light box
امتیاز 2.93 دارایی های دیجیتال: عصر اوراق بهادار">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 21
تعداد کلمات : 4900
مجله : GLOBAL COMMODITIES APPLIED RESEARCH DIGEST
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:دارایی های دیجیتال: عصر اوراق بهادار  

 چکیده  

ظهور بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه اخیراً موضوع دارایی های دیجیتال را در راس بسیاری از گفتگوهای امور مالی و فناوری قرار داده است. اعتقاد ما این است که این دارایی ها به عنوان مکانیزم موثر جمع آوری کمک مالی ، دسترسی به مجموعه سرمایه گذاران جهانی را امکان پذیر می کند ، نقدینگی را در بسیاری از دارایی ها باز می کند و فرصتی برای تنظیم مقررات قانونی برای تنظیم مقررات است. شاید آنچه مورد استقبال گسترده قرار نگرفته این باشد که این دارایی ها در واقع بیش از یک دهه گذشته رایج بوده و در صنایع مختلف تأثیر داشته اند.

دارایی های دیجیتال در ابتدا شامل همه چیز ، از تصاویر ، ویدیو ، رسانه های خبری و موسیقی بود. ظهور اینترنت اولین باری است که این پرونده های دارایی دیجیتال می توانند از طریق وب به طور همتا به اشتراک گذاشته شوند. اتفاقی که برای فعالان فعال صنعت بسیار تهدیدآمیز بود این بود که اشتراک این پرونده ها و دارایی ها ، به ویژه موسیقی ، از طریق کپی و تکثیر تسهیل می شد ، و با حذف کمبود آنها ، ارزش آنها در بازار فلج می شد. این امر منجر به ایجاد اختلال در مدل های جدید تجاری مانند ناپستر ، مشارکت قانونی گسترده در کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده و ایجاد قوانین حق چاپ دیجیتال برای محافظت از متصدیان فعلی شد. شرکت هایی که در این اوایل کار موفق شدند شامل شرکت هایی بودند که با موفقیت از فناوری برای تسلط بر توزیع این دارایی ها استفاده کردند. یوتیوب و نتفلیکس به مصرف کنندگان امکان می دهند به جای مراجعه به فروشگاه اجاره ویدئو ، از خانه های خود محتوا پخش کنند ، اینستاگرام و اسنپ چت به مردم امکان داده اند تصاویر و تصاویر را با دوستان خود در سطح جهانی و فوری به اشتراک بگذارند بدون اینکه تصاویر را توسعه دهند ، در حالی که فیس بوک ، یاهو و توییتر محتوای اخبار را از منابع مختلف در یک مکان به راحتی قابل دسترسی جمع کرده و منابع رسانه سنتی را دور زده است(دارایی های دیجیتال: عصر اوراق بهادار).

Title: Digital Assets: The Era of Tokenized Securities

Abstract

 The advent of bitcoin and other cryptocurrencies have recently pushed the topic of digital assets to the forefront of many conversations in finance and technology. It is our belief that these assets stand as an effective fundraising mechanism, enable access to global investor pools, unlock liquidity in many assets, and represent an opportunity for regulators to be proactive in compliance. Perhaps what is not widely appreciated is that these assets have actually been prevalent for over a decade and have had an impact in a variety of industries. Digital assets initially included everything from pictures, video, news media, and music. The emergence of the internet marked the first time these digital asset files could be shared peer to-peer over the web. What happened that was so threatening to established industry players is that the sharing of these files and assets, particularly music, was facilitated through copying and replicating, effectively crippling their value on the market by removing their scarcity. This led to disruptive new business models like Napster, large regulatory involvement from the U.S. Federal Communications Commission, and the creation of digital copyright laws to attempt to protect the incumbents. The companies that succeeded during these early beginnings included those that successfully utilized technology to master the distribution of these assets. YouTube and Netflix enabled consumers to stream content from their homes instead of going to the video rental store, Instagram and Snapchat have allowed people to share pictures with friends globally and instantaneously without having to get the images developed, while Facebook, Yahoo!, and Twitter have aggregated news content from different sources in one easily accessible location bypassing traditional media sources.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    پایین دست راکتور زیستی: پیشرفت در بازیابی سوخت ها و مواد شیمیایی
    خـریـد محـصـول
    عدم قطعیت، دسترسی به بدهی و رفتار احتیاطی شرکت
    خـریـد محـصـول
    دیدگاه پزشکان در مورد آگاهی زنان از مشکلات سلامتی و رفتارهای زنان نسبت به پزشکان
    خـریـد محـصـول
    آینده معاملات آنلاین در صنعت خرده فروشی در زیمبابوه
    خـریـد محـصـول
    استراتژی های بازاریابی
    خـریـد محـصـول
    یادگیری وزن دهی شده بر اساس دشواری: رویکرد جدید شبه برنامه درسی
    خـریـد محـصـول
    درمان روانشناختی افسردگی در مراقبت های اولیه: پیشرفت های اخیر
    خـریـد محـصـول
    به سوی طراحی های جدید کمپرسور برگشت پذیر سه مرحله ای ۶: ۲
    خـریـد محـصـول
    مدیریت ریسک تجارت موبایل با استفاده از شبکه های اجتماعی در اردن
    خـریـد محـصـول
    بیماری های مادرزادی قلب
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا