light box
امتیاز 2.58 ارزیابی منابع آموزشی باز برای یک دوره علوم ورزشی (تربیت بدنی) مقدماتی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16
تعداد کلمات : 6000
مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learnin
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی منابع آموزشی باز برای یک دوره علوم ورزشی (تربیت بدنی) مقدماتی

 چکیده

 در حالی که منابع آموزشی باز (OER) محبوبیت زیادی پیدا کرده است، تقریباً سه چهارم اعضای هیئت علمی از وجود آنها برای استفاده مطلع نیستند. با این حال، هنگام استفاده از آنها استقبال خوبی می‌شود و بر کیفیت یادگیری تأثیر منفی نمی‌گذارد. OER را می‌توان در انواع پلتفرم‌ها، از جمله نرم افزارهایی که قصد تعامل بیشتر و مشارکت دانش آموزان در یادگیری و ارزیابی فعال را دارند، استفاده کرد. یکی از این بسترها Top Hat است که نویسندگان این مطالعه از آن برای تهیه کتاب درسی برای دوره علوم ورزشی مقدماتی استفاده کردند. ما درک دانش آموزان از Top Hat و موانع استفاده از آنها برای خواندن کتاب درسی و ارزیابی کلاس در طول دو سال را ارزیابی کردیم. در مجموع ۴۸۶ دانش آموز برای این دوره ثبت نام کردند. اگرچه دوسوم دانش آموزان تجربه قبلی با تاپ هات را داشتند و نیمی از افراد از ویژگی کتاب درسی استفاده می‌کردند، دانش آموزان (۳۹ نفر، ۳۸ درصد) از خواندن کتاب‌های درسی خود به صورت آنلاین از طریق تاپ هات نگران بودند. با این حال، هنگامی که دانش آموزان با ویژگی‌های پلتفرم اشنا شدند، این احساسات برطرف شد. تقریباً ۸۰ درصد از دانش آموزان گاهی اوقات یا هرگز کتابهای درسی خود را قبل از شروع ترم تهیه نکرده‌اند، با وجود ۹۶ درصد که اهمیت دسترسی مطالب خود را به صورت آنلاین و در دسترس در اولین روز دوره ابراز کرده‌اند. این نشان می‌دهد که دانشجویان اهمیت داشتن مطالب خود را برای شروع ترم درک کرده‌اند، اما موانع خرید کتاب را بیشتر می‌دانند. بنابراین، استفاده از OER و Top Hat موانع یادگیری دانش آموزان را برطرف کرد و پتانسیل افزایش مشارکت و موفقیت در دوره را داشت(دوره علوم ورزشی (تربیت بدنی) مقدماتی).

Title: Evaluation of Open Educational Resources for an Introductory Exercise Science Course

Abstract

 While open educational resources (OER) have gained popularity, nearly three quarters of faculty are not aware they are available for use. However, when used, they are well received and do not negatively impact quality of learning. OER can be used within a variety of platforms, including software that aims to be more interactive and engage students in active learning and assessment. One such platform is Top Hat, which was used by the authors of this study to develop a textbook for an introductory exercise science course. We assessed student’s perceptions of Top Hat and barriers to use for reading their textbook and for class assessments over the course of two years. A total of 486 students were registered for this course. Although two thirds of students had previous experience with Top Hat and half of those used the textbook feature, students (n = 39, 38%) were apprehensive about reading their textbook online via Top Hat. However, these feelings resolved as students became comfortable with the platform’s features. Nearly 80% of students have sometimes or never acquired their textbooks before the start of the semester, despite 96% who expressed the importance of having their materials accessible online and available on or before the first day of the course. This indicated that students understood the importance of having their materials for the start of the semester, however they perceived the barriers of purchasing books to be greater. Therefore, using OER and Top Hat removed student learning barriers and had potential to increase course participation and success.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    تأثیر تصمیم گیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تولید مثل در دوران شیردهی گاوهای شیری: ادغام جنبه های تغذیه ای کنترل
    خـریـد محـصـول
    مدیریت سرمایه در گردش و سن مدیرعامل
    خـریـد محـصـول
    تأثیر حاکمیت شرکتی و ارتباطات سیاسی بر عدم تقارن اطلاعات
    خـریـد محـصـول
    ساختار سرمایه و عملکرد شرکت: شواهدی از آلمان تحت پذیرش IFRS
    خـریـد محـصـول
    قوانین مالی ناکارآمد؟ تأثیر استانداردهای حسابداری بخش عمومی بر بودجه، کارایی و پاسخگویی
    خـریـد محـصـول
    طراحی پنجره دفاتر با تهویه طبیعی در اقلیم مدیترانه از نظر عملکرد CO2 و آسایش حرارتی
    خـریـد محـصـول
    رضایت از زندگی، بهزیستی ذهنی و مهارت های عملکردی در سالمندان
    خـریـد محـصـول
    تأثیر بانکداری الکترونیک بر سودآوری بانک های تجاری در نیجریه (۲۰۱۱-۲۰۱۸)
    خـریـد محـصـول
    حاکمیت شرکتی و مدیریت سود بانک‌های پول سپرده در نیجریه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا