light box
امتیاز 2.58 شفقت خود در دانشجویان مددکاری اجتماعی ایرلندی: روابط بین تاب آوری، مشارکت و انگیزه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 14
تعداد کلمات : 5000
مجله : International Journal of Environmental Research and Public Health
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:شفقت خود در دانشجویان مددکاری اجتماعی ایرلندی: روابط بین تاب آوری، مشارکت و انگیزه

 چکیده

  شفقت به خود معنایی از رنج زندگی را که با روانشناسی مثبت وجودی همسو می شود بیان میکند. اگرچه این سازه برای محافظت از سلامت روانی ما شناخته شده است، نحوه تقویت شفقت باید ارزیابی شود. دانشجویان مددکاری اجتماعی از میزان بالایی از مشکلات سلامت روان رنج می برند. با این حال، تحقیقات در مورد شفقت به خود در این جمعیت هنوز باید توسعه یابد. این مطالعه با هدف ارزیابی روابط بین شفقت به خود و سازه‌های مثبت سنتی‌تر – تاب‌آوری، مشارکت و انگیزه، و (ب) تفاوت‌های این سازه‌ها بین سطوح مطالعات برای اطلاع از چگونگی افزایش شفقت به خود در کار اجتماعی انجام شد. دانشجویان. در مجموع ۱۲۹ دانشجوی مددکاری اجتماعی ایرلندی مقیاس های خودگزارشی را در رابطه با شفقت به خود، تاب آوری، مشارکت و انگیزه تکمیل کردند. همبستگی، رگرسیون و MANOVA یک طرفه انجام شد. شفقت به خود با جنسیت، سن، تاب آوری، مشارکت و انگیزه درونی مرتبط بود. تاب‌آوری و انگیزه درونی پیش‌بینی‌کننده‌های معنادار شفقت به خود بودند. تفاوت معنی داری در سطوح این سازه ها بین سطوح مطالعاتی وجود نداشت. یافته‌ها نشان می‌دهد که مربیان مددکاری اجتماعی در سطوح مختلف می‌توانند تاب‌آوری و انگیزه درونی دانشجویان را برای پرورش شفقت به خود در دانشجویان تقویت کنند. همچنین روابط نزدیک بین خود شفقت، تاب آوری و انگیزه درونی نشان می دهد که جهت دهی دانشجویان به معنای مطالعات به سلامت روان آنها کمک می کند.

Title: Self-Compassion in Irish Social Work Students: Relationships between Resilience, Engagement and Motivation

Abstract

 Self-compassion recognises a meaning of life’s suffering, aligning with existential positive psychology. Although this construct is known to protect our mental health, how to augment selfcompassion remains to be evaluated. Social work students suffer from high rates of mental health problems; however, research into self-compassion in this population remains to be developed. This study aimed to evaluate (i) relationships between self-compassion and more traditional positive constructs—resilience, engagement and motivation, and (ii) differences of these constructs between the levels of studies to inform how self-compassion can be enhanced in social work students. A total of 129 Irish social work students completed self-report scales regarding self-compassion, resilience, engagement and motivation. Correlation, regression and one-way MANOVA were conducted. Self-compassion was associated with gender, age, resilience, engagement and intrinsic motivation. Resilience and intrinsic motivation were significant predictors of self-compassion. There was no significant difference in the levels of these constructs between the levels of studies. Findings suggest that social work educators across different levels can strengthen students’ resilience and intrinsic motivation to cultivate the students’ self-compassion. Moreover, the close relationships between self-compassion, resilience and intrinsic motivation indicate that orienting students to the meaning of the studies helps their mental health.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا