light box
امتیاز 2.93 درک ارزش ادراک شده از پاساژ توسط مشتری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 21
تعداد کلمات : 8000
مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:درک ارزش ادراک شده از پاساژ  توسط مشتری

 چکیده  

 استراتژی‌های کسب و کار مبتنی بر ارزش، توجه روز افزونی را در سراسر دنیا به خود جلب کرده‌اند. خرده فروشی در هند، دارای چالش‌های متمایزی است. تنوع در جمعیت آن عمدتاً روی ویژگی‌های خرده فروشی اثر دارد. درک ارزش ادراک شده‌ی مشتری و توسعه‌ی راهبردهای مناسب، تنها شیوه‌ی موفقیت است. این مطالعه به دنبال بررسی و اعتبار سنجی ارزش‌های پاساژ ادراک شده در هند است. برای تحقق اهداف، نمونه‌هایی از مراکز تجاری واقع در مرکز هند گرفته شد. در مجموع از ۲۵۷ نمونه برای نتیجه گیری نتایج استفاده شد. از آنجا که تجزیه و تحلیل عامل همچنان یک زمینه پویا از مطالعات تحقیقاتی در بازاریابی است، از EFA و CFA برای بررسی داده‌ها استفاده می‌شود. نتایج این مطالعه هفت ارزش خرید و فروش مشتری را نشان می‌دهد: ارزش راحتی، ارزش معرفتی، ارزش اکتشاف، ارزش پس انداز پولی، ارزش ارضای خود، ارزش تعامل اجتماعی و ارزش لذت جویی. در پایان مطالعه پیامدهای مفید مدیریتی برای مدیران و اپراتورهای مراکز تجاری ارائه می‌شود(درک ارزش ادراک شده توسط مشتری).

Title: Understanding Customer Perceived Mall Values: A Confirmatory Factor Analysis Approach

Abstract

Value-based business strategies are acquiring attention throughout the world. Retailing in India has distinct challenges. The diversity in its population largely affects its retail characteristics. Understanding customer perceived values and developing appropriate strategies is the only way to succeed. The proposed study is designed to explore and validate the customer perceived mall values in an Indian context. To accomplish the objectives, samples were taken from malls located in central India. A total of 257 samples were utilised to conclude the results. As the factor analysis remains a dynamic field of research studies in marketing, EFA and CFA is used to examine the data. The study results show seven customer-perceived mall values: convenience value, epistemic value, exploration value, monetary saving value, self-gratification value, social interaction value, and enjoyment-seeking value. At the end of the study useful managerial implications are provided to mall managers and operators.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
سیستم هوشمند مبتنی بر تجزیه موجک و شبکه عصبی برای پیش بینی سرعت فن
خـریـد محـصـول
تأثیر مدیریت سرمایه در گردش بر عملکرد شرکت‌های تولیدی ذکر شده در کنیا
خـریـد محـصـول
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، حاکمیت شرکتی خوب و ریسک کسب و کار بر ارزش سازمانی
خـریـد محـصـول
نیروی دقیق و کنترل موقعیت یک کامپوزیت فلزی پلیمر یونی
خـریـد محـصـول
شناسایی ویژگی‌های فیتوشیمیایی بذرهای براسیکا نیگرا
خـریـد محـصـول
ترکیبات فیتوشیمیایی و فعالیت‌های دارویی (فارماکولوژیکی) گل همیشه بهار (از خانواده کاسنی)
خـریـد محـصـول
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی توسط نسل Y یا نسل هزاره بر اساس نظریه ی یکپارچه
خـریـد محـصـول
بخشنامه ۲۰۱۴/۶۳/ EC پارلمان اروپا و شورای اروپا مورخ ۱۵ می ۲۰۱۴
خـریـد محـصـول
اصلاحیه آیین نامه (EC) شماره ۸۵۴-۲۰۰۴ پارلمان اروپا و شورای اروپا مورخ ۲۹ آوریل ۲۰۰۴
خـریـد محـصـول
توسعه ی ساختار سلسله مراتبی و مدل تحلیلی عوامل کلیدی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا