عنوان فارسی مقاله:دلیل عدم موفقیت سامانه ها و سیستم های اتوماسیون نیروی فروش
چکیده
معنی تنظیم خودکار یا اتوماسیون نیروی فروش یا SFA، به کار گیری نرم افزارها و برنامهها جهت تنظیم خودکار وظایف مربوط به فروش نظیر وظایف فروش، ارائهی سفارش و خدمات رسانی، مشتری مداری، پیش بینی و تجزیه تخلیل فروش، مدیریت نیروی فروش و به اشتراک گذاری دادهها است. یک سامانهی اتوماسیون نیروی فروش عمدتاً جزئی از یک سامانهی اطلاعات سازمانی میباشد که به تلفیق و یکپارچه سازی کارکردهای فروش با سایر کار های سازمان کمک شایانی میکند. به این ترتیب، نرم افزار اتوماسیون نیروی فروش یک شیوهی مهم به منظور کامیابی نیروی فروش است، در عین حال، کارکرد و فواید زیادی برای کل سازمان دارد. سازمانها از طریق اتوماسیون نیروی فروش میتوانند اقدام به مدیریت مؤثر نیروی فروش و پروسههای فروش، اتوماسیون و استاندارد سازی کارکردهای فروش و رابطهی نیروی فروش با سایر سازمانها کنند. کارایی و ارزش این فواید از نظر هزینههای پایینتر یا سود بالای تجارت امکان پذیرش و استفاده از SFA را فراهم میکند. ولی، وقتی سیستمهای SFA به کار گرفته میشوند، عمدتاً در رسیدن به سود و مزیت پیش بینی شده با مسائل زیادی روبرو میشوند. مهمترین عامل عدم موفقیت SFA، پذیرش اندک توسط مصرف کنندگان به دلیل توقف در فرایند ثابت فروش، تصور نیروی فروش از سیستم به صورت یک شیوهی سوء مدیریت، اختلافات در انتظارات مدیریت ونیروی فروش برای سیستم و عدم پشتیبانی مدیریت از سامانه است. با در نظر گرفتن این موضوع،، دست اندکارانی که از مشکلات مرتبط با پذیرش SFA به وسیلهی مصرف کننده آگاه میباشند، در اجرای این سیستمها موفقتر میباشند. هدف این مقاله بررسی کاربرد SFA، فواقد این سیستمها و مشکلات پذیرش است. در این مقاله، پیشنهاداتی ارائه میشود که را به سازمانها در پذیرش سیستمهای SFA کمک شایانی خواهد کرد(دلیل عدم موفقیت سامانه ها).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.