عوامل موفقیت کلیدی برای راه اندازی پلتفرم رسانه های اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 35

تعداد کلمات : 12000

مجله : Computers in Human Behavior

انتشار : 2016

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
5 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1391 بازدید
30,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:عوامل موفقیت کلیدی برای راه اندازی پلتفرم رسانه های اجتماعی: شناسایی مکانیسم تشکیل قصد ادامه

 چکیده

 رسانه‌های اجتماعی به اخیراً رونق زیادی پیدا کرده‌اند و سازمان‌های دولتی در سطوح مختلف از رسانه‌های اجتماعی مختلف برای اجتماعی سازی خدمات، فرایندها و داده‌های دو لتی استفاده می‌کنند. هم محققان و هم متخصصان بر درک عوامل موفقیت اصلی مرتبط با راه اندازی رسانه های اجتماعی دو لتی متمرکز هستند. هدف این مطالعه، شناسایی عوامل موفقیت کلیدی با کشف مکانیسم تشکیل قصد استفاده مداوم افراد می‌باشد. از طریق بررسی نظریه رضامندی و استفاده، ما عوامل ارضا (یعنی جست و جوی اطلاعات، فعالیت اجتماعی، مصرف محتوی، هوش جمعی و اثرات جانبی شبکه) را که منجربه قصد ادامه کاربر به سمت GSM شود شناسایی کردیم. به علاوه، ما بر چارچوب محرک- جاندار-پاسخ برای توسعه مدلی برای کشف اثرات عوامل رضامندی بر روی حالت‌های تجربی انلاین افراد (تجربه جریان واحساس تعلق) و قصد ادامه آن‌ها تاکید کردیم. نتایج نظر سنجی بر روی ۳۳۶ ساکن میکر و بلاگینگ دولتی نشان می‌دهد که قصد ادامه مصرف، توسط عوامل لذت و رضامندی تعیین می‌شود. به علاوه، روابط میان عوامل رضامندی و قصد ادامه کاربران با حس تعلق و تجربه جریان قابل بررسی است(راه اندازی پلتفرم رسانه های اجتماعی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Key success factors for the launch of government social media platform: Identifying the formation mechanism of continuance intention

Abstract

Social media has flourished recently, and government agencies across different levels are experimenting with launching government social media (GSM) to socialize government services, processes, and data. Both researchers and practitioners are focusing on understanding the key success factors related to the launch of GSM. This study aims to identify the key success factors by exploring the formation mechanism of individuals' continuous usage intention. Through the theoretical lens of the uses and gratifications theory (UGT), we identify the gratification factors (i.e., information seeking, social activity, content consumption, collective intelligence, and network externality) that stimulate users' continuance intention toward GSM. Furthermore, we draw upon the stimuluseorganismeresponse (SOR) framework to develop a model for exploring the effects of gratification factors (as stimulus in the SOR framework) on individuals' online experiential states (i.e., flow experience and sense of belonging) and, subsequently, their continuance intention. The results of our survey of 336 government microblogging residents indicate that usage continuance intention is in part determined by gratification factors. Furthermore, the associations among gratification factors and users’ continuance intention can be mediated by the sense of belonging and flow experience.

 

    دیدگاهتان را بنویسید