درک ارزش ادراک شده از پاساژ توسط مشتری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 21

تعداد کلمات : 8000

مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
17 سپتامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1350 بازدید
30,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:درک ارزش ادراک شده از پاساژ  توسط مشتری

 چکیده  

 استراتژی‌های کسب و کار مبتنی بر ارزش، توجه روز افزونی را در سراسر دنیا به خود جلب کرده‌اند. خرده فروشی در هند، دارای چالش‌های متمایزی است. تنوع در جمعیت آن عمدتاً روی ویژگی‌های خرده فروشی اثر دارد. درک ارزش ادراک شده‌ی مشتری و توسعه‌ی راهبردهای مناسب، تنها شیوه‌ی موفقیت است. این مطالعه به دنبال بررسی و اعتبار سنجی ارزش‌های پاساژ ادراک شده در هند است. برای تحقق اهداف، نمونه‌هایی از مراکز تجاری واقع در مرکز هند گرفته شد. در مجموع از ۲۵۷ نمونه برای نتیجه گیری نتایج استفاده شد. از آنجا که تجزیه و تحلیل عامل همچنان یک زمینه پویا از مطالعات تحقیقاتی در بازاریابی است، از EFA و CFA برای بررسی داده‌ها استفاده می‌شود. نتایج این مطالعه هفت ارزش خرید و فروش مشتری را نشان می‌دهد: ارزش راحتی، ارزش معرفتی، ارزش اکتشاف، ارزش پس انداز پولی، ارزش ارضای خود، ارزش تعامل اجتماعی و ارزش لذت جویی. در پایان مطالعه پیامدهای مفید مدیریتی برای مدیران و اپراتورهای مراکز تجاری ارائه می‌شود(درک ارزش ادراک شده توسط مشتری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Understanding Customer Perceived Mall Values: A Confirmatory Factor Analysis Approach

Abstract

Value-based business strategies are acquiring attention throughout the world. Retailing in India has distinct challenges. The diversity in its population largely affects its retail characteristics. Understanding customer perceived values and developing appropriate strategies is the only way to succeed. The proposed study is designed to explore and validate the customer perceived mall values in an Indian context. To accomplish the objectives, samples were taken from malls located in central India. A total of 257 samples were utilised to conclude the results. As the factor analysis remains a dynamic field of research studies in marketing, EFA and CFA is used to examine the data. The study results show seven customer-perceived mall values: convenience value, epistemic value, exploration value, monetary saving value, self-gratification value, social interaction value, and enjoyment-seeking value. At the end of the study useful managerial implications are provided to mall managers and operators.

دیدگاهتان را بنویسید