light box
امتیاز 2.58 دلبستگی عاطفی و وفاداری مصرف کنندگان مواد شوینده در شهر نایروبی ، کنیا">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 13
تعداد کلمات : 4900
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:دلبستگی عاطفی و وفاداری مصرف کنندگان مواد شوینده در شهر نایروبی ، کنیا

 چکیده

  در بسیاری از بازارها ، به ویژه در بازار سریع کالاهای مصرفی ، روابط تجاری نقش مهمی در رفتار خرید و خرید مجدد مصرف کنندگان ایفا می کند. با این حال ، مطالعات تجربی که بر این روابط تجاری متمرکز است ، و بیشتر در کشورهای در حال توسعه مانند کنیا ، نادر است ، گرچه چنین روابطی اغلب پایه ای برای روابط جامع تر با نام تجاری مصرف کننده است. به عنوان یکی از ابعاد کلیدی روابط برند ، دلبستگی عاطفی به عنوان یک ساختار برجسته در مطالعه رابطه با برند ظاهر شده است زیرا نقش کلیدی در ایجاد روابط مصرف کننده و برند و در نتیجه وفاداری ایفا می کند. بنابراین ، برای پر کردن این فاصله ، هدف اصلی این مطالعه تعیین تأثیر ارتباط عاطفی بر وفاداری مصرف کنندگان خانگی شوینده های لباسشویی در شهرستان نایروبی ، کنیا بود. این تحقیق از نوع مقطعی بوده و از طرح تحقیق توصیفی استفاده کرده است. نمونه ای از ۴۰۰ مصرف کننده خانگی به طور تصادفی انتخاب شد و جمع آوری داده های اولیه با استفاده از پرسشنامه خودگردان انجام شد. در آزمون فرضیه تحقیق با استفاده از SPSS 25 ، رگرسیون انجام شد و نتایج نشان داد که دلبستگی عاطفی تأثیر مثبت معنی داری بر وفاداری مصرف کنندگان خانگی از شوینده های لباسشویی در شهر نایروبی شهر کنیا دارد ، بنابراین مطالعه به این نتیجه رسید که دلبستگی عاطفی دارای اثر مثبت است. یافته های مطالعه به سازمان ها در ایجاد استراتژی های بازاریابی برند برای بهبود وفاداری به مارک های خود از طریق استفاده از ساختار دلبستگی عاطفی کمک می کند.

Title: Emotional Attachment and Laundry Detergent Consumers’ Loyalty in Nairobi City County, Kenya

  Abstract

 In many markets, particularly in fast moving consumer goods market, brand relationships play a major role in thepurchase and repurchase behaviour of consumers. However, empirical studies that focus on these brand relationships, and more so in developing countries such as in Kenya, are scarce even though such relationships often form a foundation for more comprehensive consumer-brand relationships. As a key dimension of brand relationship, emotional attachment has emerged as a salient construct in the study of brand relationship as it plays a key role in building consumer-brand relationships and consequently, loyalty. Therefore, to fill this gap, the key objective of the study was to ascertain the effect of emotional connection on loyalty among household consumers of laundry detergents in Nairobi City County, Kenya. This research was cross-sectional in nature and utilised explanatory research design. A sample of 400 household consumers was randomly selected and collection of primary data done using self-administered questionnaire. Regression was done in testing the research hypothesis using SPSS 25, and the results established that emotional attachment has a significant positive effect on loyalty of household consumers of laundry detergents in Nairobi City County, Kenya, thus the study concluded that emotional attachment has a positive significant effect on loyalty. The study findings will assist organisations in crafting brand marketing strategies for improving loyalty to their brands through the use of the emotional attachment construct.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    مرور سیستماتیک بلاکچین
    خـریـد محـصـول
    پیش بینی فناوری بلاک چین توسط تجزیه و تحلیل پتنت و متن کاوی
    خـریـد محـصـول
    کاربردهای فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک بازاریابی شرکت های فناوری بازاریابی
    خـریـد محـصـول
    تأثیر تصمیم گیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تولید مثل در دوران شیردهی گاوهای شیری: ادغام جنبه های تغذیه ای کنترل
    خـریـد محـصـول
    مدیریت سرمایه در گردش و سن مدیرعامل
    خـریـد محـصـول
    تأثیر حاکمیت شرکتی و ارتباطات سیاسی بر عدم تقارن اطلاعات
    خـریـد محـصـول
    ساختار سرمایه و عملکرد شرکت: شواهدی از آلمان تحت پذیرش IFRS
    خـریـد محـصـول
    قوانین مالی ناکارآمد؟ تأثیر استانداردهای حسابداری بخش عمومی بر بودجه، کارایی و پاسخگویی
    خـریـد محـصـول
    طراحی پنجره دفاتر با تهویه طبیعی در اقلیم مدیترانه از نظر عملکرد CO2 و آسایش حرارتی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا