خود مدیریتی چند سطحی در مدارس: توسعه بیشتر مدیریت مدرسه

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 19

تعداد کلمات : 6500

مجله : education science

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1243 بازدید
31,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:خود مدیریتی چند سطحی در مدارس: توسعه بیشتر مدیریت مدرسه محور در هنک کنگ

 چکیده  

 از دیدگاه نظری، مدارسی که مدیریت مبتنی بر مدرسه را اجرا می‌کنند بایستی بسیار کارامد و مؤثر باشند. با این حال، محققان در رابطه با این که آیا اثرات SBM منفی است یا مثبت با هم اختلاف دارند. این مقاله بیان می‌دارد که چگونه اجرای یک چارچوب خود مدیریتی که در آن مراکز و فعالان کلیدی اقدام به اجرای چرخه‌های خود مدیریتی در سطح گروه، معلم و مدرسه می‌کنند، می‌تواند موجب تسهیل خود یادگیری و توسعه مدارس، گروه‌ها و معلمان شود. و این که چگونه عملکرد چند سطحی در مدرسه حاصل می‌شود. این مقاله به توصیف رویکرد مدیریت مدرسه در مدارس هنگ هنگ پرداخته و به تجزیه تحلیل توصیه‌های ارائه شده در سند SMT می‌پردازد. این مقاله دستور العمل هایی را برای توسعه آینده مدیریت مبتنی بر مدرسه در هنک کنگ ارائه می‌کند. سپس این مقاله دستورالعمل‌هایی برای توسعه آینده مدیریت مدرسه محور در هنک کنگ ارائه می‌کند: -۱ تاکید بر طرح‌ها و ابتکارات انسانی، ۲-معرفی خود مدیریت چند سطحی  ۳- حفظ شیوه‌های پایدار و دائمی در همه سطوح و ۴- تقویت توسعه و خود مدیریت دانش اموزان.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Multi-level Self Management in School: Further Development of School-based Management in Hong Koog

Abstract

Contemporary practice of school-based management world-wide aims at providing schools with increased autonomy so that they may acquire the necessaryflexibility. responsiveness and proactiveness to meet the challenges ahead in the changing external and internal school environment. Theoretical(v, schools practising school-based management may therefore be more effective. However, researchers do not have convergent views regarding the effect of school-based management. Some noted very encouraging and positive effects. On the other hand, some observed fairly negmive results with the absence of empirical evidence that school-based management is related to students' educational outcomes.
دیدگاهتان را بنویسید