عنوان فارسی مقاله:تجزیه تحلیل راهبردی کیفیت خدمات و سرویس الکترونیک در صنعت بهداشت و درمان و مراقبت های درمانی بر مبنای مدل تلفیقی AHP و TOPSIS فازی
چکیده
بخش خدمات جهت بهبود عملکرد و بهبود کیفیت ضمن در نظر گرفتن مشتری مداری تحت فشار روز افزونی است. اخیرا ، مفهوم کیفیت خدمات مبتنی بر وب یا الکترونیکی (e-sq) ارایه شده است. با به وجود آمدن تجارت الکترونیکی ، نظارت و بهبود کیفیت خدمات الکترونیک مهم شده است. بنابراین ، این مطالعه به بررسی مفهوم e-sq و تعیین مؤلفه های اصلی e-sq می پردازد. چارچوب e-sq با کمک روش کیفیت خدمات (SERVQUAL) به عنوان ابزار نظری به کار گرفته می شود. سرانجام ، چارچوب پیشنهادی e-sq با یک مثال از عملکرد وب خدمات بخش مراقبت های بهداشتی در ترکیه با استفاده از یک روش تصمیم گیری چند معیار ترکیبی (MCDM) متشکل از فرآیند سلسله مراتبی تحلیلی فازی (AHP) و تکنیک فازی برای عملکرد با شباهت به ایده آل نشان داده شده است. راه حل (TOPSIS). کار ارائه شده در این مقاله ، کاربرد چارچوب e-sq را در توضیح پیچیدگی جنبه های مشاهده شده در اجرای خدمات درمانی از طریق اینترنت نشان می دهد(سرویس الکترونیک در صنعت بهداشت).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.