light box
امتیاز 2.58 توسعه مدل حفظ مشتری بانکداری دیجیتال (DBCRM) از طریق ارزیابی ابعاد خدمات">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24
تعداد کلمات : 8100
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:توسعه مدل حفظ مشتری بانکداری دیجیتال (DBCRM) از طریق ارزیابی ابعاد خدمات: مطالعه موردی بانک لویدز، انگلستان

 چکیده

 فناوری عامل تغییر در صنعت بانکداری به منظور انتقال بانکداری مرسوم به بانکداری دیجیتال است. برای موفقیت در بانکداری دیجیتال، باید اثرات مثبت و منفی هر دو مورد مطالعه قرار گیرد. علاوه بر این، برای ارائه خدمات دیجیتال بهتر و حفظ مشتریان باید ابعاد قابل توجهی شناسایی شود. نه اثر بانکداری دیجیتال: دسترسی، سودمندی، سهولت استفاده، در دسترس بودن، کارایی و اثربخشی، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، اثربخشی هزینه و امنیت از دیدگاه رضایت، وفاداری و حفظ مشتری با بررسی منابع موجود مورد بحث قرار گرفته است. مشتریان Lloyds bank plc در بریتانیا برای جمع آوری داده‌ها، اعمال و آزمایش چگونگی تأثیر این ابعاد خدمات، به ویژه بر حفظ مشتری، انتخاب شده‌اند. تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از رگرسیون لجستیک باینری منجر به عوامل کلیدی شده است: مقرون به صرفه بودن کمتر، در دسترس بودن کمتر، دسترسی کمتر و امنیت کمتر که بر قصد تغییر مشتری در بانک لوید تأثیر می‌گذارد. بنابراین، مدل حفظ مشتری بانکداری دیجیتال (DBCRM) با توصیه‌های مناسب برای افزایش حفظ مشتری معرفی شد.

Title: Development of the Digital Banking Customer Retention Model (DBCRM) through the Evaluation of Service Dimensions: The Case Study of Lloyds Bank, United Kingdom

Abstract

 Technology is a change agent in the banking industry in order to transition conventional banking towards digital banking. To be successful in digital banking, both positive and negative effects need to be studied. Furthermore, significant dimensions need to be identified to provide better digital services and to retain customers. Nine digital banking effects: accessibility, usefulness, ease of use, availability, efficiency & effectiveness, reliability, responsiveness, cost effectiveness and security have been discussed from the customer satisfaction, loyalty and retention perspectives by reviewing the existing literatures. To collect the data, to apply and test how these service dimensions, particularly, impact customer retention, customers of Lloyds bank plc in the United Kingdom have been selected. Data analysis using Binary Logistic Regression has resulted key factors: less cost-effectiveness, less availability, less accessibility and less security which impact customer switching intention in Lloyd’s bank. Therefore, Digital Banking Customer Retention Model (DBCRM) was introduced with the appropriate recommendations to enhance the customer retention.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    عملکرد زیست محیطی شرکت و ارزش شرکت – با استفاده از معیارهای انتشار آلودگی
    خـریـد محـصـول
    اندازه گیری کمی عدم قطعیت بارندگی و تبخیر و تعرق در مدل‌سازی بارش-رواناب
    خـریـد محـصـول
    فیزیولوژی تنش غرقابی در جو
    خـریـد محـصـول
    ارزش مصرف، نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول جدید: شواهد تجربی از ویتنام
    خـریـد محـصـول
    کیفیت پایین خواب و خواب آلودگی در روز در متخصصان بهداشت: شیوع و عوامل مرتبط
    خـریـد محـصـول
    پریکاردیت حاد پس از مداخله عروق کرونر از راه پوست: کیس ریپورت
    خـریـد محـصـول
    آگاهی موقعیتی: تکنیک ها، چالش ها و چشم اندازها
    خـریـد محـصـول
    چگونه از مشکلات رایج اجرای فناوری اطلاعات سلامت جلوگیری کنیم
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD
    خـریـد محـصـول
    کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا