عنوان فارسی مقاله:رابطه ی بین تعامل و مشارکت، رضایت و وفاداری مشتری
چکیده
این مقاله به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه تعامل مشتری روی رضایت، تجربه، اعتماد و وفاداری مشتری در بانکداری موبایلی تأثیر دارد و در عین حال نقش تجربهی مشتری و اعتماد به عنوان متغیر میانجی در تعامل مشتری با رضایت مشتری و وفاداری مشتری بررسی شده است(رابطه ی بین تعامل و مشارکت). برای این اهداف، یک چارچوب مفهومی مبتنی بر تجزیه و تحلیل محتوای مطالعات قبلی ایجاد شد. دادههای این تحقیق از ۴۰۶ مشتری با استفاده از خدمات بانکداری سیار در اردن جمع آوری شده است. پاسخها با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری تأیید میشوند. تعامل مشتری بر اعتماد و تجربه مشتری تأثیر مثبت میگذارد، در حالی که تأثیر تعامل مشتری بر رضایت و وفاداری مشتری تا حدی عامل واسطهای بر اعتماد مشتری است. یافتههای این مطالعه ممکن است به محققان آینده کمک کند تا در درک روابط ذاتی موجود بین سؤالات سازهها کمک کنند و میتواند زمینهای برای مدیران بانکی در تلاش برای بهبود رضایت مشتریان بانکداری آنلاین خود فراهم کند(رابطه ی بین تعامل و مشارکت).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.