light box
امتیاز 2.65 جنسیت و ساختار برنامه درسی پنهان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 12
تعداد کلمات : 3000
مجله : Creative Education
انتشار : 2013
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:آموزش عالی:جنسیت و ساختار برنامه درسی پنهان

 چکیده

 مدرسه یک نمونه بنیادین و اساسی در ساختار گرایی جنسیت به دلیل منطق اهداف آن و چارچوب بندی اهداف معنایی آن در سازمان دهی آگاهی افراد به عنوان اشخاص و مشارکت آن‌ها به عنوان شهروندان است. با این حال، وقتی که مدرسه مداخلات خود را تعیین کرد، محتوای ضمنی آن که از نظر ساختاری در افراد لحاظ شده است کنترل نمی‌شود و بدون این مبانی، سهم برنامه درسی رسمی عملاً صفر خواهد بود. این مطالعه به معرفت شناختی یا شناخت شناسی تلفیقی در هر دو برنامه درسی پنهان و رسمی و تأثیر آن‌ها بر روی چامعه می‌پردازد. گیرنده‌ها و یادگیران، از طرفین ساختارهایی هستند که هویت یا عدم هویت را از طریق تشکیلات نمادین از فرهنک واقعی ارائه می‌کنند که در زندگی روز مره درونی سازی شده است. پیامدهای جنسیتی برنامه درسی پنهان از محتوی برنامه درسی مدارس در طراحی زندگی افراد بسیار مهم است و از این روی مدرسه یکی از گد های تولید شهروندان مشارکتی است. الگوهای آموزش از اصول تعاریف از فرد و جمع گرایی پشتیبانی می‌کنند و این بدین معنی است که هر دو معلم و دانش اموزان، مدیران و دست اندرکاران تفاوت‌های جنسیتی را دارند.

TITLE: Gender and Constructs from the Hidden Curriculum

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    بررسی اهمیت و کاربرد فرهنگ سازمانی در در بهبود مدیریت کیفیت جامع در محیط دانشگاه
    خـریـد محـصـول
    توسعه مدل مدیریت سنجه شناسی و اندازه گیری از طریق تکنیک های تحلیل سلسله مراتبی
    خـریـد محـصـول
    بررسی خصوصیات ساختار سازمانی در ارتباط با استراتژی تلفیقی رقابتی
    خـریـد محـصـول
    نقد برابری و عدالت سلامت بازاریابی اجتماعی: مداخلات بر چه زمینه ای تأثیر می‌گذارند؟
    خـریـد محـصـول
    بررسی چارچوب ارزش های رقابتی در فرهنگ تولید و سازمانی
    خـریـد محـصـول
    ادغام و یکپارچه سازی خروجی های نامناسب و متغیر های کنترل ناپذیر در تحلیل پوششی داده ها
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی روشهای شناسایی نقاط داغ برای جاده‌های شهری
    خـریـد محـصـول
    شناسایی نقاط سیاه مبتنی بر شدت آسیب: ارزیابی روش در شهرداری هجیرینگ
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی و اعتبار آماری روشهای شناسایی نقاط سیاه
    خـریـد محـصـول
    بیماری کروناویروس ۱۹ (COVID-19): پیامدهای مربوط به مراقبتهای بالینی دندانپزشکی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا