light box
امتیاز 2.58 رویکرد چند سطحی به ریسک های ادراک شده خدمات گردشگری پزشکی و قصد خرید">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21
تعداد کلمات : 8000
مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business
انتشار : 2022
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رویکرد چند سطحی به ریسک های ادراک شده خدمات گردشگری پزشکی و قصد خرید: یک مطالعه تجربی از کره

 چکیده

  به دلیل کمبود اطلاعات، گردشگران پزشکی در معرض ریسک و خطر بالایی قرار دارند. تحقیقات قبلی گردشگری پزشکی نشان داده است که انواع مختلفی از خطرات درک شده تأثیر قابل توجهی بر رفتار خرید گردشگران پزشکی دارند. اگرچه پیش‌بینی می‌شود توریسم پزشکی افزایش یابد، تحقیقات رفتاری برای توضیح اینکه چگونه خطرات درک شده بر رفتار خرید گردشگران پزشکی تأثیر می‌گذارد، وجود ندارد. در زمینه گردشگری پزشکی کره، این مطالعه سعی دارد اثرات عوامل چند سطحی (کلان، سازمانی و شخصی) را بر خطرات درک شده و قصد خرید گردشگران پزشکی ارزیابی کند. یک مدل مفهومی و فرضیه‌ها برای بررسی ارتباط بین ویژگی‌های چند سطحی، ریسک‌های درک‌شده و اهداف خرید ساخته و به‌طور تجربی تأیید شدند. داده های این مطالعه با استفاده از پرسشنامه از گردشگران چینی جمع آوری شده است. تأثیر تصویر شناختی کشور، تصویر کشور عاطفی و کیفیت خدمات پزشکی بر ریسک بنیادی با آزمایش آماری تأیید می‌شود. با کمال تعجب، خطر اختلاف انتظارات تنها تحت تأثیر تصویر شناختی کشور و قابلیت‌های جستجوی اطلاعات است. هم تفاوت اساسی و هم اختلاف انتظارات باعث کاهش قصد خرید گردشگران پزشکی می شود. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که یک استراتژی چند سطحی برای بررسی ارتباط بین ریسک‌های درک شده و قصد خرید گردشگری پزشکی بر اساس عوامل کلان، سازمانی و شخصی مورد نیاز است(خدمات گردشگری پزشکی).

Title: A Multi-level Approach to Perceived Risks of Medical Tourism Service and Purchase Intention: An Empirical Study from Korea

Abstract

 Due to the lack of information, medical tourists are regarded to be at high risk. Prior medical tourism research has found that various types of perceived risks have a significant impact on medical tourists’ purchase behavior. Even though medical tourism is predicted to increase, there is a lack of behavioral research to explain how perceived risks affect medical tourists’ purchase behavior. In the context of Korean medical tourism, this study attempts to evaluate the effects of multi-level (macro, organizational, and personal) factors on medical tourists’ perceived risks and purchase intentions. A conceptual model and hypotheses were built and empirically validated to investigate links between multi-level characteristics, perceived risks, and purchasing intentions. The data for this study was collected from Chinese tourists using a questionnaire. The impact of cognitive country image, affective country image, and medical service quality on fundamental risk is confirmed by statistical testing. Surprisingly, expectancy discrepancy risk is influenced only by cognitive country image and information search capabilities. Both fundamental and expectation discrepancy risks lower medical tourists’ purchase intentions. The findings of this study show that a multi-level strategy is required to investigate the links between perceived risks and medical tourism purchasing intentions based on macro, organizational, and personal factors.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      عملکرد زیست محیطی شرکت و ارزش شرکت – با استفاده از معیارهای انتشار آلودگی
      خـریـد محـصـول
      اندازه گیری کمی عدم قطعیت بارندگی و تبخیر و تعرق در مدل‌سازی بارش-رواناب
      خـریـد محـصـول
      فیزیولوژی تنش غرقابی در جو
      خـریـد محـصـول
      ارزش مصرف، نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول جدید: شواهد تجربی از ویتنام
      خـریـد محـصـول
      کیفیت پایین خواب و خواب آلودگی در روز در متخصصان بهداشت: شیوع و عوامل مرتبط
      خـریـد محـصـول
      پریکاردیت حاد پس از مداخله عروق کرونر از راه پوست: کیس ریپورت
      خـریـد محـصـول
      آگاهی موقعیتی: تکنیک ها، چالش ها و چشم اندازها
      خـریـد محـصـول
      چگونه از مشکلات رایج اجرای فناوری اطلاعات سلامت جلوگیری کنیم
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD
      خـریـد محـصـول
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا