احزاب، دولت تقسیم شده و هزینه‌های زیر ساخت: شواهدی از ایالات متحده

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 22

تعداد کلمات : 9600

مجله : European Journal of Political Economy

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
13 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1314 بازدید
33,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:احزاب، دولت تقسیم شده و هزینه‌های زیر ساخت: شواهدی از ایالات متحده

 چکیده

 این مقاله، به بررسی اثر احزاب و دولت تقسیمی روی هزینه‌های زیر ساخت برای حمل و نقل، آموزش و خدمات اجتماعی در ایالات متحده می‌پردازد. چون هزینه‌ی زیر ساخت به صورت اولویت دو بخشی در نظر گرفته می‌شود، ما فرض می‌کنیم که دولت‌های تقسیم شده، هزینه‌ی زیرساخت را در مقایسه با دولت تحت کنترل دموکرات‌ها یا جمهوری خواه ها، توسعه می‌دهند. ما این فرضیه را با داده‌های سطح دولت در دوره‌ی ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۸ تست کرده و دولت‌های تقسیمی را یافتیم که هزینه‌های این مقوله بودجه‌ها را افزایش می‌دهند(دولت تقسیم شده و هزینه‌های زیرساخت). به طور اخص، دولت‌های تقسیم شده، هزینه‌ی زیادی روی حمل و نقل نسبت به دولت‌های دموکراتیک صرف می‌کنند و خدمات آموزشی و اجتماعی بیشش از دولت‌های جمهوری خواه هستند. این اثر برای زیر ساخت مرکزی حمل و نقل برجسته‌تر بوده و زمانی قوی است که هزینه‌ی سرمایه به جای هزینه‌های کل در نظر گرفته شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Parties, divided government, and infrastructure expenditures: Evidence from U.S. states

Abstract

This paper examines the impact of parties and divided government on infrastructure expenditures for transportation, education, and social services in U.S. states. As infrastructure expenditures are considered a bi-partisan priority, we hypothesize that divided governments expand infrastructure spending compared to governments under true Democratic or Republican control. We test this hypothesis using U.S. state-level data over the period 1970 to 2008 and find that divided governments indeed increase expenditures for these budget categories. Specifically, divided governments spend more on transportation than unified Democratic governments, and more on education and social services than unified Republican governments. The effect is most pronounced for the core infrastructure of transportation and even stronger when only looking at capital outlays instead of total expenditures.

 
    دیدگاهتان را بنویسید