light box
امتیاز 2.58 ایجاد ارزش ویژه برند فرهنگی از دیدگاه شناخت مصرف کننده">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16
تعداد کلمات : 5100
مجله : Procedia Computer Science
انتشار : 2022
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ایجاد ارزش ویژه برند فرهنگی از دیدگاه شناخت مصرف کننده – مطالعه موردی برندهای انیمیشن چینی

 چکیده

  با توسعه سریع صنعت نوآوری فرهنگی چین، افزایش ارزش ویژه برند و افزایش ارزش برند تنها راه برای شرکت ها برای دستیابی به توسعه جهشی شده است. با در نظر گرفتن ارزش ویژه برند انیمیشن چینی به عنوان مثال، این مقاله یک مدل مبتنی بر ارزش ویژه برند را از دیدگاه شناخت مصرف کننده می سازد. ابتدا بر اساس مدل رزونانس برند، مدل نظری ارزش ویژه برند انیمیشن ایجاد می شود. و سپس از انبوه بررسی های محصول، تمرکز مصرف کنندگان بر روی نام تجاری استخراج می شود تا نگرش ارزش ویژه برند را تشکیل دهد. در نهایت، مدل نظری ارزش ویژه برند بر اساس داده‌های پرسشنامه مصرف‌کننده چینی و مدل معادلات ساختاری آزمایش می‌شود. این مطالعه مرجعی برای ساخت ارزش ویژه برند انیمیشن چینی و همچنین ایده جدیدی برای ایجاد مدیریت ارزش ویژه برند فرهنگی ارائه می دهد.

Title:Creating cultural brand equity from the perspective of consumer cognition – a case study of Chinese animation brand

Abstract

With the rapid development of China's cultural innovation industry, enhancing brand equity and increasing brand value has become the only way for enterprises to achieve leapfrog development. Taking Chinese animation brand equity as an example, this paper constructs a brand equity driven model from the perspective of consumer cognition. Firstly, based on the brand resonance model, the theoretical model of animation brand equity is established. And then from the mass of product reviews, the focus of consumers on the brand is mined to form the latitude of brand equity. Finally, the theoretical model of brand equity is tested based on the Chinese consumer questionnaire data and structural equation model. This study provides a reference for the construction of Chinese animation brand equity, and also provides a new idea for the establishment of cultural brand equity management.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا