بررسی رابطه ی جنبه ها و ابعاد به کارگیری رسانه‌های اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 60

تعداد کلمات : 18000

مجله : Journal of Strategic Information Systems

انتشار : 2015

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
14 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1510 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی رابطه ی  جنبه ها و ابعاد  به کارگیری رسانه‌های اجتماعی با کارایی و عملکرد شغلی: تبیین کاربرد و نقش سرمایه اجتماعی

 چکیده و بخشی از مقدمه

 سازمان ها و شرکت ها   از  تکنولوژی های نوین  همانند رسانه های اجتماعی  بهره می برند و این رسانه های اجتماعی ، دارای  نقش های مهمی  از دیدگاه  تمرکز بر کار و  جامعه سازی و ایجاد سرگرمی و نشاط  برای کارمندان است.  این مطالعه با استفاده از یک دیدگاه استفاده از تکنولوژی ، به بررسی تأثیر سه دسته استفاده از رسانه های اجتماعی – ، لذت جویانه و شناختی – بر عملکرد شغلی می پردازد ، که توسط سه بعد سرمایه اجتماعی تعدیل می شود. این تحقیق از طریق یک نظرسنجی در مقیاس بزرگ در یک شرکت چند ملیتی تکنولوژی اطلاعات انجام شده است. نشان داده شده است كه كاربردهاي اجتماعي و شناختي از تكنولوژي ، تاثيري مثبت و البته غيرمستقيم بر كارهاي معمول و نوآورانه شغل دارد. نشان داده شده است كه استفاده هدونیك از این فن آوری ، در حالی كه تأثیر منفی مستقیمی بر عملکرد روزمره دارد ، به طور مثبت در توسعه روابط اجتماعی نقش داشته و منجر به كاهش تأثیر مثبت بر عملکرد نوآورانه می شود. این جنبه مثبت جالب استفاده لذت جویانه ، به همراه کلیه یافته های مطالعه ما ، مورد بحث و بررسی قرار گرفته و از آنها برای ارائه بینش به تحقیقات و عمل های آینده استفاده می شود(رسانه‌های اجتماعی با کارایی و عملکرد).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Linking dimensions of social media use to job performance: The role of social capital

Abstract

Organizations are increasingly adopting new technologies, such as social media, that afford employees a repertoire of uses not simply focused on work, but also on socialization and entertainment. Knowledge regarding the impact of such diverse technologies on job performance, however, is currently limited. This study adopts a technology use lens to study the effect of three categories of social media use – social, hedonic, and cognitive – on job performance, as mediated by three dimensions of social capital. The research was conducted via a large-scale survey within a multinational Information Technology company. Social and cognitive uses of technology were empirically shown to have a positive, albeit indirect, effect on employees’ routine and innovative job performance. Hedonic use of the technology, while having a direct negative impact on routine performance was shown to positively contribute to the development of social ties, leading to a mitigating positive influence on innovative performance. This interesting positive side of hedonic use, along with all findings from our study, are discussed and used to offer insights to future research and practice.
    دیدگاهتان را بنویسید