light box
امتیاز 2.58 سرمایه اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی تأثیر می گذارد">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 9500
مجله : Industrial Management & Data Systems
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:سرمایه اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی تأثیر می گذارد

 چکیده

  هدف – این مطالعه با هدف بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد شغلی در هنگام تعامل کارگران با همکاران از طریق رسانه های اجتماعی در سازمان ها انجام می شود.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – مدل سازی معادلات ساختاری انجام شد و نمونه ای از ۲۳۰ کارگر در تایوان مورد بررسی قرار گرفت.

یافته ها – این مطالعه نشان داد که پیوند سرمایه اجتماعی تأثیر بیشتری بر عملکرد شغلی دارد تا ارتباط بین سرمایه اجتماعی برای تعامل بین همکاران از طریق رسانه های اجتماعی در سازمان ها. علاوه بر این ، پل زدن سرمایه اجتماعی بر عملکرد شغلی کارگران مرد بیشتر از کارگران زن تأثیر می گذارد ، اما پیوند سرمایه اجتماعی بیشتر بر کارگران زن نسبت به مردان اثردارد.

محدودیت ها/مفاهیم تحقیق – این مطالعه با افزودن اثرات واسطه ای رضایت شغلی و رضایت رابطه ای و تعدیل کننده جنسیت به مدل ، نظریه سرمایه اجتماعی را گسترش داد.

مفاهیم کاربردی – این مطالعه نشان می دهد که مدیران شرکت باید به کارگران آموزش دهند که چگونه از رسانه های اجتماعی برای مناسب بودن هزینه های خود استفاده کنند و رابطه تیم کار را برای تعیین استراتژی های مناسب برای کارگران زن و مرد در نظر بگیرند.

اصالت/ارزش – این مطالعه دانش قبلی نظریه سرمایه اجتماعی را برای کارگران که از طریق رسانه های اجتماعی در سازمانها با همکاران خود تعامل دارند ارتقا می بخشد.

Title: Social capital affects job performance through social media

Abstract

Purpose – This study aims to explore the impact of social capital on job performance when workers interact with coworkers through social media in organizations. Design/methodology/approach – Structural equation modeling was conducted, and a sample of 230 workers in Taiwan was investigated. Findings – This study found that bonding social capital has a greater impact on job performance than bridging social capital for interactions among coworkers through social media in organizations. Moreover, bridging social capital affects job performance more strongly for male workers than for female workers, but bonding social capital affects job performance more strongly for female workers than for male workers. Research limitations/implications – This study extended social capital theory by adding the mediating effects of job satisfaction and relational satisfaction and the moderating effect of gender into the model. Practical implications – This study suggests that company managers need to train workers how to use social media to appropriate their affordances and consider the work team relationship to position adequate strategies for male and female workers. Originality/value – This study advances the previous knowledge of social capital theory for workers interacting with coworkers through social media in organizations.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    اقدام و عملکرد استراتژیک شرکت های فرآوری لبنیات کوچک و متوسط در کنیا
    خـریـد محـصـول
    انگیزه های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر عملکرد بازاریابی
    خـریـد محـصـول
    مفهوم CSR و اهمیت آن برای بانک های تجاری در زمینه بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    فرایندهای مدیریت شکایت و رضایت مشتری در بین مشتریان بانک های تجاری در کنیا
    خـریـد محـصـول
    رهبری اخلاقی در عصر دیجیتال: الزامات توسعه رهبری اخلاقی در ویتنام
    خـریـد محـصـول
    بررسی تأثیر پذیری یاخته‌های بنیادی هماتوپویتی، مزانشیمی و نورونی از لیتیم
    خـریـد محـصـول
    اثرات کافئین و قهوه بر عملکرد انسان
    خـریـد محـصـول
    تاثیر کافئین و قهوه بر سلامت انسان
    خـریـد محـصـول
    مروری بر فواید سلامتی و خطر مصرف قهوه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا