light box
امتیاز 2.58 خرده فروشی اومنی چنل چگونه تغییر کرده و چه اثراتی روی زنجیره‌های تأمین دارد؟">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 6500
مجله : Transportation Research Procedia
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:خرده فروشی اومنی چنل چگونه تغییر کرده و چه اثراتی روی زنجیره‌های تأمین دارد؟

 چکیده

این مقاله در خصوص چگونگی ساختار شبکه‌های زنجیره تأمین اومنی چنل از نظر امکانات، موجودی، حمل و نقل و اطلاعات که هم مقرون به صرفه بوده و هم پاسخگوی نیازهای مشتری است بحث می‌کند. این فرایند نیازمند استفاده گیری از نقاط مثبت مکمل کانال فیزیکی و آنلاین برای توسعه مجموعه اومنی چنل است که می‌تواند بر اساس خواسته‌های مشتری و بر مبنای محصول و ویژگی‌های مشتری، تأمین گردد. یک شرکت برای رسیدن به پیشرفت، باید مشتریان آگاه از قیمت و خدمات را با استفاده از کانالهای مختلف بر مبنای ابهام تقاضا، ارزش و پیچیدگی اطلاعات محصول در حال فروش در نظر بگیرد. به عبارت دیگر، کانال فیزیکی بایستی برای برآوردن نیازهای مکرر و قابل پیش بینی به شیوه‌ای کم هزینه استفاده کرد. از کانال آنلاین باید برای تأمین تنوع و برآوردن نیازهای پراکنده با هزینه کم استفاده کرد. کانال فیزیکی همچنین می‌تواند به عنوان یک نمایشگاه و محل وانت برای کانال آنلاین برای بهبود خدمات به مشتریان و کاهش هزینه عمل کند(خرده فروشی اومنی چنل).

Title:The Evolution of Omni-Channel Retailing and its Impact on Supply Chains

Abstract

We discuss how omni-channel supply chain networks can be structured in terms of facilities, inventory, transportation and information to be both cost effective and responsive to customer needs. This requires exploiting the complementary strengths of the physical and the online channel to create an omni-channel portfolio that can tailor the fulfillment of each customer request based on product and customer characteristics. To be successful, a firm must target price or service conscious customers using different channels based on the demand uncertainty, value, and information complexity of the product being sold. In general, the physical channel should be used to serve frequent and predictable needs in a cost effective manner. The online channel should be used to provide variety and serve sporadic needs at low cost. The physical channel can also serve as a showroom and pickup location for the online channel to improve customer service and decrease cost.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
    خـریـد محـصـول
    قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
    خـریـد محـصـول
    هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
    خـریـد محـصـول
    تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
    خـریـد محـصـول
    مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
    خـریـد محـصـول
    یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
    خـریـد محـصـول
    دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
    خـریـد محـصـول
    استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
    خـریـد محـصـول
    استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا