light box
امتیاز 2.58 روحیه دستاورد جمعی و عملکرد فروشندگان: یک مطالعه تجربی در اندونزی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21
تعداد کلمات : 5900
مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:روحیه دستاورد جمعی و عملکرد فروشندگان: یک مطالعه تجربی در اندونزی

 چکیده

  این مطالعه با هدف بررسی مفهوم روحیه پیشرفت جمعی (CAS) توسعه یافته از نیاز به نظریه موفقیت به عنوان یک رویکرد جدید برای ایجاد انگیزه در فروشندگان انجام شد. این پژوهش با استفاده از پرسشنامه از ۳۴۸ نفر از فروشندگان صنعت بیمه عمر استفاده کرد. روش تجزیه و تحلیل داده ها از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) با AMOS 22 استفاده کرد. نتایج نشان داد که روحیه توانمندسازی خود و دیگران در فعالیت های فروش می تواند عملکرد فروش را بهبود بخشد. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که یک تیم مشتری مدار و یک سبک رهبری با روحیه تیمی محرک اصلی است که اشتیاق یک فروشنده را برای دستیابی به سطح مورد انتظار عملکرد در فعالیت های مرتبط با فروش افزایش می دهد. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که افزایش CAS در فروشندگان می‌تواند از طریق خط‌مشی فرآیند کارکنان در تیم فروش با اولویت دادن به مالکیت ارزش اصلی در فروشندگان منفرد، یعنی ارزش‌های مذهبی با جهت‌گیری به سمت ایجاد ارزش خدمات به مشتریان، انجام شود. تلاش برای بهبود جهت گیری رهبر تیم به سمت دستیابی به عملکرد تیم را می توان با اجرای یک خط مشی الزامات وقفه شغلی یا الزامات تبدیل شدن به یک رهبر تیم فروش انجام داد(دستاورد جمعی و عملکرد فروشندگان).

Title: Collective Achievement Spirit and Salespeople’ Performance: An Empirical Study in Indonesia

Abstract

 The study aimed to investigate the concept of collective achievement spirit (CAS) developed from the need for achievement theory as a new approach to motivating salespeople. This study used a sample of 348 salespeople from the life insurance industry using a questionnaire. Data analysis technique employed structural equation modeling (SEM) with AMOS 22. The results showed that the spirit of empowering oneself and others in selling activities can improve sales performance. In addition, a customer-oriented team and a leadership style with a team spirit are believed to be the main motivators which enhances the enthusiasm of a sales person to achive the expected level of performance in sales related activities. The findings of this study suggest that increasing CAS in salespeople can be done through the staffing process policy in sales team by prioritizing core value ownership in individual salespeople, namely religious values oriented towards creating service value to customers. Efforts to improve the orientation of the team leader towards the achievement of team performance can be done by implementing a career break requirement policy or the requirements to become a salesteam leader.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا