light box
امتیاز 2.79 نقش رشد و توسعه کارکنان در ارتباط با مشتری: مطالعه موردی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 12
تعداد کلمات : 5000
مجله : Emerald
انتشار : 2002
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:نقش رشد و توسعه کارکنان در ارتباط با مشتری: مطالعه موردی بانک‌های خرده فروشی بریتانیا

 چکیده

 بررسی اهمیت توسعه منابع انسانی راهبری برای عرصه خدمات مالی می‌تواند ابزاری برای حفظ مشتریان خارجی باشد. اطلاعات کمی در خصوص شیوه توسعه کارکنان در برخی صنایع خاص و اثرات آن بر تلقین و تزریق مشتری مداری با هدف دست یابی به حفظ مشتریان خارجی وجود دارد. در این مقاله ما به بررسی یافته‌های مطلعات اکتشافی بخش بانک داری خرده فروشی اروپا با هدف بررسی اصول و شیوه‌های توسعه کارکنان می‌پردازیم. این مطالعه نتایج جالبی را در شکل روابط ارائه می‌کند. دو مورد از شش رابطه موضوع این مقاله است. نتایج نشان داد که رقابت قوی و همگنی که از ویژگی‌های بارز صنعت است بر بانک‌ها برای افزایش رقابت پذیری فشار وارد می‌کند کیفیت کارکنان و اثر آن بر روی کیفیت خدمات مشتری در دست یابی به مزیت رقابتی مهم است. رشد و توسعه کارکنان برای انگیزش افراد جهت تحویل کالای با کیفیت برای دست یابی به رضایت و حفظ مشتری تخصیص داده شده است(توسعه کارکنان در ارتباط با مشتری).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 

 

Title:The role of employee development in customer relations: the case of UK retail banks

Abstract

Explores the relevance (practice) of strategic HR (employee development) to the financial service arena and the extent to which it may be possible to use it as a means of retaining external customers. There is at present little understanding of the way employee development is practised within specific industries and particularly its impact on instilling a service and customer orientation aimed at achieving external customer retention. Presents some of the findings of an exploratory study carried out in the UK retail bank sector with the aim of shedding light onto the principles and practice of employee development within business units at a branch level. The study produced some interesting findings structured in the form of relationships. Two of the six emergent relationships form the subject matter of this paper. The study revealed that the strong competition and homogeneity that characterize the industry have put pressure on banks to raise their competitiveness by investing in their personnel. The quality of staff and its impact on the quality of customer service are vital in gaining a competitive advantage in the bank industry. Employee development is used to motivate staff to become truly dedicated to delivering high service quality in order to achieve customer satisfaction and retention.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
خـریـد محـصـول
تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
خـریـد محـصـول
ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
خـریـد محـصـول
سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
خـریـد محـصـول
اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
خـریـد محـصـول
شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
خـریـد محـصـول
رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
خـریـد محـصـول
زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
خـریـد محـصـول
تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
خـریـد محـصـول
نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا