light box
امتیاز 2.58 روشهای آموزشی: مرور و تحلیل">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 32
تعداد کلمات : 12500
مجله : Integrative Literature Review
انتشار : 2014
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:روشهای آموزشی: مرور و تحلیل

 چکیده

در مرور  منابع روشهای آموزشی گزارش شده ، ۱۳ مورد مشخص شد: مطالعه موردی، آموزش مبتنی بر بازی، کارآموزی، چرخش شغلی، سایه سازی شغل، سخنرانی، راهنمایی و کارآموزی، آموزش برنامه ریزی شده، مدل سازی نقش، بازی نقش، شبیه سازی، محرک آموزش و تمرین تیمی.  ماهیت و ویژگیهای این روشهای آموزشی و روابط بین آنها با استفاده از هفت معیار زیر مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد: شیوه یادگیری، محیط یادگیری، حضور مربی، مجاورت، سطح تعامل، ملاحظات هزینه و نیازهای زمانی. نتایج حاصل از این بررسی عمیق نشان می دهد که اکثر روش های آموزشی تعاملی نیستند، شامل انجام کار بوده و یا در محیط غیر شغلی انجام می شوند. همانطور که انتظار می رفت، میتوان نتیجه گرفت که پیشرفت های تکنولوژیکی حالت تحویل را به گزینه های مختلف از راه دور گسترش داده است. مشخصات ۱۳ روش آموزشی مشخص شده از این تحقیق باید به متخصصان در انتخاب روشهای آموزشی مناسب برای نیازها و شرایط آنها کمک کند و به عنوان بستری برای تحقیقات و توسعه آینده عمل کند(روشهای آموزشی: مرور و تحلیل).

Title: Training Methods: A Review and Analysis

Abstract

 In reviewing training methods reported in the literature, 13 were identified: case study, games-based training, internship, job rotation, job shadowing, lecture, mentoring and apprenticeship, programmed instruction, role-modeling, role play, simulation, stimulus-based training, and team-training. The nature and characteristics of these training methods and the relationships among them were analyzed using the following seven criteria: learning modality, learning environment, trainer presence, proximity, interaction level, cost considerations, and time demands. Results from this in-depth review suggest that the majority of training methods are not interactive, involve doing, and are off-the-job. As expected, it also concluded that technological advancements have expanded the delivery mode to various distance options. Profiles for the 13 identified training methods generated from this research should assist practitioners in selecting training methods most suitable for their needs and circumstances and serve as a platform for future research and development.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    استفاده از تحلیل اکسرژی و انرژی به منظور شبیه سازی عددی
    خـریـد محـصـول
    احیای میکروارگانیسم‌های روده بزرگ بعد از تجویز آنتی بیوتیک
    خـریـد محـصـول
    میزان آسیب و ضربه مغزی ناشی از اسب سواری
    خـریـد محـصـول
    کیفیت تصمیم گیری استراتژیک در سازمان‌های دولتی: چشم انداز پردازش اطلاعات
    خـریـد محـصـول
    مطالعه همبستگی‌های بین خویشتن، اجتماع و سمبل‌ها
    خـریـد محـصـول
    راهبرد هدایت تقاضای CCN به عنوان الگوی راهزنی چند دست با تاخیر
    خـریـد محـصـول
    تنظیم دستمزد و قیمت: شواهد جدید از شرکت های اروگوئه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر سیاست پولی ایالات متحده بر نرخ های ارز کنترل شده و نظام های ارزی میخکوب
    خـریـد محـصـول
    تأثیر پشتیبانی مدیریت ارشد شرکت بر عملکرد پروژه در شرکت های دولتی منتخب در کنیا
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی چالش های پیش روی صنعت گردشگری و هتلداری در زیمبابوه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا