light box
امتیاز 2.93 رشد فروشگاه‌ آنلاین، شبکه‌های اجتماعی باعث پشتیبانی فرار مالیاتی می‌شود">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 12
تعداد کلمات : 4500
مجله : International Journal of Humanities and Management Sciences
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رشد فروشگاه‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی موجب پشتیبانی از اجتناب از پرداخت مالیات و فرار مالیاتی می‌شود: مطالعه‌ی موردی: اندونزی

 چکیده  

 پدیده‌ی گوشی‌های هوشمند بر همه‌ی ابعاد زندگی انسان تأثیر گذاشته است. داشتن حساب‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی یک ضرورت محسوب می‌شود. قدرت خرید کاربران به طور معنی داری از طریق فعالیت‌های رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نظیر فروش آنلاین و تأیید، افزایش می‌یابد. در اندونزی، فروشگاه آنلاین و تأیید باعث افزایش تقاضا برای کالاها و خدمات جدید جدید به عنوان مثال در لاین و اینستاگرام می‌شود. در نتیجه عملکرد اصلی رسانه‌های اجتماعی به بازار مجازی تغییر یافته است. این یک فرصت بزرگ برای تحریک دوره اقتصاد مداوم به نام اقتصاد دیجیتال است. با این حال، این یک حلقه بزرگ در فرار مالیات است. کاربران می‌توانند از گزارش درآمد خود به راحتی جلوگیری کنند زیرا بیشتر آنها بخش غیررسمی هستند. خود دولت ظرفیت کافی در ردیابی و کنترل آنها ندارد. این منجر به از دست رفتن احتمالی درآمد دولت می‌شود. مورد اندونزی مربوط به تأثیر نزولی فروشگاه آنلاین و تأیید درآمد مالیاتی در این مقاله بیشتر مورد بحث قرار خواهد گرفت(رشد فروشگاه‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی).

Title: The Growth of Online Shop and Endorsement at Social Media Support Tax Avoidance: Indonesia Case

Abstract

Smartphone phenomenon affect all aspect of human being. Having many accounts of social media is a necessity. Users’ purchasing power are increasing significantly through social media activities, such as online shop and endorsement. In Indonesia, online shop and endorsement are boosting demand of new various goods and services for example at LINE and Instagram. In result, the main function of social media has changed into virtual market. It is a great chance which stimulate ongoing economics era called digital economy. However, it is a huge loophole in the tax avoidance. Users could avoid reporting their income easily because most of them are informal sectors. The government itself has not enough capacity in tracing and controlling them. It results in potential loss of government income. Indonesia’s case related to the backward effect of online shop and endorsement in the tax revenue will be discussed furthermore in this paper.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
نیروی دقیق و کنترل موقعیت یک کامپوزیت فلزی پلیمر یونی
خـریـد محـصـول
شناسایی ویژگی‌های فیتوشیمیایی بذرهای براسیکا نیگرا
خـریـد محـصـول
ترکیبات فیتوشیمیایی و فعالیت‌های دارویی (فارماکولوژیکی) گل همیشه بهار (از خانواده کاسنی)
خـریـد محـصـول
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی توسط نسل Y یا نسل هزاره بر اساس نظریه ی یکپارچه
خـریـد محـصـول
بخشنامه ۲۰۱۴/۶۳/ EC پارلمان اروپا و شورای اروپا مورخ ۱۵ می ۲۰۱۴
خـریـد محـصـول
اصلاحیه آیین نامه (EC) شماره ۸۵۴-۲۰۰۴ پارلمان اروپا و شورای اروپا مورخ ۲۹ آوریل ۲۰۰۴
خـریـد محـصـول
توسعه ی ساختار سلسله مراتبی و مدل تحلیلی عوامل کلیدی
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل خدمات مالی و عملکرد در بیمارستان الاسلام یوکاکارتا در عصر بیمه سلامت ملی
خـریـد محـصـول
رابطه بین اهداف استراتژیک و عملکرد منابع انسانی در بانک‌های تجاری در شهرستان میگوری
خـریـد محـصـول
گسترش و تقویت پرتفوی و اوراق بهادار سرمایه گذاران
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا