عنوان فارسی مقاله:آموزش عالی:جنسیت و ساختار برنامه درسی پنهان
چکیده
مدرسه یک نمونه بنیادین و اساسی در ساختار گرایی جنسیت به دلیل منطق اهداف آن و چارچوب بندی اهداف معنایی آن در سازمان دهی آگاهی افراد به عنوان اشخاص و مشارکت آنها به عنوان شهروندان است. با این حال، وقتی که مدرسه مداخلات خود را تعیین کرد، محتوای ضمنی آن که از نظر ساختاری در افراد لحاظ شده است کنترل نمیشود و بدون این مبانی، سهم برنامه درسی رسمی عملاً صفر خواهد بود. این مطالعه به معرفت شناختی یا شناخت شناسی تلفیقی در هر دو برنامه درسی پنهان و رسمی و تأثیر آنها بر روی چامعه میپردازد. گیرندهها و یادگیران، از طرفین ساختارهایی هستند که هویت یا عدم هویت را از طریق تشکیلات نمادین از فرهنک واقعی ارائه میکنند که در زندگی روز مره درونی سازی شده است. پیامدهای جنسیتی برنامه درسی پنهان از محتوی برنامه درسی مدارس در طراحی زندگی افراد بسیار مهم است و از این روی مدرسه یکی از گد های تولید شهروندان مشارکتی است. الگوهای آموزش از اصول تعاریف از فرد و جمع گرایی پشتیبانی میکنند و این بدین معنی است که هر دو معلم و دانش اموزان، مدیران و دست اندرکاران تفاوتهای جنسیتی را دارند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.