light box
امتیاز 2.58 درک اصالت در قصد خرید محصولات محلی: مطالعه تجربی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15
تعداد کلمات : 5000
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:درک اصالت در قصد خرید محصولات محلی: مطالعه تجربی

 چکیده

هدف از این تحقیق تجزیه و تحلیل رفتار خرید گردشگران هنگام سفر ، به ویژه در مورد محصولات هنری و صنایع دستی محلی است. اصالت محصول به عنوان یک متغیر چند بعدی متشکل از تعهد کیفیت ، میراث و منحصر به فرد است. اعتقاد بر این است که رفتار خرید گردشگران با رفتارهای خرید روزانه متفاوت است. گردشگران از اصالت بسیار استقبال می کنند و مایل به پرداخت هزینه زیاد برای محصول اصلی هستند. برای دستیابی به هدف تحقیق ، رویکرد کمی انتخاب شده است. از ۱۸۹ پرسشنامه معتبر برای تجزیه و تحلیل آماری بیشتر با استفاده از تکنیک PLS-SEM استفاده شد. یافته ها نشان می دهد که تعهد کیفیت ، میراث و منحصر به فرد ابعادی هستند که اصالت محصول را ایجاد کرده اند. این مطالعه همچنین نشان داد که اصالت محصول بر نیات رفتاری تأثیر مثبت دارد. مفاهیم به ویژه پیشنهاد مدیران گردشگری و بازاریابی و همچنین دولت در تمرکز بر بررسی اصالت برای ایجاد تمایز و ایجاد استراتژی موقعیت یابی بازاریابی است(درک اصالت در قصد خرید محصولات).

Title: Authenticity Perception in Local Product Shopping Intentions: An Empirical Study of Hand Drawn and Stamped Batik

Abstract

 The purpose of this research is to analyze the shopping behavior of tourists when travelling, particularly towards the local arts and crafts products. Product authenticity is built as a multidimensional variable consisting of quality commitment, heritage and uniqueness. It is believed that tourists shopping behaviors is different from the daily shopping behaviors. Tourists highly appreciate authenticity and willing to pay high for authentic product. Quantitative approach is chosen to achieve the research objective. 189 valid questionnaires were used for further statistical analysis using PLSSEM technique. The findings show that quality commitment, heritage and uniqueness are dimensions that built product authenticity. This study also found that product authenticity positively impact on behavioral intentions. The implications are particularly to suggest tourism and marketing managers as well as the government in giving focus on exploring authenticity for creating differentiation and building marketing positioning strategy.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا