light box
امتیاز 2.93 استراتژی های تغییر و تحول دانش و کارایی شرکت و سازمان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 42
تعداد کلمات : 8000
مجله : Electronic Commerce Research and Applications
انتشار : 2011
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:استراتژی های تغییر  و تحول دانش و کارایی شرکت و سازمان: تحلیل برازش استراتژیک

 چکیده  

رشد فزاینده‌ی تجارت الکترونیکی در بستر اینترنت زمینه‌ای را فراهم آورده است که در آن دانش شرکتی سریعتر از همیشه تغییر یابد. فرایندی که داراییهای دانش یک سازمان با گذشت زمان برای مقابله با فشار تغییرات محیطی تغییر می‌کنند، تکامل دانش نامیده می‌شود. در این مقاله، ما تئوری تناسب استراتژیک را اتخاذ می‌کنیم تا بررسی کنیم که آیا استراتژی‌های مختلف تکامل دانش بر عملکرد سازمان در شرایط مختلف تأثیر می‌گذارد یا خیر. ما این مفهوم را از تکامل طبیعی برای تعریف دو استراتژی تکامل دانش اتخاذ می‌کنیم: جهش دانش که به منابع دانش داخلی و متقابل دانش متکی است که از منابع خارجی مانند جوامع آنلاین و مشاوران حرفه‌ای استفاده می‌کند. یک بررسی برای بررسی تأثیر استراتژیهای مختلف بر عملکرد سازمانی، که توسط کارت امتیازی متوازن (BSC) اندازه گیری شده است، صورت گرفت. نتایج نشان می‌دهد که جهش دانش و انتقال آن بر جنبه‌های مختلف عملکرد سازمانی تأثیر دارد. همچنین، طیف گسترده‌ای از فاکتورهای صنعتی، از جمله تنوع محیط، میزان دانش و عوامل شرکتی از جمله قابلیت IT و فرهنگ اشتراکی، تأثیرات تعدیل کننده‌ای دارند. یافته‌های این تحقیق به سازمان‌ها کمک می‌کند تا استراتژی صحیحی برای پیشرفت دانش را انتخاب کرده و جهت گیری های جدید را برای تحقیقات بیشتر ارائه کنند(دانش و کارایی شرکت و سازمان).

Title: Relationship between Strategic Recruitment and Employee Retention in Commercial Banks in Kenya

Abstract

The rapid growth of electronic commerce on the Internet provides a platform for organizational knowledge to be changed faster than ever. The process by which knowledge assets of an organization change over time to cope with the pressure of environmental variation is called knowledge evolution. In this paper, we adopt the strategic fit theory to examine whether different knowledge evolution strategies would affect organizational performance in different circumstances. We adopt the concept from natural evolution to define two knowledge evolution strategies: knowledge mutation that relies on internal knowledge sources and knowledge crossover that takes advantage of external sources such as online communities and professional consultants. A survey was conducted to explore the effects of different strategies on organizational performance, as measured by the balanced scorecard (BSC). The results show that knowledge mutation and crossover have impacts on different aspects of organizational performance. In addition, many industrial factors, such as environment variation, knowledge density, and organizational factors, including IT capability and sharing culture, are found to have moderating effects. The findings of this research will help organizations choose the right strategy for knowledge enhancement and light up new directions for further research.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا