نقش رشد و توسعه کارکنان در ارتباط با مشتری: مطالعه موردی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 12

تعداد کلمات : 5000

مجله : Emerald

انتشار : 2002

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
9 مارس 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1047 بازدید
24,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش رشد و توسعه کارکنان در ارتباط با مشتری: مطالعه موردی بانک‌های خرده فروشی بریتانیا

 چکیده

 بررسی اهمیت توسعه منابع انسانی راهبری برای عرصه خدمات مالی می‌تواند ابزاری برای حفظ مشتریان خارجی باشد. اطلاعات کمی در خصوص شیوه توسعه کارکنان در برخی صنایع خاص و اثرات آن بر تلقین و تزریق مشتری مداری با هدف دست یابی به حفظ مشتریان خارجی وجود دارد. در این مقاله ما به بررسی یافته‌های مطلعات اکتشافی بخش بانک داری خرده فروشی اروپا با هدف بررسی اصول و شیوه‌های توسعه کارکنان می‌پردازیم. این مطالعه نتایج جالبی را در شکل روابط ارائه می‌کند. دو مورد از شش رابطه موضوع این مقاله است. نتایج نشان داد که رقابت قوی و همگنی که از ویژگی‌های بارز صنعت است بر بانک‌ها برای افزایش رقابت پذیری فشار وارد می‌کند کیفیت کارکنان و اثر آن بر روی کیفیت خدمات مشتری در دست یابی به مزیت رقابتی مهم است. رشد و توسعه کارکنان برای انگیزش افراد جهت تحویل کالای با کیفیت برای دست یابی به رضایت و حفظ مشتری تخصیص داده شده است(توسعه کارکنان در ارتباط با مشتری).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:The role of employee development in customer relations: the case of UK retail banks

Abstract

Explores the relevance (practice) of strategic HR (employee development) to the financial service arena and the extent to which it may be possible to use it as a means of retaining external customers. There is at present little understanding of the way employee development is practised within specific industries and particularly its impact on instilling a service and customer orientation aimed at achieving external customer retention. Presents some of the findings of an exploratory study carried out in the UK retail bank sector with the aim of shedding light onto the principles and practice of employee development within business units at a branch level. The study produced some interesting findings structured in the form of relationships. Two of the six emergent relationships form the subject matter of this paper. The study revealed that the strong competition and homogeneity that characterize the industry have put pressure on banks to raise their competitiveness by investing in their personnel. The quality of staff and its impact on the quality of customer service are vital in gaining a competitive advantage in the bank industry. Employee development is used to motivate staff to become truly dedicated to delivering high service quality in order to achieve customer satisfaction and retention.

دیدگاهتان را بنویسید