light box
امتیاز 2.58 تکثیر و انتشار پرتفوی برچسب خصوصی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 17
تعداد کلمات : 7700
مجله : American Marketing Association
انتشار : 2010
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تکثیر و انتشار پرتفوی  برچسب خصوصی:  چگونه معرفی  برچسب های خصوصی بیمه و اقتصاد بر انتخاب  برند اثر می گذارد

چکیده

استراتژی‌های پرتفوی برچسب خصوصی سه لایه‌ای (PL) (لایه با کیفیت پایین: PLs اقتصادی، سطح با کیفیت متوسط: PLs استاندارد و سطح با کیفیت بالا: PLs برتر) در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از مرور منابع، نویسندگان فرض می‌کنند که چگونه معرفی PL ها می‌تواند بر انتخاب مارک‌های ملی با کیفیت اصلی و کیفیت برتر (NBs) و انتخاب PL موجود خرده فروشی تأثیر بگذارد. نویسندگان برای آزمایش چارچوب خود از آزمایش طبیعی ارائه شده توسط سینزبوری در معرفی اقتصاد و طبقات PL با کیفیت برتر ذرت و سوپ کنسرو شده در انگلستان استفاده می‌کنند. با استفاده از مدل‌های انتخاب مارک متناسب (سازش، شباهت و جذابیت) باشد، نویسندگان دریافتند که هم PL و هم PL مؤثر هستند. مقدمه‌های PL از NB های با کیفیت اصلی سود می‌برد زیرا این NB ها از نظر کیفیت در مجموعه خرده فروشان به گزینه‌ای سازگار یا متوسط ​​تبدیل می‌شوند. اثرات معرفی PL ممتاز بر NB های با کیفیت برتر متفاوت است: سهم آنها در دو مورد از چهار مورد بهبود می‌یابد اما در دو مورد دیگر کاهش می‌یابد(تکثیر و انتشار پرتفوی برچسب خصوصی).

Title: Proliferating Private-Label Portfolios: How Introducing Economy and Premium Private Labels Influences Brand Choice

Abstract

Three-tiered private-label (PL) portfolio strategies (low-quality tier: economy PLs, mid-quality tier: standard PLs, and top-quality tier: premium PLs) are gaining interest around the world. Drawing on the context-effects literature, the authors postulate how the introduction of economy and premium PLs may affect the choice of mainstream-quality and premium-quality national brands (NBs) and the choice of the retailer’s existing PL offering. The authors use the natural experiment offered by Asda’s and Sainsbury’s introduction of economy and premium PL tiers in the corn flakes and canned soup categories in the United Kingdom to test their framework. Using brand choice models that accommodate context (compromise, similarity, and attraction) effects, the authors find that both economy and premium PLs cannibalize incumbent PLs. Economy PL introductions benefit mainstream-quality NBs because these NBs become a compromise or middle option in terms of quality in the retailer’s assortment. The effects of premium PL introductions on premium-quality NBs are mixed: Their share improves in two of four cases but decreases in the other two cases.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
برآورد بحران نقدینگی ناشی از Covid-19: سیاست و شواهد جهانی
خـریـد محـصـول
گزارش ارزش و عملکرد شرکت
خـریـد محـصـول
اضطراب و افسردگی در والدین کودکانی که با آترزی مری متولد شده اند
خـریـد محـصـول
چگونه ارتباطات سیاسی شرکت بر گزارش دهی مالی اثر دارد؟ مرور منابع
خـریـد محـصـول
تحقیق در مورد استانداردهای بین المللی حسابرسی: مرور منابع و فرصت ها برای تحقیقات آینده
خـریـد محـصـول
پاسخ آنتی بادی به SARS-CoV-2 در افراد مبتلا به HIV
خـریـد محـصـول
آنوسمی و نوروپاتی مجرای بویایی در بیماران COVID-19
خـریـد محـصـول
مدیریت عملی بیماری دیورتیکول روده بزرگ در شرایط سرکوب سیستم ایمنی
خـریـد محـصـول
تنهایی، انزوای اجتماعی و تفاوت آنها: یک مطالعه تشخیصی در اختلال افسردگی مداوم
خـریـد محـصـول
افت فشار و ماندگی با جریان گاز-مایع در لوله عمودی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا