light box
امتیاز 2.58 رویکردهای جدید برای آموزش حسابداری آنلاین">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21
تعداد کلمات : 4000
مجله : Business
انتشار : 2014
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رویکردهای جدید برای آموزش حسابداری آنلاین

چکیده

 در طی دهه گذشته، آموزش عالی تعداد روز افزونی از مشکلات و اختلالات را تجربه کرده است. پشتیبانی دولت از دانشگاه‌ها به شدت کاهش یافته است و تغییرات معنی دار و قابل توجهی در سیستم‌های پشتیبانی مالی فدرال رخ داده است. هم چنین نیاز مبرمی به حسابداری و ثبت شواهد مربوط به ارزش آموزش دانشگاهی وجود دارد. دو نیروی مختل کننده در ظهوراموزش آنلاین و فشار های مالی دانشگاه‌های دولتی منجر به افزایش تعداد دوره‌های آموزشی از جمله دوره‌های کسب و کار و حسابداری آنلاین شده است. با رشد دوره‌های حسابداری آنلاین، برخی کیفیت آن‌ها در خصوص دستورالعمل حسابداری چهره به چهره سنتی را زیر سؤال برده‌اند. در حقیقت، نظر سنجی گالوپ، به این نتیجه رسیده است که حدود یک سوم پاسخگویان، برنامه‌های آنلاین را به صورت ” عالی یا خوب” ارزیابی یا رتبه بندی کرده‌اند (بیدول ۲۰۱۳). بسیاری از مربیان حسابداری به این سؤال با رویکردهای جدید آموزش حسابداری انلاین پاسخ می‌دهند. این رویکردها اغلب بر جمع اوری و ارزیابی داده‌های جمع اوری شده از دانشجویان انلاین برای کسب اطلاعات در زمینه راهبردهای بهبود دهنده اثر بخشی کلاس‌های حسابداری انلاین تاکید دارند. این مقاله مروری بر وضعیت فعلی و دیدگاه‌های آموزش حسابداری آنلاین با تاکید بر مکانیسم‌های طراحی شده برای بهبود اثر بخشی آن دارد(رویکردهای جدید برای آموزش حسابداری آنلاین).

Title: New Approaches to Online Accounting Education

Abstract

Over the last decade, higher education has experienced a growing number of disruptions. State support of universities has declined substantially and significant changes have been made to the federal financial aid system. There have been greater calls for accountability and evidence documenting the value of a college education. Two disruptive forces in particular, the rise in online education and financial pressures for state-funded colleges, have resulted in an increase in the number of courses, including business and accounting courses, being offered online. With the growth of online accounting courses, some have questioned their quality relative to traditional face-to-face classroom accounting instruction. In fact, a recent Gallup poll finds only about a third of the survey respondents rate online programs as “excellent” or “good” (Bidwell 2013). Many accounting educators are responding to these questions by pioneering new approaches to online accounting instruction. These approaches often focus on capturing and assessing data generated from online students to obtain insight into strategies that enhance the effectiveness of online accounting classes. This paper provides an overview of the current status and future prospects of online accounting education, focusing on mechanisms designed to enhance its effectiveness.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
کیتوزان و مشتقات آن برای کاربردهای مهندسی بافت
خـریـد محـصـول
مروری بر فرایند تولید داروی جدید
خـریـد محـصـول
بررسی اثرات شیوه های مدیریت زنجیره تامین بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی
خـریـد محـصـول
اثر روش‌های استقرار گیاه و تیمارهای کنترل علف هرز بر مدیریت علف هرز و عملکرد برنج
خـریـد محـصـول
بررسی ریشه نام OROBANCHE FOETIDA POIR در مطالعات گیاه شناسی فرانسه
خـریـد محـصـول
غلظت فلزات سنکین در شبکه آب آشامیدنی مشهد
خـریـد محـصـول
اثرات فیتواستروژن بر تغییر جنسیت لارو تیلاپیای نیل (Oreochromis niloticus)
خـریـد محـصـول
اثر سطوح نسبت کربن به نیتروژن و تراکم Labeo victorianus
خـریـد محـصـول
توسعه و اعتبارسنجی پرسشنامه شرم و گناه
خـریـد محـصـول
تربیت گذشته نگرانه، روابط خواهر و برادر و عزت نفس
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
برو بالا