light box
امتیاز 1.50 سبک های یادگیری و استفاده از شبکه های اجتماعی دانشجویان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 33
تعداد کلمات : 14000
مجله : Learning and Individual Differences
انتشار : 2018
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رابطه ی بین سبک های یادگیری و استفاده از شبکه های اجتماعی توسط دانشجویان

 چکیده

شبکه های اجتماعی آنلاین به بخش اجتناب ناپذیری از جامعه ی انسانی تبدیل شده اند. از آنجا که تعداد زیادی از دانشجویان بیشتر زمان خود را صرف مشارکت در شبکه های اجتماعی آنلاین می کنند، این ابزاری ارزشمند برای بهبود یادگیری دانشجویان است. برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی آنلاین در یادگیری موثر، تفاوت های فردی دانشجویان از حیث سبک یادگیری باید در نظر گرفته شود(سبکهای یادگیری واستفاده شبکه های اجتماعی). این مقاله یافته های مقدماتی مربوط به مطالعه ی سبک های یادگیری و تعاملات آن ها در سایت شبکه ی اجتماعی آنلاین، رابطه ی بین این دو و بحث های مربوط به شیوه ی استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی آنلاین برای بهبود یادگیری آن ها ارایه می کند. در این مقاله، تحقیقات در خصوص استفاده از سایت شبکه ی اجتماعی و شاخص سبک های یادگیری به ۳۷۹ دانشجو از پنج دانشکده ارایه شد(سبکهای یادگیری واستفاده شبکه های اجتماعی). تجزیه تحلیل بر روابط بین سبک های یادگیری دانشجویان و کاربرد شبکه های اجتماعی آنلاین متمرکز است. نتایج به مربیان در شیوه ی برنامه ریزی موثر از شبکه ی اجتماعی برای بهبود یادگیری دانشجویان کمک می کند.

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 title: Investigating the impact of social media advertising features on customer purchase intention

Abstract

Social media is being increasingly used as a platform to conduct marketing and advertising activities. Organizations have spent a lot of time, money, and resources on social media ads. However, there is always a challenge in how organizations can design social media advertising to successfully attract customers and motivate them to purchase their brands. Thus, this study aims to identify and test the main factors related to social media advertising that could predict purchase intention. The conceptual model was proposed based on three factors from the extending Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT2) (performance expectancy, hedonic motivation, and habit) along with interactivity, informativeness, and perceived relevance. The data was collected using a questionnaire survey of 437 participants. The key results of structural equation modelling (SEM) largely supported the current model’s validity and the significant impact of performance expectancy, hedonic motivation, interactivity, informativeness, and perceived relevance on purchase intentions. This study will hopefully provide a number of theoretical and practical guidelines on how marketers can effectively plan and implement their ads over social media platforms.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
بررسی افزایش بازدهی و بهره وری سازمان با استفاده از تیم های خود مختار و رهبری چابک
خـریـد محـصـول
شبکه‌های اجتماعی و اجتناب از پرداخت مالیات (فرار مالیاتی): شواهدی از بهشت مالیاتی
خـریـد محـصـول
فرار و اجتناب از پرداخت مالیات شرکتی: آیا راه حل، شفافیت مالیاتی است؟
خـریـد محـصـول
همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین با عدم قطعیت‌های محصول
خـریـد محـصـول
بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر اجرای موفق تجارت الکترونیک
خـریـد محـصـول
مروری کامل بر علایم کروناویروس جدید در شرایط همه گیری جهانی COVID-19
خـریـد محـصـول
بررسی همبستگی و ارتباط بین خدمات دهی آنلاین و برخط، اعتماد و نیت و قصد خرید مشتریان
خـریـد محـصـول
تلفیق کننده های سرمایه فکری سازمانی
خـریـد محـصـول
تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان
خـریـد محـصـول
ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا