light box
امتیاز 2.65 رابطه بین سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصد خرید مشتریان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 42
تعداد کلمات : 12500
مجله : online parchase
انتشار : 2013
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رابطه بین سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصد خرید مشتریان

 چکیده

هدف- هدف این مقاله معرفی و بحث راجع به مدل مفهومی قصد خرید، اعتماد و سرویس دهی الکترونیکی می باشد که به  محیط های فیزیکی آنلاین متشکل از سه بعد اشاره میکند.. یکی دیگر از اهداف مقاله حاضر، توسعه و گسترش تحقیق موجود درمحیط های خدمات فیزیکی ازطریق پیشنهاد، عملی سازی و تست مدل سرویس دهی آنلاین می باشد.

طرح/ روش/ شیوه- این مطالعه از شیوه تحقیق پیمایشی (نظرسنجی) برای گردآوری اطلاعات با توجه به ادراکات و برداشت های مصرف کنندگان از سرویس دهی آنلاین استفاده می کند. نظرسنجی ها روی ۲۵۷ پاسخ دهنده با توجه به طیف وسیعی از وب سایت ها انجام شد.

یافته ها- معیار سرویس دهی الکترونیکی مورد ارزیابی قرار گرفته است که از سه بعد و ۵۲ آیتم تشکیل می شود، در حالیکه روابط بین ابعاد سرویس دهی الکترونیکی، اعتماد و قصد خرید توصیف شده است.

محدودیت ها/ مبانی تحقیق- اولین تاثیر این مطالعه ریشه در عملی سازی و اجرای موفق معیار جامع چند آیتمی ( کلاً ۵۲ آیتم)، چند مقیاسی ( نه مقیاس)، چند بعدی ( سه) از سرویس دهی الکترونیکی می باشد. ثانیاً، یافته بدست آمده مبنی براینکه در طول مبادله آنلاین اعتماد متغیرکلیدی را تشکیل می دهد، نیز تاثیر گذار بوده است. ثالثاً، بینش هایی در مورد پیشایندهای قصد خرید مصرف کنندگان بدست می آوریم. و بالاخره اینکه این مطالعه نشان می دهد تفاسیر مصرف کنندگان از محیط های آنلاین تاثیرقدرتمندی بر اعتماد و قصد خرید اعمال می نماید(سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصدخرید).

اصلیت/ارزش- یافته های این مطالعه مبانی متعددی برای مدیران خدمات و توسعه دهندگان اینترنت نیز به همراه داشته است. یافته های بدست آمده بینش های ارزشمندی در مورد فاکتورهای مهم برای دست اندرکاران جهت انطباق بهتر شیوه ها حاصل می کند. این مطالعه نگرش مطرح شده را تائید می نماید، مبنی براینکه بین وفاداری مشتریان آنلاین با میزان اعتماد آنها به تهیه کننده خدمات ارتباط نزدیکی وجود دارد(سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصدخرید).

TITLE: Online servicescapes, trust, and purchase intentions

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to present and discuss a conceptual model of purchase intentions, trust, and e-servicescape that presents online physical environments as comprising three dimensions. It aims to develop and extend existing research into physical service environments through proposing, operationalizing, and testing a model of online servicescape. Design/methodology/approach – The study utilizes a survey approach to gather data regarding consumers’ perceptions of online servicescape. Surveys were administered to 257 respondents regarding a broad range of web sites. Findings – A measure of e-servicescape is evaluated that comprises three dimensions and 52 items while relationships between the dimensions of e-servicescape, trust, and purchase intentions are described. Research limitations/implications – The first contribution of this study stems from the successful operationalization of a comprehensive multi-item (in total 52 items), multi-scale (nine scales), multi-dimensional (three) measure of e-servicescape. Second, a contribution is made through the finding that trust constitutes a key variable during online exchange. Third, we contribute insights into the antecedents of consumers’ purchase intentions. Finally, the study reveals that consumers’ interpretations of online environments exert a powerful influence over trust and purchase intentions. Originality/value – The findings of this study also have numerous implications for both services managers and internet developers. The findings supply valuable insights into which factors practitioners should focus their attention to better tailor their approaches. This study strongly endorses the view that the loyalty intentions of online customers are linked to the extent to which they trust the service provider.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    دیدگاه و بینش های جدید مربوط به سندرم بیش تمرینی براساس مطالعه EROS
    خـریـد محـصـول
    مجموعه داده‌ها برای واکنش‌های هیجانی و عاطفی و تاب آوری خانواده
    خـریـد محـصـول
    تاثیر قرنطینه کوید۱۹ بر روی کنترل متابولیک در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ و افراد سالم
    خـریـد محـصـول
    مدل مفهومی برای شیوع بیماری کروناویروس ۲۰۱۹ در ووهان چین
    خـریـد محـصـول
    مقایسه فاکتور های ریسک مرتبط با مرگ و میر کوید۱-۹، SARS و MERS
    خـریـد محـصـول
    سندرم زجر تنفسی شدید کروناویروس ۲۰۱۹ در دومورد در ایتالیا
    خـریـد محـصـول
    تأثیر سرمایه اجتماعی و جهت گیری نگرش کارآفرینانه بر اهداف کارآفرینی
    خـریـد محـصـول
    عملکرد نوآوری و بازاریابی SME در یک اقتصاد نوظهور: اثر تعدیل کننده رهبری تحول گرا
    خـریـد محـصـول
    راهنمای آکادمی عصب شناسی اروپا در زمینه مدیریت سردرد ناشی از مصرف بیش از حد دارو
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا