light box
امتیاز 2.65 بررسی بازدهی و راندمان خصوصیات مراکز حمل و نقل عمومی و دولتی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 17
تعداد کلمات : 4500
مجله : Economics and Finance
انتشار : 2015
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی بازدهی و راندمان خصوصیات مراکز حمل و نقل عمومی و دولتی:   مطالعه ی موردی: مالزی

  چکیده

قطب حمل و نقل عمومی مکانی است که مسافران در آن بین خودروها یا حالتهای حمل و نقل جا به جا می شوند. قطبهای حمل و نقل عمومی به عنوان مناطقی برای دسترسی آسان به خانه ها و منازل تشکیل شده است. محل ها باید با سایر پیوندها بهم نزدیک باشد. این امر باعث می شود نرخ کرایه مسافر مورد نیاز برای رسیدن به حالت های بعدی خود به حداقل برسد. هدف از این تحقیق ، بررسی کارآیی ویژگی های مرکز حمل و نقل عمومی پانانگ سنترال برای تبدیل شدن به قطب یکپارچه حمل و نقل عمومی در شبه جزیره مالزی شمالی و درک عمیق تر در مورد مفهوم مرکز حمل و نقل عمومی است. مجموعه ای از پرسشنامه با استفاده از روش مقیاس لیکرت برای مسافران / کاربران مرکز پنانگ مرکزی توزیع شده است. گروه تمرکز پاسخ دهندگان در بین دانشجویان و کارگران است. داده های تجزیه و تحلیل نشان می دهد رابطه مثبت است و بسیاری از پاسخ دهندگان موافق اجرای مفهوم مرکز در عمومی پانانگ هستند. این مطالعه نشان می دهد که حمل و نقل عمومی در عمومی پانانگ در طول سال رو به رشد است. با وجود وسعت موضوع و نمونه هایی که در این تحقیق وجود دارد ، چندین موضوع روشن در رابطه با اجرای حمل و نقل عمومی قطبی به عنوان نتیجه گیری مطرح شده است. به نظر می رسد استفاده از مفهوم مرکز در عمومی پانانگ یک گزینه ممکن برای مقابله با ازدحام ترافیک در آن منطقه است(خصوصیات مراکز حمل و نقل عمومی).

Title: A Study towards the Efficiency of Public Transportation Hub Characteristics: A Case Study of Northern Region, Peninsular
Malaysia

Abstract

A public transport hub is a place where the passengers are exchange between vehicles or transport modes. Public transport hubs form as the areas for easily accessed by the residential. The location of hub should be close with other interconnected link. This will minimize the fare rates that need to be paid by the passenger to reach their next modes. The aim of this research to examine the efficiency of public transportation hub characteristics of Penang Central to become the integrated hub for public transportation in Northern Peninsular Malaysia and provided a deeper understanding on the hub concept of public transportation. A set of questionnaire by using the Likert-scale method been distributed to the passengers/users at Penang Central. The focus group of respondents is among students and workers. The analysed data shows positive relationship and most of respondents agree to implement the hub concept on Penang Central. The study finds that public transportation in Penang Central is growing all over the year. Despite the breadth of issue and examples covered on this study, several clear themes related to the implementation of hub public transport stand out as the conclusion. Applying the hub concept in the Penang Central appears to be a possible option for tackling the traffic congestion in that area.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا