light box
امتیاز 2.58 رسانه‌های اجتماعی: مشتریان در کجا باید نظرات خود را بیان کنند؟">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22
تعداد کلمات : 8900
مجله : Journal of Innovation & Knowledge
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رسانه‌های اجتماعی: مشتریان در کجا باید نظرات خود را بیان کنند؟ شیوه پاسخگویی به آن‌ها چیست؟

 چکیده

 مشتریان ناراضی اغلب از رسانه‌های اجتماعی برای بیان مؤثر شکایات خود استفاده می‌کنند و شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا راه‌حل‌هایی در مورد نحوه پاسخگویی به پست‌های قابل مشاهده عمومی بیابند. ما با بررسی نحوه برخورد با مشتریان شاکی در صفحه فیس بوک یک شرکت، به منابع نوظهور رسیدگی به شکایات از طریق رسانه‌های اجتماعی اضافه می‌کنیم. ما بر مفهوم محصول چند مشخصه تاکید کرده و چهار مطالعه متوالی را در صنعت حمل و نقل هوایی انجام دادیم. مطالعات ۱-۳ برای شناسایی خرابی‌های سرویس با مقدار بالای خدمات منفی که توسط مصرف‌کنندگان قضاوت می‌شود، انجام شد. این مطالعات همچنین برای ایجاد یک سناریوی خرابی خدمات شامل ویژگی‌های بازیابی خدمات مربوطه مربوط به کل فرآیند شکایت انجام شد. نتایج نشان داد که چمدان گمشده دارای بالاترین میزان مطلوبیت منفی است. ویژگی‌هایی که مصرف‌کنندگان در مورد چمدان گم‌شده مناسب‌تر می‌دانستند، به‌موقع بودن و نوع پاسخ اولیه، حالت‌های ارتباطی، نوع جبران خسارت و انواع اطلاعات در طول فرآیند شکایت بود. مطالعه ۴ با قرار دادن شرکت‌کنندگان در سناریو برای تجزیه و تحلیل ترجیحات، بخش‌ها و نمایه‌های خود، این کار را بیشتر انجام داد. یافته‌های ارائه‌شده در این مطالعه پیامدهای عملی برای خطوط هوایی و مصرف‌کنندگان دارد زیرا نتایج چهار بخش مصرف‌کننده متمایز را نشان می‌دهند و وجود ترجیحات ناهمگون برای حالت‌های ارتباطی و انواع تعامل در بین بخش‌ها را نشان می‌دهند(رسانه‌های اجتماعی).

Title: Social media: Where customers air their troubles—How to respond to them?

Abstract

 Dissatisfied customers often use social media to voice their complaints effectively, and firms strive to find solutions about how to respond to publicly visible service failure posts. We add to the emerging literature on complaint handling via social media by examining how complaining customers on a company’s Facebook page prefer to be treated. We built on the multi-attribute product concept and conducted four sequential studies in the air transport industry. Studies 1−3 were conducted to identify the service failures with a high magnitude of negative utilities as judged by consumers. The studies also served to build a service failure scenario involving relevant service recovery attributes related to the entire complaint process. The results showed that lost baggage had the highest magnitude of negative utility. The attributes that consumers found most appropriate in the case of lost baggage were timeliness and type of initial response, communication modes, compensation type, and types of information throughout the complaint process. Study 4 took this further by putting participants into the scenario to analyze their preferences, segments, and profiles. The findings presented in this study have practical implications for airlines and consumers because the results reveal four distinct consumer segments and indicate the presence of heterogeneous preferences for communication modes and interaction types across segments.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    عملکرد دانه، راندمان مصرف آب و ویژگی های فیزیولوژیکی ارقام برنج تحت آبیاری قطره ای
    خـریـد محـصـول
    جمع سپاری مکانی در مدیریت درآمد منابع طبیعی
    خـریـد محـصـول
    جامعه شناسی شهری معاصر
    خـریـد محـصـول
    موکوزیت شدید دهان در کودکان مبتلا به سرطان: تجزیه و تحلیل بقا و عوامل پیش بینی کننده
    خـریـد محـصـول
    سندرم نقص پاداش (RDS): یک ویژگی نوروبیولوژیکی سلولی تمام اعتیادها
    خـریـد محـصـول
    سیر تکاملی پتنت کاوی: بکارگیری تجزیه و تحلیل کتاب سنجی و تحلیل شبکه کلمات کلیدی
    خـریـد محـصـول
    گزارش سالانه ۲۰۲۱ شاخص آسیب پذیری کشورها:بحران کوید-۱۹
    خـریـد محـصـول
    توالی ژنوم کامل یک قارچ خوراکی و دارویی هریسیوم، Hericium erinaceus ،بازیدیومایکوتا
    خـریـد محـصـول
    رویکردی برای برنامه ریزی چابک جداسازی و بازیافت محصولات پیچیده
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی ریسک ایمنی و بهداشت شغلی در بیمارستان ها: مطالعه موردی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا