light box
امتیاز 2.93 دلیل عدم موفقیت سامانه ها و سیستم های اتوماسیون نیروی فروش">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 19
تعداد کلمات : 6600
مجله : Business Horizons
انتشار : 2009
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:دلیل عدم موفقیت  سامانه ها و سیستم های اتوماسیون  نیروی فروش

 چکیده  

 معنی تنظیم خودکار یا اتوماسیون نیروی فروش یا SFA، به کار گیری نرم افزارها و برنامه‌ها جهت تنظیم خودکار وظایف مربوط به فروش نظیر وظایف فروش، ارائه‌ی سفارش و خدمات رسانی، مشتری مداری، پیش بینی و تجزیه تخلیل فروش، مدیریت نیروی فروش و به اشتراک گذاری داده‌ها است. یک سامانه‌ی اتوماسیون نیروی فروش عمدتاً جزئی از یک سامانه‌ی اطلاعات سازمانی می‌باشد که به تلفیق و یکپارچه سازی کارکردهای فروش با سایر کار های سازمان کمک شایانی می‌کند. به این ترتیب، نرم افزار اتوماسیون نیروی فروش یک شیوه‌ی مهم به منظور کامیابی نیروی فروش است، در عین حال، کارکرد و فواید زیادی برای کل سازمان دارد. سازمان‌ها از طریق اتوماسیون نیروی فروش می‌توانند اقدام به مدیریت مؤثر نیروی فروش و پروسه‌های فروش، اتوماسیون و استاندارد سازی کارکردهای فروش و رابطه‌ی نیروی فروش با سایر سازمان‌ها کنند. کارایی و ارزش این فواید از نظر هزینه‌های پایین‌تر یا سود بالای تجارت امکان پذیرش و استفاده از SFA را فراهم می‌کند. ولی، وقتی سیستم‌های SFA به کار گرفته می‌شوند، عمدتاً در رسیدن به سود و مزیت پیش بینی شده با مسائل زیادی روبرو می‌شوند. مهم‌ترین عامل عدم موفقیت SFA، پذیرش اندک توسط مصرف کنندگان به دلیل توقف در فرایند ثابت فروش، تصور نیروی فروش از سیستم به صورت یک شیوه‌ی سوء مدیریت، اختلافات در انتظارات مدیریت ونیروی فروش برای سیستم و عدم پشتیبانی مدیریت از سامانه است. با در نظر گرفتن این موضوع،، دست اندکارانی که از مشکلات مرتبط با پذیرش SFA به وسیله‌ی مصرف کننده آگاه می‌باشند، در اجرای این سیستم‌ها موفق‌تر می‌باشند. هدف این مقاله بررسی کاربرد SFA، فواقد این سیستم‌ها و مشکلات پذیرش است. در این مقاله، پیشنهاداتی ارائه می‌شود که را به سازمان‌ها در پذیرش سیستم‌های SFA کمک شایانی خواهد کرد(دلیل عدم موفقیت سامانه ها).

Title: Why is my sales force automation system failing?

Abstract

 Sales force automation (SFA) is the use of software to automate sales tasks, including sales activities, order processing, customer management, sales forecasting and analysis, sales force management, and information sharing. An SFA system is often part of an enterprise-wide information system that connects and integrates sales activities with the organization’s other operations. Therefore, SFA software is not only a tool critical to the success of today’s sales force, but is also vital to the entire organization. SFA has the potential to empower companies to more efficiently manage their sales force and sales processes, to automate and standardize sales activities, and to connect the sales force with the rest of the organization. The value of these potential benefits in terms of lower costs or increased revenues has encouraged businesses to adopt SFA. Once adopted, however, SFA systems often fail to deliver anticipated benefits. The leading cause of SFA failures has been revealed as low user acceptance, which can be attributed to such factors as the disruption of established sales routines, sales force perception of the system as a micromanagement tool, differences in sales force and managerial expectations for the system, and lack of managerial support for the system as perceived by the sales force. Given these circumstances, managers who are aware of the major issues surrounding user acceptance of SFA will be more successful in implementing such systems. This article explores the utilization of SFA, the benefits derived from these systems, and user acceptance issues. Herein, we offer suggestions that will help organizations succeed in adopting SFA systems.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
مدیریت دولتی و منافع عمومی: ارائه مجدد یک مفهوم فراموش شده
خـریـد محـصـول
ویتامین B6: یک ترکیب طولانی شناخته شده با پیچیدگی‌های تعجب آور
خـریـد محـصـول
چارچوب یکپارچه مبتنی بر طراحی برای انتخاب منبع در تولید افزایشی
خـریـد محـصـول
یک روش تکراری برای حل پاسخ دینامیکی سیستم‌های متصل به وسایل نقلیه ریلی
خـریـد محـصـول
مقرون به صرفه بودن نگه داری و نوسازی زیرساخت راه آهن
خـریـد محـصـول
تحلیل مفهومی متغیرهای میانجی و واسطه در تحقیقات کسب و کار
خـریـد محـصـول
بررسی تجربی اثرات متغیرهای واسطه‌ای و تعدیل کننده در تحقیقات کسب و کار
خـریـد محـصـول
وضعیت زیرگروه حسابرس و کیفیت حسابرسی
خـریـد محـصـول
ساختار بانکداری و تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط
خـریـد محـصـول
کنترل هماهنگ مزارع بادی ساحلی و مبدل HVDC برای میرایی نوسان برق
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا