light box
امتیاز 2.93 خود مدیریتی چند سطحی در مدارس: توسعه بیشتر مدیریت مدرسه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 19
تعداد کلمات : 6500
مجله : education science
انتشار : 2017
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:خود مدیریتی چند سطحی در مدارس: توسعه بیشتر مدیریت مدرسه محور در هنک کنگ

 چکیده  

 از دیدگاه نظری، مدارسی که مدیریت مبتنی بر مدرسه را اجرا می‌کنند بایستی بسیار کارامد و مؤثر باشند. با این حال، محققان در رابطه با این که آیا اثرات SBM منفی است یا مثبت با هم اختلاف دارند. این مقاله بیان می‌دارد که چگونه اجرای یک چارچوب خود مدیریتی که در آن مراکز و فعالان کلیدی اقدام به اجرای چرخه‌های خود مدیریتی در سطح گروه، معلم و مدرسه می‌کنند، می‌تواند موجب تسهیل خود یادگیری و توسعه مدارس، گروه‌ها و معلمان شود. و این که چگونه عملکرد چند سطحی در مدرسه حاصل می‌شود. این مقاله به توصیف رویکرد مدیریت مدرسه در مدارس هنگ هنگ پرداخته و به تجزیه تحلیل توصیه‌های ارائه شده در سند SMT می‌پردازد. این مقاله دستور العمل هایی را برای توسعه آینده مدیریت مبتنی بر مدرسه در هنک کنگ ارائه می‌کند. سپس این مقاله دستورالعمل‌هایی برای توسعه آینده مدیریت مدرسه محور در هنک کنگ ارائه می‌کند: -۱ تاکید بر طرح‌ها و ابتکارات انسانی، ۲-معرفی خود مدیریت چند سطحی  ۳- حفظ شیوه‌های پایدار و دائمی در همه سطوح و ۴- تقویت توسعه و خود مدیریت دانش اموزان.

 

Title: Multi-level Self Management in School: Further Development of School-based Management in Hong Koog

Abstract

Contemporary practice of school-based management world-wide aims at providing schools with increased autonomy so that they may acquire the necessaryflexibility. responsiveness and proactiveness to meet the challenges ahead in the changing external and internal school environment. Theoretical(v, schools practising school-based management may therefore be more effective. However, researchers do not have convergent views regarding the effect of school-based management. Some noted very encouraging and positive effects. On the other hand, some observed fairly negmive results with the absence of empirical evidence that school-based management is related to students' educational outcomes.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا