light box
امتیاز 2.58 رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 20
تعداد کلمات : 7000
مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رضایت(یاد گیرندگان)  فراگیران از عملکرد وب سایت یک موسسه آموزش از راه دور: مطالعه موردی

 چکیده

در این مقاله آگاهی و رضایت فراگیران از خدمات الکترونیکی که یک دانشگاه آزاد از طریق وب سایت خود به یادگیرندگان خود ارائه می دهد ، بررسی می شود. در این مقاله همچنین تأثیر سن ، جنس و سطح تحصیلات بر میزان آگاهی و رضایت فراگیران برجسته شده است. یک رویکرد مطالعه موردی اتخاذ شد و از یک نظرسنجی آنلاین برای جمع آوری داده ها از یاد گیرندگان در برنامه های مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اوتاراخند هند استفاده شد. این پرسشنامه سطح آگاهی فراگیران را در مورد ۱۵ سرویس الکترونیکی متداول و میزان رضایت آنها از ۱۲ سرویس الکترونیکی متداول دانشگاه که ارائه می دهد اندازه گیری کرد. نتایج نشان می دهد که جنس ، سن و سطح تحصیلات بر آگاهی و میزان رضایت شرکت کنندگان تأثیر بسزایی دارد. وقتی سطح بلوغ و سطح تحصیلات شرکت کنندگان افزایش یابد ، آنها از خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط دانشگاه آگاهی بیشتری دارند. در برخی موارد ، ۵۸٪ از کاربران از خدمات الکترونیکی دانشگاه بی اطلاع بودند و تعداد زیادی از پاسخ دهندگان از خدمات الکترونیکی دانشگاه ناراضی بودند یا بلاتکلیف بودند. نتایج نشان می دهد که برای استفاده بهینه فراگیران از فناوری اطلاعات و ارتباطات و خدمات الکترونیکی که دانشگاه ارائه می دهد ، از جمله ارائه اتصال به اینترنت در تمام مراکز پشتیبانی یادگیری دانشگاه ، به زیرساخت نیاز است(رضایت فراگیران از عملکرد وب سایت).

Title: Learners’ Satisfaction With the Website Performance of an Open and Distance Learning Institution: A Case Study

Abstract

 This paper explores learners’ awareness of and satisfaction with the e-services that an open university provides its learners through its Website. The paper further highlights the influence of age, gender, and education levels on learners’ awareness and satisfaction levels. A case-study approach was adopted and an online survey was used to collect data from learners in various programs of study at Uttarakhand Open University, India. The questionnaire measured the awareness levels of learners regarding 15 frequently used e-services and their satisfaction levels with the 12 most frequently used e-services that the university offers. Results show that gender, age, and education level have a significant influence on the awareness and satisfaction level of the participants. When maturity level and education level of the participants increased, they are more aware of the e-services provided by the University. In some cases, up to 58% of users were unaware of the university’s e-services, and a large number of respondents were either dissatisfied with or undecided regarding the university’s e-services. Results indicate that infrastructure is required for learners’ optimal use of information and communication technology and the e-services that the university offers, including the provision of Internet connectivity at all of the university’s learning support centers.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا