light box
امتیاز 2.58 روابط ادراک کارآفرینانه مدیران و سرعت بین المللی سازی در بنگاه های کوچک و متوسط(SME)">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 6300
مجله : Journal of Global Entrepreneurship Research
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:روابط ادراک کارآفرینانه مدیران و سرعت  بین المللی سازی در بنگاه های کوچک و متوسط(SME)

چکیده

  منابع و مطالعات کارآفرینی بین المللی از اواخر دهه ۱۹۸۰ توسط محققان مورد توجه قرار گرفته است و آنها بررسی کرده اند که چگونه کارآفرینان مطابق جنبه های مختلف رفتار می کنند ، چگونه برخی از آنها در بازارهای بین المللی موفق می شوند و برخی دیگر ادامه نمی دهند. بنابراین ، تحقیق حاضر رفتار کارآفرینی و همچنین روابط ادراک کارآفرینی مدیران و سرعت بین المللی سازی (IS) را در شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) بررسی کرده است. جامعه آماری متشکل از مدیران SME در یک شهرک صنعتی فعال ایران است که اقدامات بین المللی را انجام داده است. فرضیه ها با استفاده از آزمون معادلات ساختاری و نرم افزار LISREL با تجزیه و تحلیل ۳۲۰ پرسشنامه صحیح مورد آزمایش قرار گرفتند. نتایج به دست آمده نشان داد که جهت گیری بین المللی کارآفرینان (IO) با فعالیت (PR) ، تحمل ابهام (TA) ، شدت دانش (KI) و درک ریسک (RP) رابطه معنی داری دارد. آنها همچنین روابط قابل توجهی از شدت دانش ، درک ریسک و سرعت بین المللی شدن را تأیید کردند ، اما هیچ رابطه ای بین تحمل ابهام و درک ریسک یافت نشد(روابط ادراک کارآفرینانه مدیران).

Title: Relationships of managers’ entrepreneurial perception and internationalization speed in small and medium-sized enterprises (SMEs)

Abstract

 International entrepreneurship literature has been taken into account by researchers since the late 1980s, and they have investigated how entrepreneurs behave according to different aspects, how some of them succeed in international markets, and others fail to continue. Therefore,the present research investigated the entrepreneurial behavior as well as relationships of managers’ entrepreneurial perception and the internationalization speed (IS) in small and medium-sized enterprises (SMEs). The statistical population consisted of managers in SMEs in an active Iranian industrial estate that has taken international measures. Hypotheses were tested using the structural equation test and LISREL software by analyzing 320 correct questionnaires. The obtained results indicated that the entrepreneurs’ international orientation (IO) had a significant relationship with the proactivity (PR), tolerance of ambiguity (TA), knowledge intensity (KI), and risk perception (RP). They also confirmed significant relationships of the knowledge intensity, risk perception and the internationalization speed, but no r

 

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
خـریـد محـصـول
تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
خـریـد محـصـول
ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
خـریـد محـصـول
سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
خـریـد محـصـول
اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
خـریـد محـصـول
شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
خـریـد محـصـول
رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
خـریـد محـصـول
زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
خـریـد محـصـول
تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
خـریـد محـصـول
نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا