light box
امتیاز 2.93 رابطه ی بین تعامل و مشارکت، رضایت و وفاداری مشتری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 43
تعداد کلمات : 14000
مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رابطه ی بین تعامل و مشارکت، رضایت و وفاداری مشتری

 چکیده  

 این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه تعامل مشتری روی رضایت، تجربه، اعتماد و وفاداری مشتری در بانکداری موبایلی تأثیر دارد و در عین حال نقش تجربه‌ی مشتری و اعتماد به عنوان متغیر میانجی در تعامل مشتری با رضایت مشتری و وفاداری مشتری بررسی شده است(رابطه ی بین تعامل و مشارکت). برای این اهداف، یک چارچوب مفهومی مبتنی بر تجزیه و تحلیل محتوای مطالعات قبلی ایجاد شد. داده‌های این تحقیق از ۴۰۶ مشتری با استفاده از خدمات بانکداری سیار در اردن جمع آوری شده است. پاسخ‌ها با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری تأیید می‌شوند. تعامل مشتری بر اعتماد و تجربه مشتری تأثیر مثبت می‌گذارد، در حالی که تأثیر تعامل مشتری بر رضایت و وفاداری مشتری تا حدی عامل واسطه‌ای بر اعتماد مشتری است. یافته‌های این مطالعه ممکن است به محققان آینده کمک کند تا در درک روابط ذاتی موجود بین سؤالات سازه‌ها کمک کنند و می‌تواند زمینه‌ای برای مدیران بانکی در تلاش برای بهبود رضایت مشتریان بانکداری آنلاین خود فراهم کند(رابطه ی بین تعامل و مشارکت).

Title: The Relationship Between Customer Engagement, Satisfaction, and Loyalty

Abstract

 This article examines how customer engagement influences customer satisfaction, experience, trust, and loyalty in the context of mobile banking as well as the role of customer experience and trust as mediating variables in customer engagement with customer satisfaction and customer loyalty. For these purposes, a conceptual framework based on the content analysis of the previous studies was developed. The data for this research were collected from 406 customers using mobile banking services in Jordan. The responses are verified using structural equation modelling. Customer engagement positively influences customer trust and experience, while the impact of customer engagement on customer satisfaction and loyalty is partially mediated by customer trust. The study findings may aid future researchers in their quest in understanding the inherent relationships that lie between the constructs’ questions and may provide a platform for banking managers in their efforts to improve their online banking customers satisfaction.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا