light box
امتیاز 2.65 رتبه بندی وب سایت تجارت الکترونیکی با استفاده از کاوش وب معنایی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 14
تعداد کلمات : 4000
مجله : International Journal of Computer Networks and Applications
انتشار : 2015
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رتبه بندی وب سایت تجارت الکترونیکی با استفاده از کاوش وب معنایی و محاسبات عصبی

  چکیده

با شتاب گرفتن عصر اینترنت، صنعت تجارت الکترونیکی به سرعت رشد کرده است و یک وب سایت خوب تجارت الکترونیک برای هر سازمان مبتنی بر تجارت ضروری به نظر می رسد. با این حال صنعت تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه مانند هند هنوز هم برای برآوردن نیازهای چالش برانگیز و پویای مصرف کنندگان، عقب مانده است. شرکت ها استراتژی های جدیدی را برای حفظ و یا بازسازی روابط با مشتریان قدیمی خود توسعه می دهند و مصرانه بر مشتریان جدید متمرکز می شوند. با در نظر داشتن ایده ی ترکیب کاوش وب هوشمند با تجارت الکترونیکی، این کار تحقیقاتی طراحی یک الگوریتم رتبه بندی صفحه مبتنی بر معنایی و عصبی تجارت الکترونیکی، با نام الگوریتم رتبه بندی صفحه SNEC را مورد بحث قرار می دهد و پیاده سازی آن در قالب ابزار رتبه بندی وب سایت که ممکن است به خوبی برای رتبه بندی وب سایت های تجارت الکترونیکی برای کمک به مشتریان با پیدا کردن وب سایت های مرتبط در بالا در طول جستجوی شان برای خرید یک محصول خاص استفاده شود و همچنین برای کسب و کارها برای مقایسه نقاط قوت و ضعف شان با رقبا استفاده شود و بنابراین سود خود را با ارائه محصول مرتبط با قیمت رقابتی با سرویس های متناسب با مشتریان توسط ساختار بهتر وب سایت های تجارت الکترونیکی خود، بهبود بخشند.

TITLE:E-commerce Website Ranking Using Semantic Web Mining and Neural Computing

Abstract

With the acceleration of Internet era, E-commerce industry has grown rapidly and a good E-Commerce website has become indispensable for every commerce based organization. However E-Commerce industry in developing countries like India is still lagging behind to satisfy the challenging and dynamic needs of consumers. Enterprises are deploying new strategies to retain or rebuild relations with their old customers and persistently focusing on new customers. Keeping in mind the thought of blending intelligent web mining with E-Commerce, this research work discusses the design of a Semantic and Neural based E Commerce page ranking algorithm, named SNEC page ranking algorithm and its implementation in the form of website ranking tool that may be well utilized for ranking of E- Commerce websites to assist the customers by finding relevant web sites on the top during their search for buying a specific product as well as businesses to compare their strengths and weaknesses with competitors and hence to improve their profits by providing relevant product at competitive price with consumer friendly services to the customers by better structuring their E Commerce websites.

     

      ثبت دیدگاه

        • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
        • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
        • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

      برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

      محصولات مشابه
      پایداری نظریه ی جامعه شناسی نهادی: حسابداری مدیریت زیست محیطی در مصر
      خـریـد محـصـول
      مطالعه ی تاثیر یکپارچه سازی و ادغام چند کانالی در حفظ مشتری
      خـریـد محـصـول
      درک ارزش ادراک شده از پاساژ توسط مشتری
      خـریـد محـصـول
      تأثیر هیستروسکوپی بر روی روند بیماری در کارسینومای اندومتریال با خطر بالا
      خـریـد محـصـول
      شیوه‌های گزارش دهی مالی اینترنتی در عربستان سعودی
      خـریـد محـصـول
      تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی بر روی وفاداری کارکنان در بخش آموزش عالی
      خـریـد محـصـول
      پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت های ترفیعی داخلی شیوه های منابع انسانی
      خـریـد محـصـول
      شیوع بالای استنوز (تنگی مجرای) نخاعی علامت دار در بزرگسالان نروژی با اکوندروپلازی
      خـریـد محـصـول
      نقص پروتئین مرتبط با فریزلد موجب اختلال در قدرت عضلات، حرکت و سطوح کالپین ۳ می‌شود
      خـریـد محـصـول
      بیماری پروانه‌ای (اپی‌درمولیز بولوسا اکوئیزیتا ) از پاتوفیزیولوژی تا گزینه‌های درمانی جدید
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

      برو بالا