عنوان فارسی مقاله: مدیریت عملکرد راهبردی با تاکید بر مشتری مداری
چکیده
این مقاله به بررسی مسائل مربوط به مدیریت عملکرد راهبردی در محیط کسب و کار جمهوری چک با تاکید بر مشتری با استفاده از مقایسه نتایج و نتایج جزیی حاصل از تحقیقات انجام شده در شرکتهای منتخب میپردازد. نتایج تجزیه تحلیل در پیش زمینه نظری و یافتههای مطالعات مشابه ارزیابی میشود. بر اساس این یافتهها، مجموعهای از توصیهها برای شرکتهای جمهوری چک استفاده میشود که با مدیریت عملکرد راهبردی مشتری محور ارائه میشوند. این مقاله بر اساس تحقیقی در جمهوری چک و منابع خارجی، مصاحبهها با مدیریت وتحلیل مواد داخلی از شرکتهای انتخاب شده میباشد(راهبردی با تاکید بر مشتری مداری).