light box
امتیاز 3.00 رسانه های اجتماعی: راهبردی در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری">

عنوان فارسی مقاله:رسانه های اجتماعی: راهبردی در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری

 چکیده

 در عصر حاضر فناوری‌های نوین، رسانه‌های اجتماعی برای حفظ قدرت رقابتی سازمان در بازار یک ضرورت است. رسانه‌های اجتماعی ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتریان و نزدیک‌تر نگه داشتن آن‌هاست. هدف این مقاله، تجزیه تحلیل این موضوع است که چگونه رسانه‌های اجتماعی از توسعه مدیریت ارتباط با مشتری پشتیبانی می‌کنند. هم چنین این مقاله به بررسی نقش مهم رسانه‌های اجتماعی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و افزایش آن‌ها می‌پردازد. استفاده از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بیانگر یک عامل قوی در توسعه راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری، در رأس کسب و کار مشتریان را قرار می‌دهد. بازاریابی را در این جهت هدایت می‌کند(رسانه-های اجتماعی: مدیریت ارتباط با مشتری). بر مبنای مطالعات موردی و پرسش نامه‌ها، مقاله حاضر به تحلیل لزوم گذار از مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و متعارف به سمت مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی می‌پردازد. اگرچه مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی یک حوزه نسبتاً جدید است، محققان علاقه مند به این موضوع هستند که چگونه مدیریت ارتباط با مشتری با رسانه‌های اجتماعی ظهور می‌کند. این مطالعه بر مثال‌هایی از اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند از رسانه‌های اجتماعی منفعت کسب نمایند، فروش و سودآوری را افزایش دهند، تبلیغات ایجاد کنند، مشتریان جدید کسب کرده و آن‌ها را حفظ و وفادار نمایند تاکید می‌کند (چون در جمله اصلی فعل به کار رفته بهتر است ترجمه نیز به همان صورت باشد). سازمان‌ها بایستی به افزایش این روند جدید- رسانه‌های اجتماعی سازگار شوند(رسانه-های اجتماعی: مدیریت ارتباط با مشتری).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات فناوری اطلاعات ملاحظه کنید.

 

 

 title: Social Media – a Strategy in Developing Customer Relationship Management

Abstract

In this era of new technologies, social media is a must for an organization to remain competitive on the market. Social Media is a tool to manage relationships with customers and keep them closer. This paper aims to analyze how social media supports the development of customer relationship management. It is examined the significant role of social media, the use and the rise of social networks. The use of social media marketing represents a strong factor in developing a CRM strategy. CRM considers the client the center of a business and orientates the marketing policy in this direction. Based on case studies and questionnaires, this article analyzes the necessity of transition from traditional CRM to social CRM. Although social CRM is a relatively new domain, the researchers are very interested in how CRM can emerge with social media. The study emphasizes examples of how companies can benefit from the use of social media, growing sales and profitability, creating advertisements, acquiring new customers, retaining them and make them loyal. Organizations should adapt to the rise of this new trend – social media.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
حسابرسی داوطلبانه، سرمایه گذاری و تصمیمات تامین مالی در بنگاه های کوچک و متوسط
خـریـد محـصـول
کاهش هزینه های تمکین مالیاتی از طریق هماهنگ سازی پایه مالیاتی شرکتی در اتحادیه اروپا
خـریـد محـصـول
واکنش بازار به توصیه سهام تحلیلگر و پیوستگی پیش بینی سود: شواهد بین المللی
خـریـد محـصـول
ارزیابی تحلیلگران از خرید: شواهد نظرسنجی در سوئد در خصوص دانش IFRS
خـریـد محـصـول
تحلیل مدیریت مالی عمومی پاکستان
خـریـد محـصـول
تأثیر سبک های رهبری اصلی برکیفیت معلم و بهره وری معلم
خـریـد محـصـول
کارایی کمیته حسابرسی و هزینه های خدمات غیر حسابرسی
خـریـد محـصـول
معضلات و مسائل اخلاق کسب و کار کلاسیک
خـریـد محـصـول
حفره های ساختاری و کارآفرینان اجتماعی به عنوان واسطه ها و کارگزاران نوعدوستی
خـریـد محـصـول
استفاده از علوم داده ها در بازاریابی دیجیتال: چارچوب، روش و معیار های عملکرد
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا