light box
امتیاز 2.93 نقش کیفیت بازاریابی رابطه‌ای در حفظ وفاداری مشتریان بانکی خصوصی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 16
تعداد کلمات : 5000
مجله : JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:نقش کیفیت بازاریابی رابطه‌ای در حفظ وفاداری مشتریان محصولات بانکی خصوصی

 چکیده

 هدف این تحقیق، بررسی نکات زیر است:۱- وضعیت کیفیت بازاریابی رابطه‌ای (مالی، اجتماعی و سفاری سازی) و وفاداری مشتریان بانکداری خصوصی BNI 2- تأثیر کیفیت بازاریابی رابطه مند بر روی وفاداری مشتری. منابع داده‌ها کلیه مشتریان محصول BNI Prima در هر شعبه بانک BNI است که توسط محصول BNI Prima در منطقه بازاریابی شرق جاوا ارائه می‌شود. انتخاب ۱۴۴ پاسخ دهنده که برنامه ریزی شده‌اند از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده و متناسب با آن تخصیص یافته است، روش‌های جمع آوری داده‌ها پرسشنامه، مصاحبه و اسلایدر سند است. روش‌های تحلیل عبارتند از: (۱) تحلیل توصیفی؛ و (۲) آزمون فرضیه با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM). نتیجه تحلیل توصیفی عبارتند از: (۱) در کل، سطح کیفیت بازاریابی رابطه (اوراق مالی، اجتماعی و شخصی سازی) مقوله اثربخشی بسیار بالایی است.؛ (۲) در کل، سطح وفاداری مشتری به بانکداری خصوصی BNI رده کاملاً بالایی دارد؛ (۳) نتایج حاصل از آزمون فرضیه کیفیت بازاریابی رابطه (اوراق مالی، مالی و شخصی سازی) است که بر عملکرد و تأثیر مثبت بر مشتری تأثیر می‌گذارد(حفظ وفاداری مشتریان محصولات بانکی خصوصی).

 

 

Title: The Role of Relationship Marketing Quality on Customer Loyalty Retention of Private Banking Product

Abstract

The objectives of the research are to discover the following points: (1) the situation of relationship marketing quality (financial, social, and customization bonds), and customer loyalty of BNI private banking; (2) the effect of relationship marketing quality on the customers loyalty. The sources of data are all customers of BNI Prima product at each branch offices of BNI bank which offered by BNI Prima product in marketing area of East Java. The election of 144 respondents that are planned uses simple random sampling technique and allocated proportionally, the methods of collecting data are questionnaire, interview, and slider of document. The methods of analysis are: (1) descriptive analysis; and (2) hypothesis testing by Structural Equation Modeling (SEM).The result of descriptive analysis are: (1) wholistically, the level of relationship marketing quality (financial, social, and customization bonds) is very high effectiveness category, but dissatisfied category; (2) wholistically, the level of customer loyalty to BNI Private Banking is quite high category;(3) the results of hypothesis testing is the relationship marketing quality (financial, social, and customization bonds) performance influence positively and significantly on the customers’ loyalty.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
اثرات اینترفرون آلفا و درمان سیکلوسپورین به طور جداگانه
خـریـد محـصـول
راهنمای ایمنی جاده، راهنمایی برای متخصصان، مدیریت ایمنی جاده، سیستم مدیریت ایمنی
خـریـد محـصـول
ساختار کریستال یا بلورین دومین اتصال RNA پروتئین
خـریـد محـصـول
اثر روش‌های سنتز بر روی کارایی کاتالیزورهای سه راهه Pt + Rh/Ce0.6Zr0.4O2
خـریـد محـصـول
کاتالیزورهای سه راهه xZr1−xO2/Al2O3 Pd/Ce جدید تولید شده با میکرو امولسیون
خـریـد محـصـول
تثبیت محلول‌های جامد CeO2-ZrO2 با ساختار نانو با افزایش AL2O3
خـریـد محـصـول
اثر ضد میگرنی Δ۹-تتراهیدروکانابینول در موش صحرایی ماده
خـریـد محـصـول
کانابیدیول یک روش درمانی بالقوه برای بعد عاطفی-انگیزشی درد پس از عمل
خـریـد محـصـول
حساسیت مختص به گونه به تشنج‌های ناشی از مصرف ماری جوانا
خـریـد محـصـول
بهینه ساز بادبان ماهی: یک الگوریتم فراابتکاری الهام گرفته از طبیعت جدید
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا