light box
امتیاز 2.58 دسترسی کارآفرینانه مبتنی بر جنسیت به اعتبار بانکی: افسانه یا واقعیت">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28
تعداد کلمات : 10000
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:دسترسی کارآفرینانه مبتنی بر جنسیت به اعتبار بانکی: افسانه یا واقعیت

 چکیده

  دسترسی به سرمایه برای رشد و پایداری اقتصاد بسیار مهم است. افزایش اعتبار به زنان کارآفرین به آنها کمک می کند تا مشاغل خود را راه اندازی و اداره کنند ، بنابراین اشتغال ایجاد می کند و به افزایش ثروت یک کشور کمک می کند. هدف از این مطالعه ، به دست آوردن نظرات مدیران اعتبار/بازاریابی بانک های سپرده در زمینه دسترسی به کارآفرینان زن و مرد به اعتبار است تا این تصور را تایید کند که مردان نسبت به زنان به وام دسترسی بهتری دارند. داده ها از طریق منبع اصلی از طریق پرسشنامه ساختار یافته جمع آوری شد. نمونه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شد. پاسخ دهندگان هدف ، مدیران اعتبار/بازاریابی با حداقل ۳ سال سابقه بودند. ۲۰ بانک به صورت تصادفی از بین ۱۷ بانک سپرده انتخاب شدند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و Excel استفاده شد. ۷۲٫۱ درصد از پاسخ دهندگان زن بودند. درخواست های وام از کارآفرینان مرد بیشتر از زنان است ، در حالی که دولتها تمایل بیشتری به تأمین مالی مردان دارند تا زنان یکی از کمترین امکانات را داشته باشند. هیچ محصول اعتباری بانکی مختص مردان وجود ندارد ، در حالی که حدود ۱۹ محصول اعتباری مختص زنان وجود دارد(دسترسی کارآفرینانه مبتنی بر جنسیت).

Title: Gender-Based Entrepreneurial Access to Bank Credit: Myth or Reality

  Abstract

 The availability of and access to capital is very important to the growth and sustainability of an economy. Extending credit to women entrepreneurs will help them to start and run their business, thus creating employment and contribute to increasing the wealth of a nation. The objective of the study is to get the views of Credit/Marketing officers of deposit banks on the issue of access to credit by male and female entrepreneurs in order to either affirm or debunk the myth that men have better access to loans than women. Data was gathered from the primary source through a structured questionnaire. The sample was selected using a stratified random sampling technique. The target respondents were Credit/Marketing officers with a minimum of 3 years of experience. Twenty were randomly selected from the 17 deposit banks. SPSS and Excel were used to analyze the data. 72.1% of the respondents were female. There are more loan applications from male entrepreneurs than from female, while governments are more disposed to funding men than women had one of the least means. There is no bank Credit product exclusive to men, whereas there are about 19 Credit products exclusive to women.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    کاربردهای فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک بازاریابی شرکت های فناوری بازاریابی
    خـریـد محـصـول
    تأثیر تصمیم گیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تولید مثل در دوران شیردهی گاوهای شیری: ادغام جنبه های تغذیه ای کنترل
    خـریـد محـصـول
    مدیریت سرمایه در گردش و سن مدیرعامل
    خـریـد محـصـول
    تأثیر حاکمیت شرکتی و ارتباطات سیاسی بر عدم تقارن اطلاعات
    خـریـد محـصـول
    ساختار سرمایه و عملکرد شرکت: شواهدی از آلمان تحت پذیرش IFRS
    خـریـد محـصـول
    قوانین مالی ناکارآمد؟ تأثیر استانداردهای حسابداری بخش عمومی بر بودجه، کارایی و پاسخگویی
    خـریـد محـصـول
    طراحی پنجره دفاتر با تهویه طبیعی در اقلیم مدیترانه از نظر عملکرد CO2 و آسایش حرارتی
    خـریـد محـصـول
    رضایت از زندگی، بهزیستی ذهنی و مهارت های عملکردی در سالمندان
    خـریـد محـصـول
    تأثیر بانکداری الکترونیک بر سودآوری بانک های تجاری در نیجریه (۲۰۱۱-۲۰۱۸)
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا