سرمایه گذاری‌های زیرساخت و پویایی کارآفرینانه در آمریکا

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 33

تعداد کلمات : 19000

مجله : Journal of Business Venturing

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
13 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1302 بازدید
34,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:سرمایه گذاری‌های زیرساخت و پویایی کارآفرینانه در آمریکا

 چکیده

 سرمایه گذاری‌ها در زیرساخت‌های فیزیکی موجب القای تغییرات زیست محیطی می‌شوند که هم به عنوان یک بعد توانمند ساز مثبت و هم به عنوان یک بعد منفی عمل کرده و همزمان موجب تحریک تأسیس کسب و کار های جدید و نیز خروج از برخی کسب و کار های دیگر می‌شود. تأسیس کسب و کار جدید موجب اشتغال زایی می‌شود که قبلاً وجود نداشت. به طور مشابه، بستن کسب و کار ها باعث از دست رفتن دایمی شغل می‌شود. من یک مدل نظری را برای تشریح این فرایند ارائه کرده و پیش بینی مدل را با استفاده از داده‌های آماری دوره‌ی ۱۹۹۳-۲۰۱۵ تست می‌کنم. نتایج حاصل از برآورد GMM سیستم پانلی نشان می‌دهد که سرمایه گذاری زیر ساخت خصوصی و دولتی، اثرات منفی روی پویایی دارد. اگرچه سرمایه گذاری زیر ساخت خصوصی، همبستگی مثبت و معنی داری با ایجاد کسب و کار و شغل دارد، سرمایه گذاری زیرساخت دولتی با تخریب کسب و کار و شغل مرتبط است. این نتایج، اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در زیر ساخت های خصوصی به عنوان نقش کارافرینی و سرمایه گذاری درزیرساخت های دولتی به عنوان نقش ضد کارافرینی دارد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Franchise management capabilities and franchisor performance under alternative franchise ownership strategies

Abstract

Franchising is a key entrepreneurial growth strategy, but a well-known downside is franchisee free-riding. Drawing upon alliance capabilities research, we describe franchise management capabilities and suggest that they are one way franchisors reduce free-riding and thus enhance performance. We also submit that these capabilities are especially helpful for “plural form” franchisors who own outlets in parallel with franchisees. Using a sample of 229 franchisors, we show that franchise management capabilities relate positively to franchisor performance among plural form franchisors. For “turnkey” franchisors who franchise all, or almost all, outlets these capabilities relate indirectly to performance through lower opportunism and improved brand reputation. Franchise management capability is therefore an important new theoretical construct linking franchising to franchisor performance.

 
    دیدگاهتان را بنویسید