light box
امتیاز 2.65 رابطه بین سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصد خرید مشتریان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 42
تعداد کلمات : 12500
مجله : online parchase
انتشار : 2013
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رابطه بین سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصد خرید مشتریان

 چکیده

هدف- هدف این مقاله معرفی و بحث راجع به مدل مفهومی قصد خرید، اعتماد و سرویس دهی الکترونیکی می باشد که به  محیط های فیزیکی آنلاین متشکل از سه بعد اشاره میکند.. یکی دیگر از اهداف مقاله حاضر، توسعه و گسترش تحقیق موجود درمحیط های خدمات فیزیکی ازطریق پیشنهاد، عملی سازی و تست مدل سرویس دهی آنلاین می باشد.

طرح/ روش/ شیوه- این مطالعه از شیوه تحقیق پیمایشی (نظرسنجی) برای گردآوری اطلاعات با توجه به ادراکات و برداشت های مصرف کنندگان از سرویس دهی آنلاین استفاده می کند. نظرسنجی ها روی ۲۵۷ پاسخ دهنده با توجه به طیف وسیعی از وب سایت ها انجام شد.

یافته ها- معیار سرویس دهی الکترونیکی مورد ارزیابی قرار گرفته است که از سه بعد و ۵۲ آیتم تشکیل می شود، در حالیکه روابط بین ابعاد سرویس دهی الکترونیکی، اعتماد و قصد خرید توصیف شده است.

محدودیت ها/ مبانی تحقیق- اولین تاثیر این مطالعه ریشه در عملی سازی و اجرای موفق معیار جامع چند آیتمی ( کلاً ۵۲ آیتم)، چند مقیاسی ( نه مقیاس)، چند بعدی ( سه) از سرویس دهی الکترونیکی می باشد. ثانیاً، یافته بدست آمده مبنی براینکه در طول مبادله آنلاین اعتماد متغیرکلیدی را تشکیل می دهد، نیز تاثیر گذار بوده است. ثالثاً، بینش هایی در مورد پیشایندهای قصد خرید مصرف کنندگان بدست می آوریم. و بالاخره اینکه این مطالعه نشان می دهد تفاسیر مصرف کنندگان از محیط های آنلاین تاثیرقدرتمندی بر اعتماد و قصد خرید اعمال می نماید(سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصدخرید).

اصلیت/ارزش- یافته های این مطالعه مبانی متعددی برای مدیران خدمات و توسعه دهندگان اینترنت نیز به همراه داشته است. یافته های بدست آمده بینش های ارزشمندی در مورد فاکتورهای مهم برای دست اندرکاران جهت انطباق بهتر شیوه ها حاصل می کند. این مطالعه نگرش مطرح شده را تائید می نماید، مبنی براینکه بین وفاداری مشتریان آنلاین با میزان اعتماد آنها به تهیه کننده خدمات ارتباط نزدیکی وجود دارد(سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصدخرید).

TITLE: Online servicescapes, trust, and purchase intentions

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to present and discuss a conceptual model of purchase intentions, trust, and e-servicescape that presents online physical environments as comprising three dimensions. It aims to develop and extend existing research into physical service environments through proposing, operationalizing, and testing a model of online servicescape. Design/methodology/approach – The study utilizes a survey approach to gather data regarding consumers’ perceptions of online servicescape. Surveys were administered to 257 respondents regarding a broad range of web sites. Findings – A measure of e-servicescape is evaluated that comprises three dimensions and 52 items while relationships between the dimensions of e-servicescape, trust, and purchase intentions are described. Research limitations/implications – The first contribution of this study stems from the successful operationalization of a comprehensive multi-item (in total 52 items), multi-scale (nine scales), multi-dimensional (three) measure of e-servicescape. Second, a contribution is made through the finding that trust constitutes a key variable during online exchange. Third, we contribute insights into the antecedents of consumers’ purchase intentions. Finally, the study reveals that consumers’ interpretations of online environments exert a powerful influence over trust and purchase intentions. Originality/value – The findings of this study also have numerous implications for both services managers and internet developers. The findings supply valuable insights into which factors practitioners should focus their attention to better tailor their approaches. This study strongly endorses the view that the loyalty intentions of online customers are linked to the extent to which they trust the service provider.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    اثرات اینترفرون آلفا و درمان سیکلوسپورین به طور جداگانه
    خـریـد محـصـول
    راهنمای ایمنی جاده، راهنمایی برای متخصصان، مدیریت ایمنی جاده، سیستم مدیریت ایمنی
    خـریـد محـصـول
    ساختار کریستال یا بلورین دومین اتصال RNA پروتئین
    خـریـد محـصـول
    اثر روش‌های سنتز بر روی کارایی کاتالیزورهای سه راهه Pt + Rh/Ce0.6Zr0.4O2
    خـریـد محـصـول
    کاتالیزورهای سه راهه xZr1−xO2/Al2O3 Pd/Ce جدید تولید شده با میکرو امولسیون
    خـریـد محـصـول
    تثبیت محلول‌های جامد CeO2-ZrO2 با ساختار نانو با افزایش AL2O3
    خـریـد محـصـول
    اثر ضد میگرنی Δ۹-تتراهیدروکانابینول در موش صحرایی ماده
    خـریـد محـصـول
    کانابیدیول یک روش درمانی بالقوه برای بعد عاطفی-انگیزشی درد پس از عمل
    خـریـد محـصـول
    حساسیت مختص به گونه به تشنج‌های ناشی از مصرف ماری جوانا
    خـریـد محـصـول
    بهینه ساز بادبان ماهی: یک الگوریتم فراابتکاری الهام گرفته از طبیعت جدید
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا