-4 را براي محاسبه استراتژي بهينه نگهداري و نوسازي (M&R) براي هر بخش جاده و مطالعه تطبيقي استراتژی‌های زمان بندي شده و واكنشي وضعيتي M&R را فراهم می‌سازد. نتايج مطالعه حاضر جهت پشتيباني بهتر از تصميم گيرندگان براي تخصيص كافي و به موقع پول جهت حفظ شبكه جاده‌های شهري مفيد خواهند بود.

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات عمران ملاحظه کنید.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Development of Pavement Maintenance Management System (PMMS) of Urban Road Network Using HDM-4 Model

Abstract: 

The aim of the study is to develop Pavement Maintenance Management System (PMMS) for four road sections of urban road network (Patiala, Punjab, India) using Highway Development and Management (HDM-4) model. The HDM-4 provides a deterministic approach in data input and process data of existing road condition, traffic volume and pavement composition to predict road deterioration as per the urban road conditions in terms of International Roughness Index (IRI) value. This study presents the use of HDM-4 model for the computation of optimum Maintenance and Rehabilitation (M&R) strategy for each road section and comparative study of scheduled and condition responsive M&R strategies. The results of present study will be useful for gaining better support for decision-makers for adequate and timely fund allocations for preservation of the urban road network.
دیدگاهتان را بنویسید