light box
امتیاز 2.93 دارایی های ثابت یا هزینه های غیر قابل بازگشت؟ سرمایه گذاری املاک و زمین">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 31
تعداد کلمات : 8400
مجله : Environment and Planning
انتشار : 1997
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:دارایی های ثابت یا هزینه های غیر قابل بازگشت؟ مطالعه ی سرمایه گذاری املاک و زمین توسط خرده فروشان در بریتانیا

 چکیده

 در  مقاله ی حاضر، ما به مطالعه ی خط مشی های خرده فروشان مختلف در انگلیس در راستای توسعه، مالکیت و سرمایه گذاری دارایی خواهیم پرداخت. موضوع اصلی در رابطه با مطالعات اخیر توسط کلارک  رایلی مربوط به ایجاد ارتباط بین تصمیمات مکانی و سایر عناصر راهبرد شرکتی با مفهوم اقتصادی هزینه های غیر قابل بازگشت است.  این موضوع مربوط به بعضی از خرده فروشان بریتانیایی که هزینه های غیر قابل بازگشت و مستهلکی را از طریق اضافه پرداخت برای سایت های بیمه برای توسعه مغازه های خرده فروشی   خرج کرده اند می باشد. در واقع،  توسعه و مالکیت دارایی در سال های اخیر تبدیل به فعالیت های مهمی برای شرکت های خرده فروشی تبدیل شده است. خط مشی های تفکیک مالکیت دارایی و مدیریت آن از تجارت خرده فروش موفق عمل کرده است ولی برخی از شرکت ها از طریق برنامه های جاه طلبانه توسعه زمین پول خود را از دست داده اند.نتیجه گیری کلی این است که اگرچه توسعه خرده فروشی می تواند  هزینه های  غیر قابل بازگشت  در ابتدا و انتهای هر پروژه تحمیل کند، این مشکلات برای بسیاری از شرکت ها با رشد بلند مدت ارزش های زمین و مالکیت در بریتانیا قابل حل است. هزینه های غیر قابل بازگشت   ارزش کم تری  در مقایسه با    سایر  شرکت های خصوصی دارند(سرمایه گذاری املاک و زمین).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 

 

Title: Fixed assets or sunk costs? An examination of retailers' land and property investment in the United Kingdom

Abstract

In this paper I examine the policies of leading multiple retailers in the UK with regards to property development, ownership, and investment. The discussion is set in the context of recent work by Clark and Wrigley in which they seek to relate locational decisions and other elements of corporate strategy to the economic concept of sunk costs. This concept is shown to be relevant to the recent experience of some British retailers which have incurred irrecoverable costs through overpayment for 'premium' sites for grocery store development. More generally, property development and ownership have in recent years become important activities for leading retail firms. Policies to separate property ownership and management from the mainstream retail trading function appear to have been successful, but some companies have lost money through overambitious programmes of property development. The conclusion is that, though retail development inevitably incurs sunk costs both at entry and exit, these are for most companies outweighed by the long-term growth of land and property values in the United Kingdom. Sunk costs may therefore be of less significance than in other types of private enterprise.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
بررسی افزایش بازدهی و بهره وری سازمان با استفاده از تیم های خود مختار و رهبری چابک
خـریـد محـصـول
شبکه‌های اجتماعی و اجتناب از پرداخت مالیات (فرار مالیاتی): شواهدی از بهشت مالیاتی
خـریـد محـصـول
فرار و اجتناب از پرداخت مالیات شرکتی: آیا راه حل، شفافیت مالیاتی است؟
خـریـد محـصـول
همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین با عدم قطعیت‌های محصول
خـریـد محـصـول
بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر اجرای موفق تجارت الکترونیک
خـریـد محـصـول
مروری کامل بر علایم کروناویروس جدید در شرایط همه گیری جهانی COVID-19
خـریـد محـصـول
بررسی همبستگی و ارتباط بین خدمات دهی آنلاین و برخط، اعتماد و نیت و قصد خرید مشتریان
خـریـد محـصـول
تلفیق کننده های سرمایه فکری سازمانی
خـریـد محـصـول
تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان
خـریـد محـصـول
ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا