light box
امتیاز 2.65 عوامل موفقیت کلیدی برای راه اندازی پلتفرم رسانه های اجتماعی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 35
تعداد کلمات : 12000
مجله : Computers in Human Behavior
انتشار : 2016
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:عوامل موفقیت کلیدی برای راه اندازی پلتفرم رسانه های اجتماعی: شناسایی مکانیسم تشکیل قصد ادامه

 چکیده

 رسانه‌های اجتماعی به اخیراً رونق زیادی پیدا کرده‌اند و سازمان‌های دولتی در سطوح مختلف از رسانه‌های اجتماعی مختلف برای اجتماعی سازی خدمات، فرایندها و داده‌های دو لتی استفاده می‌کنند. هم محققان و هم متخصصان بر درک عوامل موفقیت اصلی مرتبط با راه اندازی رسانه های اجتماعی دو لتی متمرکز هستند. هدف این مطالعه، شناسایی عوامل موفقیت کلیدی با کشف مکانیسم تشکیل قصد استفاده مداوم افراد می‌باشد. از طریق بررسی نظریه رضامندی و استفاده، ما عوامل ارضا (یعنی جست و جوی اطلاعات، فعالیت اجتماعی، مصرف محتوی، هوش جمعی و اثرات جانبی شبکه) را که منجربه قصد ادامه کاربر به سمت GSM شود شناسایی کردیم. به علاوه، ما بر چارچوب محرک- جاندار-پاسخ برای توسعه مدلی برای کشف اثرات عوامل رضامندی بر روی حالت‌های تجربی انلاین افراد (تجربه جریان واحساس تعلق) و قصد ادامه آن‌ها تاکید کردیم. نتایج نظر سنجی بر روی ۳۳۶ ساکن میکر و بلاگینگ دولتی نشان می‌دهد که قصد ادامه مصرف، توسط عوامل لذت و رضامندی تعیین می‌شود. به علاوه، روابط میان عوامل رضامندی و قصد ادامه کاربران با حس تعلق و تجربه جریان قابل بررسی است(راه اندازی پلتفرم رسانه های اجتماعی).

TITLE: Key success factors for the launch of government social media platform: Identifying the formation mechanism of continuance intention

Abstract

Social media has flourished recently, and government agencies across different levels are experimenting with launching government social media (GSM) to socialize government services, processes, and data. Both researchers and practitioners are focusing on understanding the key success factors related to the launch of GSM. This study aims to identify the key success factors by exploring the formation mechanism of individuals' continuous usage intention. Through the theoretical lens of the uses and gratifications theory (UGT), we identify the gratification factors (i.e., information seeking, social activity, content consumption, collective intelligence, and network externality) that stimulate users' continuance intention toward GSM. Furthermore, we draw upon the stimuluseorganismeresponse (SOR) framework to develop a model for exploring the effects of gratification factors (as stimulus in the SOR framework) on individuals' online experiential states (i.e., flow experience and sense of belonging) and, subsequently, their continuance intention. The results of our survey of 336 government microblogging residents indicate that usage continuance intention is in part determined by gratification factors. Furthermore, the associations among gratification factors and users’ continuance intention can be mediated by the sense of belonging and flow experience.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    کنترل هماهنگ مزارع بادی ساحلی و مبدل HVDC برای میرایی نوسان برق
    خـریـد محـصـول
    شرایط صادرات اتحادیه اروپا برای گوشت و فراورده‌های گوشتی تازه
    خـریـد محـصـول
    آیین نامه (EC) شماره ۸۵۳/۲۰۰۴ پارلمان و شورای اروپا
    خـریـد محـصـول
    آیا ساختار سرمایه و دارایی نقدی موجب سلب مالکیت سهامداران اقلیت می‌شود؟
    خـریـد محـصـول
    پاور پوینت نیازهای ویژه سالمندان در حوادث و بلایا و فجایع طبیعی
    خـریـد محـصـول
    فرار مالیاتی و اجتناب از پرداخت مالیات بر واردات: شواهدی از ایران
    خـریـد محـصـول
    تاثیر آتش سوزی بر توزیع یک شکارچی مهاجم در میانه زنجیره غذایی
    خـریـد محـصـول
    مزایا، محدودیت‌ها و اصلاحات نظریه یادگیری اجتماعی باندورا
    خـریـد محـصـول
    آیا تفاوت‌های جنسیتی نقشی در قصد پذیرش بانکداری موبایلی اسلامی ایفا می‌کنند؟
    خـریـد محـصـول
    یک مطالعه پیمایشی در مورد پروتکل‌های مسیریابی پشتیبانی شده
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
    برو بالا