زمینه‌های حقوقی برای حفاظت از علایم تجاری شناخته شده

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 25

تعداد کلمات : 7800

مجله : Trademark Directive

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
22 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1969 بازدید
36,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:زمینه‌های حقوقی برای حفاظت از علایم تجاری شناخته شده

 چکیده  

علایم تجاری معروف یا شناخته شده نخستین و مهم‌ترین علایم تجاری می‌باشند. از این روی، بایستی در کنار سایر انواع علامت‌های تجاری در نظر گرفته شوند. این بدین معنی است که یک علامت تجاری معروف و شناخته شده، حتی اگر شهرت و معروفیت موفقی نداشته باشد باید به عنوان یک علامت تجاری معمولی بر اساس بخش نامه علایم تجاری و مقررات علایم تجاری جامعه حفاظت شده و مصونیت داشته باشد. به دلیل اهمیت ناشی از اعتبار و شهرت خود، علایم تجاری مشهور و شناخته شده را می‌توان تحت یک مکانیسم حقوقی خاص که متفاوت از مکانیسم‌های کنترل کننده علایم تجاری عادی هستند حفاظت کرد. یکی از ابعاد خاص حفاظت علامت تجاری مشهور این است که آن‌ها را حتی زمانی که ثبت نشده‌اند می‌توان حفظ کرد. در تحلیل قوانین و قضاوت‌های اتحادیه اروپا در خصوص علایم تجاری و علایم تجاری مشهور، ما تعدادی از اصول مهمی که به کرات برای ثبت و استفاده از علایم تجاری استفاده شده است را خلاصه می‌کنیم:۱- احتمال سردرگمی ۲- دکترین رقیق سازی و ۳- عنصر ایمان بد

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:the legal grounds for well known trademark protection

Abstract

Well-known or famous trademarks are first and foremost, trademarks. Therefore, they should be treated at least in common with other types of trademarks. This means that a well-known trademark, even if it is not successfully proven to be well-known or famous should be protected as an ordinary trademark under the provisions of the Community Trademark Regulation and the Trademark Directive. Because of the importance supplied by their “fame” or their “reputation”, well-known or famous trademarks can also be protected under a special legal mechanism that differs from those applying to ordinary trademarks. One of the special aspects of well-known trademark protection is that they can be protected even they are not registered. In analyzing EU legislation and judgments concerning trademarks and well-known trademarks, we distill a number of important principles that have frequently been ap plied to their registration and use including (i) the requirement of likelihood of confusion, (ii) the doctrine of dilution and (iii) the element of bad faith.
دیدگاهتان را بنویسید